Big Brother

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Big Brother

ViestiKirjoittaja Dragon » To Syys 20, 2007 23:20

Siis tämä sarjahan on taas niitä, joita harva kehtaa tunnustaa katsovansa ja silti sillä on melkoiset katsojaluvut... heh. No, mä myönnän katsovani, mun mielestä siinä ei juuri ole muuta eroa tavalliseen draamasarjaan paitsi että se on totta! Mikä juuri tekeekin siitä mielenkiintoista. Mua erityisesti kiinnostaa siinä psykologiset kuviot; kuinka kukin missäkin tilanteessa käyttäytyy, kuinka ihmissuhteet kehittyy ym. Plus tietty ihan viihteen ja huumorin kannalta siitä ohjelmasta tykkään! :mrgreen:

Tänään oli kyllä kamalaa katsottavaa, kun Henri kidutti Heliä ku mikäkin sadisti.. Suorastaan ahdistavaa. Pistää kyllä ajatukset liikkeelle, että kuinka tuollainen ulkomaailmasta eristäminen saattaa hajottaa valmiiksi hataralla pohjalla olevat ihmiset tosi pahasti. Valta voi nousta päähän ym.. Onhan niitä tehty tuollaisia psykologisia kokeita joskus aikoinaan ihmisillä jo ennen Big Brotheriakin. Kerrassaan kiinnostavaa ja hurjaa!
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Avatar
Dragon
B-Keeper
B-Keeper
 
Viestit: 843
Liittynyt: Ti Elo 07, 2007 19:05
Paikkakunta: Riihimäki

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Pe Syys 21, 2007 14:59

Hehheh.. itse voin kyllä sanoa ihan rehellisesti että EN katso kyseistä ohjelmaa.. semmoinen ei vaan jotenkin "iske" :nouvei: Katsoin kyllä silloin joskus vuosia sitten kun Suomen telkka näytti Englannin Big Brother:a. Sitä siis seurasin ihan innolla.. :rotfl: Mutta jotenkin se oli paljon hauskempi kun nämä Suomen omat BB:t. Siinä oli semmoinen nuori homo poika joka oli kyllä todella huvittava tyyppi.. jos se nyt ei ihan voittanu niin muistaakseni ainakin oli kahden viimeisen joukossa silloin. Katsoiko kukaan muu silloin noita Britti BB:tä?

Tanya
Kuva
Avatar
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper
 
Viestit: 940
Liittynyt: Ti Elo 07, 2007 16:00
Paikkakunta: Helsinki

ViestiKirjoittaja June » La Syys 22, 2007 17:51

Tunnustan! Mulla on jopa kaksneljäseiska (:oops:) "ihmisakvaariona", jota on mukava pitää taustamölynä samalla kun tekee jotakin muuta. (Nyt sitä viitsiikin pitää enemmän auki, kun se yksi kälättäjä häipyi sieltä huutamasta...) Tänään taitaa koosteessa olla känniavautumisia luvassa. Oh the drama!

Britti-BB:tä en ole seurannut, paitsi joitakin yksittäisiä jaksoja. Siellä on kyllä asukkaatkin ihan eri luokkaa kuin täällä, mm. toissakesänä Briteissä käydessäni meneillään olleessa BB:ssä oli tyyppi, jolla oli Touretten syndrooma ja sen takia päätti melkein jokaisen lauseensa sanaan "wanker!". :lol: Taisi muuten voittaa koko roskan.
Avatar
June
Honey B
Honey B
 
Viestit: 237
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 21:47

ViestiKirjoittaja Dragon » La Syys 22, 2007 20:17

Kaksneljäseiska, oijoijoi... huh, en uskaltais tota ottaa, siinä menis kaikki vapaa-aika... :mrgreen: Mut toisaalta näkis totuudenmukaisemmin sitä touhua. Koosteeseenhan ne tietty valitsee vaan sellaset pätkät, mitkä ohjaa katsojien mielipiteitä haluttuun suuntaan. Esim. nyt kun Heka ja Heli on äänestyksessä, näytetään lähinnä vaan niiden toilailuja, jotta saataisiin katsojat raivoissaan lähettämään miinusääniä... :rotfl: On kyllä aihettakin näissä kahdessa moisille äänille!

Vai känniavautumisia luvassa, mikäs sen mukavampaa! Tuskin maltan odottaa! :voitto:
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Avatar
Dragon
B-Keeper
B-Keeper
 
Viestit: 843
Liittynyt: Ti Elo 07, 2007 19:05
Paikkakunta: Riihimäki

ViestiKirjoittaja Dragon » La Syys 22, 2007 23:03

No huh... johan oli! En ihan tollasta odottanu. Miten voikin olla noin typerän kuulosta kännisten välien selvittely... :( Akin pisteet laski kyllä tosi paljon mun silmissä. Ennen oon pitäny sitä ihan hyvänä tyyppinä (vaik kehuskelikin olleensa 200 naisen kans silleen... :stupid: ) Mä olin tossa jutussa kyl ihan täysin Kadin puolella.
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Avatar
Dragon
B-Keeper
B-Keeper
 
Viestit: 843
Liittynyt: Ti Elo 07, 2007 19:05
Paikkakunta: Riihimäki

ViestiKirjoittaja June » La Syys 22, 2007 23:24

Johan saivat tyhjästä kehitettyä älyttömän draaman. :doh: Mulla on sekä Kadin että Akin pisteet olleet pikkuhiljaa laskussa, ja nyt taisi tulla se lopullinen sinetti. Kumpikin teki itsestään pellen. Mutta olihan tuo ainakin katsojien kannalta viihdyttävää, pakko myöntää. Meinasin tippua sohvalta, kun Akilla jäi levy päälle: "Sä oot heikoilla hangilla... sä oot heikoilla hangilla... sä oot heikoilla hangilla..." :lol:

Sauli voittoon!
Avatar
June
Honey B
Honey B
 
Viestit: 237
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 21:47

ViestiKirjoittaja Dragon » Su Syys 23, 2007 0:57

June kirjoitti:Sauli voittoon!


Juuri näin!!! :voitto:

Ainoa, joka ei ole vielä mokannut ainakaan mun silmissä. No, Jarkko ihan ok, mutta en tykännyt panokehuskeluistaan... Maxine muuten ok, mutta vähän ehkä tosiaan tyrkky... Kadi on ihan kiva, mutta välillä liian itsekeskeinen. No, ehkä mielipiteet näistä persoonista kuitenkin kertoo enemmän meistä itsestämme? :mrgreen: :kohautus:
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Avatar
Dragon
B-Keeper
B-Keeper
 
Viestit: 843
Liittynyt: Ti Elo 07, 2007 19:05
Paikkakunta: Riihimäki

ViestiKirjoittaja Dragon » La Loka 13, 2007 23:28

Martina. Mitä mieltä? Todella hyvä veto heittää tuollainen BB-taloon!
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Avatar
Dragon
B-Keeper
B-Keeper
 
Viestit: 843
Liittynyt: Ti Elo 07, 2007 19:05
Paikkakunta: Riihimäki

ViestiKirjoittaja June » Su Loka 14, 2007 19:21

On tullut tällä viikolla muista kiireistä johtuen vähän huonosti seurattua BB:tä, mutta sen perusteella mitä nyt on nähnyt, Martinan laittaminen taloon taisi kyllä olla aika hyvä veto. Aluksi en tykännyt ajatuksesta ollenkaan, mutta Martina vaikuttaakin kärkkäine mielipiteineen provosoivan muita aikalailla, ja sehän on aina katsojan kannalta hauskaa. :mrgreen:
Avatar
June
Honey B
Honey B
 
Viestit: 237
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 21:47

ViestiKirjoittaja LaurenLasiaurinko » Ma Loka 22, 2007 15:58

Joo en katso. Jotenkin mun mielestä ideatonta ja järjetöntä laittaa sairaasti ihmisiä tolleen kiduttumaan. Tietysti tuo psyklologinen idea on huippu, ainakin kun oon psykologiasta kiinnostunut. Kattoa kun ihmiset tallotaan lyttyyn, romuttaa itsetuntonsa ja muutenkin näkee kivoja hauskan inhimillisiä puolia, kun ihminen menee tuolla talossa aivan sekasin.
En silti tajua, miks tää ohjelma on noin suosittu, ja mitä järkeä tohon on mennä mukaan. Kivempi jos ihmisiä vain napattais mukaan.. mutta olkoon näin.
[font style = courier]Uskallatko piirtää
ympyröitä raitapaperille?[font]
LaurenLasiaurinko
Honey B
Honey B
 
Viestit: 144
Liittynyt: Ke Elo 08, 2007 10:43
Paikkakunta: Pietarsaari


Paluu TV ja elokuvat

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron