Provinssirock 15.6.2007

Keskustelua Torin esiintymisistä

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Provinssirock 15.6.2007

ViestiKirjoittaja Lilith » Ke Elo 08, 2007 23:07

Hiukan muisteloita Provinssirockista. En voi oikein uskoa että siitä on jo melkein kaksi kuukautta!

Laitetaan tähän ensin muistin virkistykseksi Youtube-linkit:

Cruel

Teenage Hustling

Fat Slut

Bliss

Body & Soul

Big Wheel

Cornflake Girl

Pancake

Bouncing Off Clouds

Kiitos kovasti sille, joka nämä Youtubeen laittoi! Secret Spell näyttää tosin välistä puuttuvan, haullakaan ei löytynyt (tosin Youtuben haku on toisinaan aivan mahdottoman huono).

Laitetaan vielä linkki haastatteluun.

Lähtö Provinssiin tuli yllätyksenä, pelkäsin jo etten saa lippuja kun festareille oli enää pari viikkoa (olin kai entisenä joensuulaisena tottunut siihen, että Ilosaarirock yleensä myydään hyvissä ajoin loppuun). Festariväkeä en ole, joten oli selvää että tulisin mahdollisimman myöhään ja lähtisin pois heti kun voi. Tulin onneksi kuitenkin sen verran aikaisin, että kaksi Tori-paitaa lähti mukaan (luin jostain että Torin paidat myytiin kolmantena loppuun).

Konsertti oli aivan mahtava, vaikka jäinkin vähän turhan syrjään vaikka edemmäskin olisi vielä siinä vaiheessa päässyt. No, screeniltä näki kaiken ihan hyvin :mrgreen:. Tuntuu, että varsinaisesta konsertista on jäänyt mieleen ainoastaan tyhmiä pikkujuttuja, niin kuin se, että vieressä olevat kaverit juttelivat CFG:in aikana. Onneksi sen on voinut tv:stä katsoa uudestaan että millaistako siellä nyt sitten oli :D.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja LaurenLasiaurinko » To Elo 09, 2007 8:37

Kyllä olisi hauska saada tuo Secret Spell myös tuonne Youtubeen. Kipale kuuluu ADP suosikkeihini, ja olisi hauska kuulla miltä se Provinssissa kullosti (:
[font style = courier]Uskallatko piirtää
ympyröitä raitapaperille?[font]
LaurenLasiaurinko
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Dragon » To Elo 09, 2007 11:07

Minäkään en ole oikeastaan ikinä ollut festari-ihmisiä (enkä tarkoita tällä, että olisi huono juttu olla sellainen, mutta mä vaan en taida olla :kohautus: ) mutta meidän poppoolla ehkä oli kuitenkin pieni festarimeininki päällä kun Provinssiin mentiin.. heh, junassa jo punkkua ja sitten päälle muutama siideri. Tarkoituksena ei ollut olla humalassa Torin keikalla, enkä sitten ollutkaan, mutta pieni festarifiilis tais olla päällä, nimittäin lähes koko Pipin setin ajan hyppelin siellä muiden mukana ja taisin jopa laulaakin... :oops:

Aivan mieletöntä kyllä se, kun Pip tuli lavalle ja aloitti Cruelin... huh! Mulla on se äänitettynä puhelimen huonolla mikrofonilla, mikä on tietty tasoltaan sata kertaa huonompi kuin telkkarista kuultu.. mutta toisaalta siitä saattaa paremmin aistia sen tunnelman, mikä siellä oli!

Tämä kiertue on vissiin kyllä ollut niitä parhaita, tai vaikea sanoa, kun en ole nähnyt kuin kahta kiertuetta.. mutta tää roolileikkijuttu toimii mielestäni hirveän hyvin! Mä toivoisin, että jatkaisi sitä vielä seuraavallekin levylle.. ei olisi ihme, kun ajattelee, että Tori jouluun asti vielä kirjoittelee noita blogejakin.. vois hyvin kuvitella, että on aika vaikea luopua näistä alter egoista?

Vaikka toisaalta Torihan nyt sanoi, että tämä on viimeinen suuri maailmankiertue... pelottavaa puhetta ja toivon, että sanoi sen vaan väsyneenä.

Tällasia ajatuksia! :)

Dragon
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja LaurenLasiaurinko » To Elo 09, 2007 12:00

Itseänikin pelottaa tuo, ettei suuria maailmankiertueita enää tulisi. Kyllä silti varmasti päsenvielä johonkin hyvälle keikalle, mutta taasen pelkään, että kaikki hyvä loppuu ennen minua.
[font style = courier]Uskallatko piirtää
ympyröitä raitapaperille?[font]
LaurenLasiaurinko
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » To Elo 09, 2007 14:19

Yay Pip :voitto:

Aivan upea fiilis kun Pip tuli lavalle :angst: Ja Cruel !!!! Siistii.. Ainoa ikävä puoli tuossa oli se että joutui seisomaan monta tuntia ja siinä puristuksessa.. Ton takia en koskaan ole festareilla käynyt. Liikaa porukkaa ja varsinkin tuollaiset seisoma keikat ei ole mun juttu.

Heh.. mä kyl taisin olla Seinäjoelle saavuttaessa pienessä kännissä kun tuli siellä junassa tosiaan sitä punkkua juotua.. :malja: Mut sitten sitä pää selvisi äkkiä kun päästiin festarialueelle.

Tanya
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja BloodSport » To Elo 09, 2007 21:17

Itse en päässyt Provinssiin, koska olin jo varannut köpiksen keikan ja matkan ennen kuin ilmoitettiin Provinssin keikasta. Ei sinänsä haittaa, koska köpis rokkasi ja oli pitkä, ja hieno konsertti.

Provinssin katsoin TV:stä ja Pip oli tajuttoman cooli ja hyvännäkönen. Miksaus TV:ssä oli kyllä aika karsea, eikä mielestäni laulua kuulunut paljoakaan, mutta kyselin Extralta, ja he näyttävät syksyllä tuon konsertin KOKONAAN, eli myös ne muutama biisi jotka puuttuivat tuosta TV lähetyksestä :) Saattavat myös vähän parantaa miksausta.

Hienolta ja energiselta vaikutti keikka, ja Pip on ollut todella hyvä tällä kiertueella. Itselleni osui Köpiksessä Isabel.
BloodSport
B minor
B minor

ViestiKirjoittaja Dragon » La Elo 11, 2007 23:03

Sitä tosiaan odottelen, että lähettävät sen konsertin kokonaisuudessaan! Viimeksi kun se tuli, meillä oli tallentava dvd rikki ja oli pakko nauhoittaa tavalliselle vhs:lle. DVD:lle saa sitten sen parempilaatuisena! :-P

Mä ehdin nähdä Santan ja Pipin, ja aika lailla jäi kyllä sellanen tunne, että olis halunnu nähdä Clyden ja Isabelinkin! Sitä voi vaan toivoa, että sellanen dvd julkaistais, missä olis kaikkien hahmojen keikat...

D
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja BloodSport » Ma Elo 13, 2007 7:44

^ Jep, toivotaan todellakin, että sellainen DVD ilmestyy. Onhan siitä huhuja kiertänyt. Jos Tori julkaisisi DVD:n tältä kiertueelta, olisi jotenkin kummaa jos ei se jotenkin pitäisi kaikkia hahmoja sisällään. Saa nähdä.
BloodSport
B minor
B minor

ViestiKirjoittaja Riikka » Ti Elo 14, 2007 21:21

Provinssin keikka oli todellakin näkemisen arvoinen! Tosin mitä muutakaan siltä olisi voinut olettaa? Olin lähes eturivissä tai siis sellaisen syvennyksen kohdalla kaitaa vasten. Tässäkin tapauksessa kuva kertoisi enemmän kuin huonot sanani, mutta olkoon nyt.
Olin siis yleisöstä katsottuna vasemmalla puolella ja näin suoraan lavalle. Silmät lasittui useaan otteeseen Toriin niin, etten alkanut riehumaan sen enempää..

Muttamutta keikka oli upea ja Torin cool esiintyminen sopi kuin nenä päähän, enkä itseasiassa ole mitenkään erityisen pettynyt siihen, ettei mitään ihmeellisiä lavaspiikkejä kuultu eikä yhteys yleisöön ollut niin läheinen kuin se olisi voinut olla. Oikeastaan odotinkin Torilta tuollaista etäistä, salaperäistä ja suurta showta. Ah taas kerran tunsin, kuinka joku ihminen on niin eri maailmasta.

Niin kuin monessa arvostelussa ja kritiikissä onkin jo kuultu tästä erittäin ADP painotteisesta keikasta niin olen yhä pettynyt sen suhteen. Odotin niin paljon enemmän vanhoja biisejä kuin uutta levyä. Oi miten olisinkaan halunnut kuulla jotakin kuten Playboy Mommy tai edes Spark. No Pancake oli iloinen yllätys. En tosin ollut (enkä vieläkään oikeastaan ole) tutustunut muiden keikkojen biisilistoihin, että kuinka oletettavissa ko. Pancake oli...

Tuo DVD on kyllä välttämätön. Pakko semmoinen on julkaista kun kerran niin hyvä mahdollisuuskin kaikkien hahmojen puolesta. Jos ne vaikka pari biisiä Provinssista taltioisi... Saahan sitä toivoa..
I wanna smash the faces of those beautiful boys
Riikka
New B
New B

ViestiKirjoittaja BloodSport » Ke Elo 15, 2007 10:11

Heip, uutta tietoa tuosta Yle Extran Tori Amos Provinssirock lähetyksestä. Eli tässä Extran sivuille postattu info Torin keikasta:

"Tori Amoksen Provinssiveto esitetään näillä näkymin perjantaina 12. lokakuuta klo. 22:00 - 23:00. Ja kyllä, kaikki tämän vuoden Provinssitaltiot on uudelleen miksattu, en toisaalta osaa yksityiskohtaisemmin kertoa mitä instrumenttejä on nostettu tai mitä laskettu tms."

Yay, uudelleen miksattuna! Ja kokonaisuudessaan!
BloodSport
B minor
B minor

ViestiKirjoittaja Riikka » Ke Elo 15, 2007 16:06

Ah Precious Things ja paremmat soundit. Kuulostaa hyvältä.
Mutta tuleeko tuo siis Extralta? Eikö ne näytä sitä Ylen peruskanavilta (esim TV2) ollenkaan?
Riikka
New B
New B

ViestiKirjoittaja Lilith » Ke Elo 15, 2007 19:12

Riikka kirjoitti:Mutta tuleeko tuo siis Extralta? Eikö ne näytä sitä Ylen peruskanavilta (esim TV2) ollenkaan?

No tuossa vaiheessahan sillä ei ole juurikaan väliä kun analogiset kanavat eivät kuitenkaan näy. Tuo Extran tarjonta alkaa muutenkin näyttää ihan hyvältä. Merkitsin jo Tori-konsertin punakynällä kalenteriin ettei vahingossakaan laita mitään menoja sen päälle :).
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Riikka » Ke Elo 15, 2007 19:56

Niin no joo suurimmalla osallahan se digiboksin hankinta on vielä edessä. Itse olen saanut sellaisen käsityksen, että kaapelitelevisioissa boksin ostamista voi vielä lykätä, sillä muistaakseni sellaisissa talouksissa analogiset lähetykset loppuvat vasta vuoden lopussa tai ensi vuoden alussa.

Voi tietenkin olla, että olen väärässä, mutta kovasti muistelisin isäni selittäneen tuota asiaa monesti. Hän sattuu olemaan sitä mieltä, että tähän taloon ei digiboksia tule ennen kuin se on oikeastaan välttämätöntä...

Se vasta ottaisikin päähän, jos vahingossa unohtaisi keikan! Pakko laittaa useita muistutuksia.
Riikka
New B
New B

ViestiKirjoittaja BloodSport » To Elo 16, 2007 9:15

^ Riikka, kyllä isäsi taitaa olla oikeassa, joissain kaapelitalouksissa ei vissiin tarvitse niin pian siirtyä digiboxeihin. Se kyllä varmasti tarkoittaa myös sitä, ettei Extra ja muut digikanavat näy ennen boxin hankintaa.

En usko että Yle näyttää muilla kanavillaan Torin keikkaa, ainakaan ihan lähiaikoina. Toivottavasti ne saavat korjattua Ylen kanavanipun pätkimiset digiverkossa ympäri Suomea, sillä minunkin lähetykseni kärsii pahasti pätkimisestä, ja haluisin vihdoin tuon keikan kokea ja tallentaa ihan eheänä. We'll see.
BloodSport
B minor
B minor

ViestiKirjoittaja June » To Elo 16, 2007 9:26

Hieno juttu, että tulee kokonaan. Ja uudelleenmiksattunakin vielä.
Harmi vaan kun omasta boksistani ei mitenkään kätevästi taida saada siirrettyä sitä koneelle, niin saisi poltettua siitä dvd:n... Mutta eiköhän sen joku jonnekin internetin ihmeelliseen maailmaan sitten laita saataville. ;)
June
Honey B
Honey B

Seuraava

Paluu Kiertueet ja konsertit