Amsterdam 8.10.2010

Keskustelua Torin esiintymisistä

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Amsterdam 8.10.2010

ViestiKirjoittaja Lilith » Pe Loka 08, 2010 21:47

Settilista:

Star of Wonder
Jackie's Strength
Snow Cherries From France
Baker Baker
Marianne
Flying Dutchman
Our New Year
Silent All These Years
Maybe California
Holly, Ivy and Rose/Snow Angel
Programmable Soda
Girl Disappearing
Yes, Anastasia
Winter
Snow Cherries From France (retake)
Jackie's Strength (retake)
Star of Wonder (retake)
Precious Things

En ole ihan varma pidänkö settilistasta. Baker Baker, Marianne, Flying Dutchman, Anastasia, Winter ja Precious Things haluan ainakin kuulla. Mutta toisaalta settilistasta puuttuu hirveästi kappaleita joiden ehdottomasti olisi kuulunut olla siellä: Gold Dust, PGY, Winter's Carol, Mother (joka oli settilistassa!)...
Ainakin Maybe Californian ja Programmable Sodan olisi minun puolestani voinut jättää pois.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

Re: Amsterdam 8.10.2010

ViestiKirjoittaja Dragon » La Loka 09, 2010 1:00

Mun mielestä ihan huippusetti! :) No tietysti aina lisää olis parempi, mutta rajansa kaikella. Hmm, tosiaan, jännää kuulla, miltä Precious Things kuulostaa orkesterin kanssa!
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » La Loka 09, 2010 13:35

Oma arvioni perustui pelkkään settilistaan, jossa ei ollut tarpeeksi omia suosikkejani ;). Paikalla olleiden mukaan konsertti oli upea, ja katsottuani nyt youtube-videoita voin olla samaa mieltä. Laitoin niitä tähän ketjuun: viewtopic.php?f=13&t=355

Kuuntelin ensimmäisenä Jackie's Strengthin ja kun jouset tulivat mukaan kylmät väreet menivät selkää pitkin. Samoin bridge-osa Winterissä. :omg: Precious Things Ja SOW kuulostivat upeilta myös. :sysilma:

Välillä kuitenkin tuntuu ettei Tori laula ihan täysillä, vaan jää orkesterin varjoon (jos saadaan soundboard-äänitys, asia olisi varmaan korjattu siinä). Lisäksi olisi ollut kiva saada joku täysin yllätyksellinen kappale settiin mukaan, varsinkin jos tämä jää ainutkertaiseksi konsertiksi... Toivottavasti ei. Olisi ollut myös kiva saada tästä dvd-versio. :kohautus:
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Fastgirl » Su Loka 10, 2010 19:37

Oii! Setissä on paljon hyvin arvattavia biisejä, kun kerran soitetaan orkesterin kanssa, mutta on siellä pari yllätystäkin. Jackiesta ja Anastasiasta olin ihan varma, että ne tulisivat ja tulivathan ne. SCFF sen sijaan? Oho. Mun mielestä Maybe California kuulostaa setissä ihan hyvältä, mutta millainenkohan se sitten oli. Nuo LE-klassikot ovat tietenkin mukana, mutta olen yllättynyt ettei gold dustia tosiaan ole.

Pitääpä kuunnella noita videoita! ;)
Whisper me back to life
Fastgirl
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Lilith » La Joulu 18, 2010 21:20

Nyt tämä vihdoikin sitten lähetetään radiossa: :sysilma:

the concert will be broadcast on Monday, December 20th at 11:00 PM on Radio 6

http://undented.com/news/2316/the-metro ... st-at-last

Lähetyksen voi kuunnella netissä: http://radio6.nl/
Kuva