Fastgirl kirjoitti:Jostain syystä Baker baker sai minut kovin tunteelliseksi ja silmätkin siinä vähän kostuivat
Samoin täällä! Syynkin siihen tiedän: sehän on yksi koskettavimmista biiseistä ikinä ja erityisesti se kvartetin osuus oli aivan ihana! Ehdottomasti yksi keikan kohokohdista. Muita kohokohtia olivat: Shattering sea, Graveyard, Suede (jonka jälkeen tuntui, että mikä vaan on tällä keikalla mahdollista), Marianne, Cruel (mikä versio!), CALS (joka kuulosti paikan päällä tosi "kovalta", mutta nyt kun kuuntelen sitä nauhalta niin sehän onkin aika pehmeä!) ja Carry.
Kun Sister Janet alkoi menin ihan sekaisin...Olin siis toivonut sitä siellä OUT Magazinen kommenteissa ja sitten kun se soitettiin olin ihan
Hei xdjonttu, kun sä täällä puhuit ennen keikkaa haluavasi kuulla Mr. Zebran ja sitten se tuli keikalla, niin toivoitko sä sitä OUT Magazinen kommenteissa http://www.out.com/detail.asp?id=31598 ? Entä saiko joku muu tota kautta toivebiisiään soitetuksi konsertissa?Yllättäjä oli Star Whisperer. Levyllä se ei ole ollut mikään suosikkini ja olen ihmetellytkin, että miksi, kun tavallisesti tykkään sellaisesta dramaattisuudesta, jota siinä on (biisin välisoitosta olen kyllä pitänyt). Mutta livenä se oli lumoava ja välisoitto aivan uskomaton. Muutenkin pidin tosi paljon kvartetista. Torilla on kyllä nyt vertaisensa muusikot kanssaan kiertueella. Ja se niiden oma biisikin oli hieno. Oisin voinu mennä niiden keikalle ilman Toriakin.
Ainoat blaah-hetket olivat Your Ghost, Girl Disappearing, Tear in your hand (oon varmaan vaan kuunnellu sitä liikaa) ja SATY, vaikkakin sen spontaanisti soittaminen oli mustakin kiva juttu.
Huomasitteko muuten kuolema-teeman settilistassa? Graveyard, Marianne, Sister Janet, Mr. Zebra ("the burial was premature she said and smiled"), Your ghost, Star whisperer ("whisper me back to life"), Carry...Tuntui, että toi Graveyard oli semmoinen kehoitus lähteä Torin mukaan musikaaliselle retkelle hautausmaalle, kun Tori vielä lauloi "come on!" ja heilautti kättään kutsuvasti.
Tää oli mulle vasta toka Tori-keikka. Eka oli viime vuonna Pori Jazzissa ja kyllähän tämä täysipitkä konsertti kvartetin kanssa peittoaa mennen tullen lyhyen soolokeikan.