Viikon (tai kahden) kappale - aikataulu

"then thought that I could decipher your message..."

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Pe Joulu 21, 2007 21:05

Eikös tuo ole poliittinen biisi? En oikeastaan ymmärrä siitä mitään.. kiva biisi musikaalisesti mut ne sanat.. en nyt vaan tajuu mistä se kertoo. Onko se jostain pressasta taas?

Tanya
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Dragon » Pe Joulu 21, 2007 21:32

Siin on sitä poliittisuutta, mutta ei se täysin poliittinen ole. Jos olis, Isabel olis varmaan ottanu sen settiinsä... mutta Torihan tota esitti itse kiertueella. Ja mun mielestä se kertoo myös rakkaudesta... mut joo.
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » Pe Tammi 11, 2008 22:23

Dragon, haluatko vielä kirjoittaa tuosta General Joysta? Mitään kiirettä ei ole, kun muitakaan ei ole jonossa.

Mietin itse vielä kappaletta josta kirjoittaisin. Original Sinsuality on se, josta kirjoitan toiselle foorumille, joten voisin samalla kääntää sen suomeksi ja postata tänne. Mutta se on vasta joskus myöhemmin keväällä enkä kerkeä sitä muiden kiireiden takia nyt vähään aikaan saamaan valmiiksi.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Dragon » La Tammi 12, 2008 1:14

No, haluaisin kyllä mutta jotenkin tuntuu että aika on niin kortilla. Yritän nyt viikonloppuna löytää aikaa. Mutta jos ei, niin ei, eihän tässä mikään kiire tosiaan ole! :) Ja kuka tahansa muukin saa tänne aloittaa aiheen, jos haluaa.

Original Sinsuality on kyllä kiinnostava.. juuri tänään ymmärsin siitä enemmän asioita kuin ennen, kun luin lyhyesti taas gnostilaisuudesta ja sellaisest kirjasta kuin The Secret Book of John... ;) Aika hurjia juttuja ja mä aion kans nyt syventyä tuohon tarkemmin, sen verran hyvältä kuulostaa! :mrgreen:
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » Pe Tammi 18, 2008 22:56

Varasin sitten itselleni tuon Original Sinsualityn, mutta ehdin kirjoittamaan sen vasta touko-kesäkuuksi, joten siihen väliin mahtuu kyllä muitakin esityksiä.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

Edellinen

Paluu Musiikki ja sanoitukset