Paras biisi -äänestys 7: Scarlet's Walk

"then thought that I could decipher your message..."

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Scarlet's Walkin paras biisi

Äänestys päättyi La Tammi 26, 2008 2:54

Amber Waves
0
Ei ääniä
A Sorta Fairytale
0
Ei ääniä
Wednesday
0
Ei ääniä
Strange
0
Ei ääniä
Carbon
1
11%
Crazy
1
11%
Wampum Prayer
0
Ei ääniä
Don't Make Me Come to Vegas
0
Ei ääniä
Sweet Sangria
0
Ei ääniä
Your Cloud
0
Ei ääniä
Pancake
2
22%
I Can't See New York
0
Ei ääniä
Mrs. Jesus
0
Ei ääniä
Taxi Ride
0
Ei ääniä
Another Girl's Paradise
0
Ei ääniä
Scarlet's Walk
0
Ei ääniä
Virginia
1
11%
Gold Dust
4
44%

Ääniä yhteensä : 9

Paras biisi -äänestys 7: Scarlet's Walk

ViestiKirjoittaja Dragon » La Tammi 12, 2008 2:54

Jätin SLG:n välistä pois, kun eivät ole Torin omia biisejä..
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Dragon » La Tammi 12, 2008 2:57

Ja äänestin sitten Virginiaa.. Se on jotenkin tämän levyn täydellisin biisi mielestäni.. kaunis ja komea yhtä aikaa.

Vaikkakin viime kiertueen liveversio oli vähän laimeahko. Toisin kuin esim. Sweet Sangria ja Your Cloud, jotka paransivat huomattavasti asemaansa livenä!

Gold Dustiakin olis tehnyt mieli äänestää toisaalta.. :kohautus:
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » La Tammi 12, 2008 11:42

Tätäkin piti miettiä hetki, mutta aika helposti ääni sitten meni Gold Dustille. Vaikka toisaalta, hirveästi hyviä biisejähän tällä levyllä on; Carbon, Virginia, Scarlet's Walk, ICSNY, Strange... Gold Dustille ääni meni ihan siitä syystä, että se on yksi koskettavimmista Torin kappaleista.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Dragon » La Tammi 12, 2008 12:02

Niin, sama juttu kyllä mullakin, että Gold Dust on yksi Torin koskettavimmista biiseistä. Kylmät väreet joka kerta.. tämän vuoden liveversiokin on mahtava. Mutta.. mua on siinä biisissä aina häirinnyt musiikillisesti se Alfie cries -kohta, kun siinä on ihan sama melodiakulku kuin Purple Peoplessa. Eihän siinä sinänsä mitään pahaa ole, mutta en tiedä, oon vissiin vähän neuroottinen tässä suhteen, se vaan häiritsee joka kerta kun sen kuulee! :kohautus: Muutenhan tämä biisi hipoo täydellisyyttä kyllä aika läheltä! Paitsi SW:n äänitys, joka on 2000-luvun alkupuolen Tori-tyyliin sellainen tunkkainen.

Virginia on kokonaisuudessaan mulle se vaikuttavin, siinä ei ole mitään häiritsevää! :mrgreen:
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » La Tammi 12, 2008 13:28

Hmm.. äänestysvuorossa ne kaksi huonointa levyä..hehe.. Mutta mutta.. Scarlet:n kohdalla ääni menee Crazy:lle. Se oli se ensimmäinen biisi levyllä joka iski.. sanallisesti... Mulle noi sanat on kuitenkin tärkeät ja olenkin äänestänyt sen mukaan mitä noi biisit mulle merkitsee. Toki löytyy tältä levyltä muitakin hyviä. Strange on monen mielestä huono mutta mun kohdalla se tulee hyvänä kakkosena tolla levyllä.. niiden sanojensa takia taas. Gold Dust on upea mutta ne sanat eivät sitten ole niin tärkeitä mulle.

Tanya
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja June » La Tammi 12, 2008 14:52

Kärkikolmikko on selkeä - Gold Dust, Virginia, ICSNY - mutta näiden välillä olikin sitten vaikeampaa. Päädyin lopulta Gold Dustiin lähinnä biisin maisemiin liittyvien henkkoht muistojen takia, vaikka melkein olin jo pistämässä täppää ICSNY:n kohdalle.
June
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Hoochie Woman » Su Tammi 13, 2008 1:38

SW on jäänyt TBKn ohella suht vähälle kuuntelulle muuhun torin tuotantoon verrattuna, joten vaikea mennä mitään valitsemaan... mutta tällä hetkellä on kallistuttava Pancaken puoleen. Jospa enemmän kuuntelun jälkeen nousee esiin uusia suosikkeja...täytyypä ottaa huomenna iPod töihin mukaan ja kuunnella oikein urakalla Scarlet`s Walk:ia ;)
Hoochie Woman
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja wednesday » Ma Tammi 14, 2008 12:57

Gold Dustia mäkin äänestin, tosin olisin voinut valita aika monta muutakin biisiä tähän - mää niin tykkään Scarlet's walkista. Jopa äänityksen tunkkaisuus tuntuu musta sopivalta :)

Liekö syynä tähän Scarlet's walkista tykkäämiseen se, että kuuntelin sitä aika paljon autossa levyn ilmestymisen jälkeen kun jostain syystä ajelin paljon yksikseni siihen aikaan ja se on vaan niin täydellinen autolevy...
I believe she's a DEVIL BITCH
wednesday
New B
New B

Re: Paras biisi -äänestys 7: Scarlet's Walk

ViestiKirjoittaja Fastgirl » To Elo 13, 2009 12:44

Gold Dust on minullakin ykkönen, ei sitä tarvitse kovin kauaa edes miettiä. Se on vaan ihan yli-ihana, vaikka sanat eivät sinänsä tosiaan ole mitenkään henkilökohtaiset. Siihen kuitenkin liittyy hirveästi kaikkea. Heti perässä tulevat sitten ICSNY ja Virginia.
Whisper me back to life
Fastgirl
Honey B
Honey B

Paluu Musiikki ja sanoitukset