Kas kas, vanha ketju herätetty henkiin, onpas kiva!
Justiinsa eilen kuuntelin ADP:tä, kun joku oli laittanut facebookiin linkin tämänvuotisesta Pariisin keikan Smokey Joesta ja se kuulosti niin hyvältä... itse asiassa paljon paremmalta, kuin ADP-kiertueen Smokey Joe. Huomasin, etten ollut kuitenkaan sitten ADP-tuulella. Joskus olen, nyt en ollutkaan. Jännä juttu, että jokin biisi, joka on mulle niiiiin tärkeä, kuten Dragon, ei joskus sytytä ollenkaan. Toisena päivänä se sitten taas vie ihan uusiin ulottuuvuuksiin.
Kyllä kokonaisuutena tykkään edelleen ADP:sta, ja sijoittuu melko kärkeen Torin levyjen listalla, jos mulla sellainen nyt olisi.. Jännä juttu kyllä se, että pituus häiritsee niin monia.. ilmeisesti ihmiset sitten keskimäärin kuuntelee levyjä putkeen enemmän kuin minä. Ehkä se häiritsisi muakin, jos ajattelisin, että nyt en keskity mihinkään muuhun kuin tähän levyyn. Jep, silloin se häiritsisi. Mutta nyt, kun vaikka ADP:n pistää soimaan samalla, kun tekee jotain muuta, esim. laittaa pyykkejä (tai surffaa netissä...), on vain hieno juttu, että se kestää ja kestää...

Yllättyy iloisesti "ai niin, tässä on tämäKIN biisi" jne... sama pätee Beekeeperiin.