Abnormally Attracted to Sin

"then thought that I could decipher your message..."

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Re: Abnormally Attracted to Sin

ViestiKirjoittaja piirtoheitinkalvo » Su Maalis 22, 2009 16:53

Viroon tai Ruotsiin voisin minäkin lähteä. Oioioi, ei saa innostua liikaa... :mrgreen:
piirtoheitinkalvo
New B
New B

ViestiKirjoittaja Dragon » Su Maalis 22, 2009 18:39

Jepu, kiitti Tanya illasta ja majoituksesta! :P

Hurjaa, jos tulee Tallinnaan... se on jo niin lähellä! Moskovassa ei ole koskaan tullut käytyä, vitsi jos vaan rahat riittää niin.... :sysilma:

Mä en vieläkään ymmärrä, mikä oli pointti siinä radiokonsertissa perjantaina... ei yhtäkään uutta biisiä... täh! :kohautus:
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Perla » To Maalis 26, 2009 16:51

Play.comissa on kahta versiota AATSista, CD 12,99 ja CD+DVD 19,49. Ostettavissa 18.5. alkaen.
Perla
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » To Maalis 26, 2009 18:09

Jos sieltä sen tilaa niin se tulee postiluukusta vasta seuraavalla viikolla.. :( Olis kiva tietää että saako sitä deluxe versiota mistään Suomen kaupasta juuri silloin 19. päivä.. en jaksais lähteä sitä metsästämään joka hemmetin liikkeestä. LevykauppaX kai sitä sit myy ainakin mut en tiedä kumpaa versiota.. olisko se niiden 19.90e sit se deluxe.. en oikein usko. Play.com on kuitenkin paljon halvempi paikka ku Suomen kaupat.
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » To Maalis 26, 2009 18:44

ADP:n LE maksoi melkein 25e kun ostin sen, muistaakseni Free Record Shopista, joten tuo 19,90 voi olla tavallinen versio. X:n sivuillahan lukee pelkästään cd, kun taas esim. TOAL LE:n kohdalla 2cd.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Lilith » To Maalis 26, 2009 19:51

Welcome to England tulee olemaan ensimmäinen sinkku:

Kuva

Tämä kuva on Universalin photobucketista (uutisennälkäisiä Tori-faneja ei näköjään estä mikään :roll:)
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » To Maalis 26, 2009 21:32

Kappas.. ei ole kyllä yhtään Torin näköinen enää tuossa..Kiva lisko :)

Free Record Shop olis ollu hyvä vaihtoehto jos siis ne vielä olis pystyssä Suomessa.. mut ku lopettivat toimintansa täällä. Vois miettiä jos tilais cd:n Hollannista et saisko sen sitten aikaisemmin.. vähän epäilen että ehtii.
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » Pe Maalis 27, 2009 19:33

Tämä arvostelu on tullut useamman käden kautta, joku @forumzilla luki toiselta foorumilta mitä joku oli lukenut kolmannelta... tiedä sitten miten uskottava tämä on.

Give: Depeche Mode-esque, synths, dark piano, but doesn't go anywhere
Strong Black Vine: Has strings and sounds like Witness
Flavor: Is unbelievably bad
Not Dying Today: Is extremely poppy, sounds like Dolphin Song
Maybe California: Is boring
Curtain Call: Synth and piano
That Guy: Big band song
Police Me: Sounds like Tombigbee
AATS: Sounds like a combination of Liquid Diamonds and Mountain
Starling: Has bird chirping samples
Ophelia: Starts out like Garlands/Seaside and turns into Jamaica Inn
Lady in Blue: Is slow and torchy, and ends with a long band jam
Fast Horse: uptempo rockish like Sweet Sangria

Afterglow'sta:
-the American flag jumpsuit is in the WTE visualette (I wish I were kidding)
-if you thought "Fat Slut" was bad, the term "slutty goth" appears in one song. And the next line is "but I'm a brightly colored person."

Pidempi arvostelu @forumzilta:
"Give" is really dark and vampiric; it makes a good opener. It starts off with a line along the linese of "so you've heard I've crossed over the line" and there's the chorus lyric "I must give so I can live." This was one of my favorites. "Strong Black Vine" seemed like it could be really great live. I found "Flavor" very boring. "Not Dying Today" has the awesome Neil lyric referencing Neil being happy to be mammalian. It's a really upbeat song and some of the lyrics sound country-ish--the chorus has a line about being "six feet under and full of thunder." "Maybe California" is really pretty--it's sad and slow and about a mother who's feeling really hopeless. I found some of the lyrics a bit sappy (angels falling, etc.) but still really enjoyed the song overall. The title track is kind of spacey and psychedelic. "Mary Jane" sounds like it did at SXSW--I think it's the only piano and vocals only song. I liked "Starling"--it's a bit slow and dark and about finding jealousy you didn't know you had in you. "Ophelia" was also nice and one of the more sparse songs but the chorus was still pretty full-sounding. I really enjoyed the album version of "Lady in Blue." It ends with this long instrumental bit--I hope the visualette for this is spooky and noir. For me (and only based on one listen), this is Tori's weakest album, lyrically.

Ja uusi kuva Universalin photobucketista:
Kuva
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Pe Maalis 27, 2009 21:00

Juu.. mua pelottaa tuo kohta jossa lukee että sanallisesti Torin heikoin levy :( Tuon takia en esim kuuntele Kate:n Aerial:a koska se on mun mielestä sanallisesti aika mitätön.. siis no.. onhan siinä ehkä yksi henk.koht biisi mut siihen ne sit jäikin. Ja jos Tori tekee nyt saman niin tuskin tulen tätä levyä pahemmin kuuntelemaan.. sen verran tärkeät on sanat mulle.

Kiva tuo uusi kuva vaikka se onkin ikävästi puolitettu.. miksi latinaa? Ja onko Torilla kädessään suurennuslasi?
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » Pe Maalis 27, 2009 21:34

Samoin, pelottaa hieman noiden arvostelujen lukeminen. Toisaalta, ei ainakaan ole liian suuret odotukset, ja Tori voi yllättää positiivisesti. Nämähän ovat kuitenkin aika henkilökohtaisia mieltymyksiä. Kuudesta kuullusta kappaleesta olen pitänyt neljästä ja yksi (Lady in Blue) kuulostaa siltä, että sitä pitää kuunnella vähän pitempään ennen kuin se aukeaa. (Jos kaikki aikovat kuunnella levyn jo etukäteen, spoilereita ei varmaan tarvita)

500 Miles herättää edelleen aika ristiriitaisia tunteita... toisaalta se on hemmetin tarttuva, toisaalta en vain voi pitää siitä. Olen miettinyt tätä aika paljon, kun haluaisin pitää siitä, varsinkin kun siinä käytetään Berliinin improa. Suurin ongelma on mielestäni siinä, että kun sanat yrittävät olla syvällisiä, musiikki kuulostaa pinnalliselta. Kun musiikki kuulostaa syvälliseltä, sanat ovat pinnalliset. Koko kappale on epätasainen, esimerkiksi "in lovers communion" on ihan hyvä ja heti seuraavaksi tuleva "for 500 miles" on aivan kamala. Myös osa bridgestä on hyvä, jos ei lasketa "big adventure waits" -kohtaa, joka kuulostaa lapselliselta. Jos koko kappale olisi kepeä, pitäisin siitä enemmän. Mieluummin kuitenkin haluaisin, että se kuulostaisi vakavalta. Pelkkänä pianokappaleena tällaisenaankin kappale voisi olla onnistuneempi. No, kyse on vain yhdestä kappaleesta, joten ei tämä maailmaa kaada. :kohautus:

Tuossa kuvassa on latinaa sen takia, ettei se ole vielä valmis, se on vain jostain syystä jo laitettu photobucketiin. Latinankielinen teksti on testiteksti, jota käytetään esim. sivupohjissa, kun niitä kokeillaan. Tuo kuvan halkaiseminen on aika epäonnistunut, kun Torin pää on vasemmalla ja käsi oikealla puolella. :nouvei:
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja piirtoheitinkalvo » La Maalis 28, 2009 13:43

Muakin kyllä on ruvennut pelottamaan miltä koko levy tulee kuulostamaan. Sanat on mulle kohtalaisen tärkeitä, mutta melodia ehkä kumminkin vähän tärkeämpi. Uusista kappaleista kuitenkin vaan Welcome to England on kuulostanut mun mielestä sellaselta älyttömän hyvältä ja sen takia oon vähän huolissani. Toki mulla menee aina vähän aikaa ennen kun nuo kappaleet mulle aukeaa... Niin ja olihan tuo arvioinut usean kappaleen ihan hyväksikin, ei saa huolestua turhaan.

Ite taidan nyt kumminkin tilata tuon levyn levykauppaX:stä tai sitten ihan levykaupasta hakea. Noihin nettikauppoihin vaan tarvii jonkinsortin pankkikortin, ja koska en sellasta omista niin äiti joutuis tilaamaan. Ja se ei tunnu luottavan esim. play.comiin vaikka sieltä olis saanu niin mukavan halvalla... Levykaupasta ostaminen tulis tässä kaupungissa kyllä aika kalliiks, vanhimpiakin myydään vielä hintaan 20 ja vähän päälle :nouvei:
piirtoheitinkalvo
New B
New B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » La Maalis 28, 2009 14:05

No play.comista voi ostaa Visa Electron kortilla joka siis ei ole minkään sortin luottokortti tai pankkikortti.. Itse olen sitä monta kertaa käyttänyt.. ne vaan veloittaa suoraan kortin omistajan tililtä ne rahat ja postittavat perässä. Aina olen saanut kaiken tilaamani.. siis ne joista on rahat otettu. Tällä kertaa en kyllä Torin levyä sieltä tilaa koska sitten sitä saa odotella melkein viikon.. nehän ei yhtään aiemmin postita sitä kun vasta julkaisupäivänä.. joka sattuu olemaan just ennen Helatorstaita jolloin posti ei edes kulje.. ja niillä menee usein jo päivä pari maksuselvittelyissä. Pitää kai mailata sinne Äxään ja kysyä onko niille tulossa sitä deluxe versiota.. nyt niiden sivulla on vaan se normaaliversio siis mainittuna.
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » La Maalis 28, 2009 18:24

Kuva
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » Ti Maalis 31, 2009 11:28

Lisää kuvia Universalin photobucketista, WTE video ilmestyy kohta, ja Maybe Californian voi ladata ilmaiseksi äitienpäivänä 10. toukokuuta.

Isot kuvat, siksi linkkeinä:
http://i262.photobucket.com/albums/ii10 ... splash.jpg
http://i262.photobucket.com/albums/ii10 ... anding.jpg
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ti Maalis 31, 2009 15:54

"As a gift to all the mothers"?? Mua nyt taas ärsyttää toi.. mä en oo äiti eli en kai siis Torin mielestä tuota lahjaa voi ottaa vastaan..

Onko molemmista siis tulossa musiikkivideo?? Jännää..Vai tarkoittaako nuo nyt sitten niitä visuallette:ja? Luulin että ne on todella lyhkäsiä mut voisko ne olla siis yhtä pitkiä kun itse biisikin jolle ne on tehty?
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

EdellinenSeuraava

Paluu Musiikki ja sanoitukset