Taustojen sanoitukset

"then thought that I could decipher your message..."

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Taustojen sanoitukset

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ti Marras 27, 2007 17:03

Löysin tosi kätevän sivun jossa kerrotaan mitä Tori laulaa biisien taustoilla.. siis ne kohdat mitä ei ole merkitty cd vihkoihin. Ja tuolla kerrotaan missä kohtaa biisiä Tori laulaa ne :) En olis kyl uskonut et biisin taustalla voi olla noinkin paljon kaikkea semmoista mitä ei niin vaan kuule. Mut käykää tsekkaamassa:

http://www.geocities.com/toriswatchword/watchword.htm

Tuolla EI ole Beekeeper tai ADP aikaisia biisejä (vielä ainakaan) mutta muitten levyjen biiseihin löytyy kyl.. ei tietty kaikista mut aika monesta. Noi tuo ihan eri tunnelman noihin biiseihin. Pitääkin lukea.. vois melkein kuunnella ne läpi et kuuleeko itse ne myös siellä taustalla jossain.

Tanya
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » Ti Marras 27, 2007 18:41

Joo, olen joskus käynytkin tuolla, todella mielenkiintoinen sivu. Joitain noista saa kyllä kuunnella tosi tarkkaan, kuten esim. tuo Happy Phantomin "Oops". Ja Coolinginkin "i can blame him" -kohtaa piti monta kertaa kuunnella. Olin ollut ihan varma että Tori siinäkin laulaa "faster than I can, cooling, hey". Father Luciferin taustoista ole lukenut useampiakin versioita, joten en ole ihan varma ovatko nuo ne oikeat. Mutta toisaalta taustojen tai improjen sanojen selvittäminen ei kyllä ole parhaita puoliani. :kohautus:

TBK:lla ja ADP:lla ei taida niin paljon tuollaisia hauskoja pikkujuttuja taustalla ollakaan, kuten ei SW:llakaan. Harmi, ne ovat yksi parhaista puolista Torin biiseissä :).
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

Paluu Musiikki ja sanoitukset