SisterClitorides kirjoitti:Itse kuuntelin pitkästä aikaa tänään koko Beekeeperin ja kyllähän se Witness on aika outo.. todella kaunis se siltaosuus siellä lähellä loppua mutta mutta.. Ei oikein iske muhunkaan sen tyyppinen musiikki. Sweet the Sting:ä kun kuuntelin niin tajusin että se on ihan upea biisi sanoitukseltaan.. parempi jos olisi erilainen melodia. Jostain syystä skippasin sitten Beekeeperin.. se on mun mielestä jotenkin tylsä. Mut ne lempparit tolta levyltä on edelleen: Mother Revolution, Jamaica Inn, Parasol, Martha's Foolish Ginger, Original Sinsuality, Power of orange knickers, Barons of Suburbia ja lisätään tuohon nyt sitten se Sweet the Sting myös. Cars and Quitars on kans kaunis.. tosin en tykkää Torin jammailusta.. se cha-cha-cha-cha juttu siis häiritsee.

Nää meidän uudet ajatukset Beekeeperistä vois siirtää vaikka Beekeeper-keskusteluun, mutta tuleehan ne täälläkin luettua..
Mua myös edelleen häiritsee Cars and Guitarsin chachatus.. Sweet the Sting koskettaa myös mua sanoitukseltaan, mutta tosiaan Santana-tyylinen sovitus ei iske.
Witness on alkanut kasvamaan, no, tykkäsin siitä ihan alussa, sitten en ja nyt taas se menee. Beekeeper on sellainen levy, jota on kiva kuunnella taustalla, kun tekee jotain, ja aina välillä joku kohta saa ihan pysähtymään, tyyliin "oliko tässä tällaistakin?!"