Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Eli olin aika pihalla koko levyn suhteen.. en toki kaikkien biisien kohdalla koska sieltä löytyy myös sitä vanhaa Toria mitä oli ennen Choirgirl:ä, mutta.. esim. Hotel oli jotain todella outoa.. (nyt yksi mun lemppareista) ja She's Your Cocaine.. Ja tais Liquid Diamonds olla myös aika outo mutta nyt sekin on yksi mun lemppareista. Ja itse levy on kyllä edelleen yksi parhaista. Vaikkakin ADP on ihan siinä vieressä nyt 

Stopping By Woods on a Snowy Evening
Whose woods these are I think I know.
His house is in the village though;
He will not see me stopping here
To watch his woods fill up with snow.
My little horse must think it queer
To stop without a farmhouse near
Between the woods and frozen lake
The darkest evening of the year.
He gives his harness bells a shake
To ask if there is some mistake.
The only other sound's the sweep
Of easy wind and downy flake.
The woods are lovely, dark and deep.
But I have promises to keep,
And miles to go before I sleep,
And miles to go before I sleep.

Dragon kirjoitti: Toki Black-Dovekin on hyvä ja varsinkin se alku on todella taianomainen. Ehkä mulle se Other side of the Galaxy -kohta ei niin kovasti sitten kolahda.. Tuon biisin nimi olis voinu muuten ehkä mieluummin olla January Girl, heh... ja taas tällainen mielipideasia.
Jackie oli pieni pettymys tyyliin Marianne.. Mulla on tapana odottaa liikoja biiseistä, joissa on jousisoittimet... mä olen ihan jousifriikki!Mutta siis onhan Jackie kaunis. Ja varsinkin se "you said we were the real thing" -kohta. Mutta jotain epätasaista tuossa biisissä on. Ehkä sitten ne muut säkeistöt kuin kertosäe? En tiedä. Ei ole kuulunu mun suosikkeihin varsinaisesti, vaikka onkin niin kaunis ja herkkä biisi. Outoa.

Pandorassa tykkään periaatteessa kaikesta muusta, paitsi ihan alusta. No, nykyään siihenkin on tottunut. Silloin aikanaan se kuulosti vaan jotenkin... liian venytetyltä ja improlta. Tuli mieleen Sister Named Desire, joka on Torin vaikeimpia biisejä. Taitaa olla impro sekin koko biisi...![]()
. Ei sitten tullut kuunneltua sitä niin paljon alkuvaiheessa. Myöhemmin olen oppinut kyllä pitämään Pandorastakin, kunhan ensin olin päässyt sisälle Torin omituisuuksiin.

Fastgirl kirjoitti:Pandora ei ehkä ole vielä niin hyvin auennut, sillä en pidä biisin alusta ja jotenkin sitten se keskittyminen herpaantuu niin että muu sujahtaa aina ohi.
Nykyisin pääsen sen kohdan yli helposti, ja loppubiisihän onkin sitten tosi kaunis! 
Fastgirl kirjoitti:Niin, ja paras kappalehan on sitten i i e e e. Mitä nyt olen vähän kaikkialla Tori-keskusteluja lukenut, niin se on ilmeisesti aika suosittu biisi ja huomiota herättävän nimenkin takia annoin sille heti jonkinlaista erityishuomiota. Ja aivan loistavahan se on. Alun Torin "iiee-e-ee" ja "ladadadadadaadaa" saavat aikaan kylmät väreet ja koko biisi on niin käsinkosketeltavan tuskallinen ettei sitä voi mitenkään sivuuttaa. Niiiiin upeaa!

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa