Välillä oli niin hiljaista, että aloin käymään vieraissa
Afterglowssa siis. Yksi niinkin pieni asia oli siihen syynä, että niiden sivut latautuu nopeammin, ja mulla on muka aina niin kiire, etten malta odottaa... hohhoijaa. Mutta siis se ei ole sivuista kiinni, vaan mun nettiyhteydestä, joka on erittäin heikko. Meillä oli niin epävarma tuo lankayhteys, että vaihdoin langattomaan. No, tämä nyt sitten kyllä toimii, mutta on aika hidas. Vuosi eleltiin täällä sellaisen lankayhteyden kanssa, joka katkaisi itsensä aina kun sitä huvitti, eli monta kertaa päivässä. Raivostuttavaa.No, Afterglowlla on hauska kirjoitella englanniksi ja tutustua ulkomaisiin ihmisiin, mikäs siinä. Mutta kuten mulla niin helposti käy, kaikki menee vähän liioitteluksi ja aloin olemaan siellä aivan liikaa, ottamaan kantaa liikaa ja sittenhän ne asiat menee pieleen. No, kerta kaikkiaan en enää jaksa sitä nahistelua, mikä tuollaisilla foorumeilla niin helposti syntyy, inhoan tulla väärinkäsitetyksi ja tietty se on helppoa, kun ei puhu (eikä kirjoita) englantia äidinkielenään.
Nyt täytyy vähän rauhoittua! Unrelenting Light on sitä paitsi hyvä foorumi!
Täytyy alkaa vähän aktivoimaan tätäkin taas, Lilith kyllä upeasti on jaksanut tätä hoitaa ja aktivoida keskusteluja, tuoda haastatteluja ja videopätkiä, siitä SUURKIITOS sinulle!