Florence + the Machine

Keitä muita löytyy levyhyllystäsi?

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Florence + the Machine

ViestiKirjoittaja Perla » Ti Marras 23, 2010 18:36

Tämmöistä on viime aikoina tullut kuunneltua. (Milloinhan sitä kasvaa aikuiseksi?) Tykkään.

Florence + the Machine: Lungs (2009)

Rabbit Heart (Raise It Up)

Blinding

Perla
Honey B
Honey B

Re: Florence + the Machine

ViestiKirjoittaja Dragon » Su Joulu 05, 2010 14:05

Hmm, tosi monet on tätä nyt facebookissa linkittäneet... ihan hyvältähän toi kuulostaa. Vähän sellanen "laiska" ääni, mut ei varmaankaan mahdoton tottua. :) Täytyy kuunnella lisää, toi Blinding nyt ainaki jonkin verran kolahti!
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Perla » Ke Joulu 08, 2010 17:38

Kovasti tykkään laulajattaren äänestä :) Jotenkin nyt kaipaa voimaa ja meininkiä ja rumpuja. Sisätiloissa en ole juuri kuunnellutkaan, vaan juoksulenkillä ja työmatkaa rämpiessä. Ihan ei melkein tunne, kun jalat koskettaa maata :D Blindingin laitoin tuohon, kun sen korva ensimmäisenä sieppasi. Tällä hetkellä toimivat myös Howl, Drumming Song, Cosmic Love ja Swimming. Mitään ei tuolta levyltä oikeastaan tarvitse skipata. Mutta saa nyt nähdä, kuinka pitkäksi aikaa jää soimaan, vai kyllästyykö ennen pitkää.

Löysin Florencen, kun kaveri soitti koko kesän You've Got the Love -coveria. Facebookissa näköjään mun (entiset!) opiskelijat tätä linkittää :D
Perla
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja icicle » Ke Elo 31, 2011 0:27

Florence + the Machineltakin on tulossa toinen levy tässä ihan kohta :D Itse tykästyin jo ensimmäiseen levyyn ja varsinkin Tavastian-keikka viime vuonna oli kaiken energisyytensä ja intensiivisyytensä ansiosta todella hieno kokemus. Silti tuntui jotenkin, että Florencella on vielä ne parhaat biisit tekemättä ja koko potentiaali käyttämättä. Ja näköjään vaan parempaa onkin tulossa, tai ainakin itse olen ihan hurahtanut tähän uuteen What The Water Gave Me -biisiin!

icicle
New B
New B

ViestiKirjoittaja Perla » Pe Syys 02, 2011 22:25

Veit jalat suusta :) Paitsi että konsertissa en ole ollut, oispa mahtavaa päästä joskus!
Perla
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Fastgirl » Pe Syys 23, 2011 15:45

Minäkni kuuntelin tätä tuossa vähän aikaa ooikein innokkaasti, mtuta kyllästyin sitten kuitenkin aika nopeasti. Rabbit Heart ja erityisesti Cosmic Love olivat suosikkejani, mutta enpä tiedä mikä siinä on, että ne eivät nyt enää oikein maistu - niin käy minulle jostian syyst' todelal usein, kun yritän kuunnella yleisesti suosittua musiikkia. Vaikka eihän tämäkään kai mitään kaikista tunnetuinta ole? Ainakin tosi moni kavereista siitä facebookissa tykkää...
Whisper me back to life
Fastgirl
Honey B
Honey B

Paluu Muut artistit