Sarah Slean

Keitä muita löytyy levyhyllystäsi?

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Sarah Slean

ViestiKirjoittaja Dragon » Su Elo 19, 2007 10:35

Onko moni kuullut Sarah Sleanista?

Sarah on kanadalainen laulaja/lauluntekijä. Hänen alkutuotantoaan on verrattu Toriin, mutta uudemmilla levyillä tyyli on muuttunut enemmän musikaalimusiikin suuntaan. Sarahin myspace-sivuilla ja kotisivuilla saa kuunnella laillisesti biisejä. Esim. California ja Weight on sellaisia, mistä kannattaa aloittaa... ekojen levyje pianoballadit on kyllä todella nättejä ja varmasti uppoaa täällä melkein kehen tahansa! :mrgreen: Universe... John 23rd, Blue Parade... siinä muutamia nimiä, mutta en usko, että noita biisejä löytyy niiltä virallisilta sivuilta ainakaan...?

http://www.sarahslean.com

http://www.myspace.com/sarahslean

D
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Su Elo 19, 2007 11:06

Sarah Slean on ollut mulle tuttu jo ties kuinka monta vuotta. Sain lahjaksi Sarah:n sen ihan ensimmäisen levyn Universe jota siis sai vaan häneltä itseltään tilaamaalla. Taisin saada myös Sarah:n seuraavan levyn Blue Parade lahjana.. en nyt muista varmasti enää :) Siinä sitten on Sarah:n nimmari eli sekin on tilattu häneltä itseltään. En tiedä saako tuota levyä normaalisti kaupoista vai pitääkö tilata suoraan Sarah:n sivuilta. Night Bugs cd multa sitten vielä puuttuu.. on vaan kopio siitä :( Ja tuo uusin levy sitten taas ei ole mun mielestä läheskään niin hyvä enää. En ole sitä kuunnellut juuri ollenkaan. Vaikka löytyy siltä upea California biisi.

Tanya
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja BloodSport » To Elo 23, 2007 15:47

Sarah Slean on tuttu! Lahjakas ja mielenkiintoinen artisti on. Lähinnä kuunnellut tuota Night Bugs albumia, sekä joitain Blue Paraden ja uusimman biisejä.

Parhaat biisit ovat Weight, Blue Parade, Lucky Me (varsinkin livenä joltain soolo keikalta mikä minulla oli kovolla joskus) ja Californian live versiot.
BloodSport
B minor
B minor

ViestiKirjoittaja LaurenLasiaurinko » Su Syys 16, 2007 11:43

Nyt vasta älysin että joku oli tästäkin aloittanut aiheen. No heti sitten kuuntelemaan.. Kuullostaa muuten tosi hienolta! Vau. AWW halun levyn, kun alko jo parin biisin kuuntelulla utntua siltä, että on laadukasta musiikkia koko levy. Noh. joo.
[font style = courier]Uskallatko piirtää
ympyröitä raitapaperille?[font]
LaurenLasiaurinko
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Su Syys 16, 2007 12:25

Sarah:n ääni on todella kaunis.. aah.. Itse en ole tuota uusinta Orphan Music levyä ostanut koska mun mielestä se on live cd. Vai onko siinä sitten muutama studio äänitekin. Kuten tuo Last Year's War on uusi biisi.. todella kaunis :) Ehkä yritän tuota levyä jostain sitten löytää..

Tanya
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Joria » Ti Syys 18, 2007 9:43

Itse sain lahjaksi sarahin levyn mutta en jostain syystä innostunut siitä kuitenkaan hirveästi, california on kyllä kuitenkin hieno biisi, siitä ei pääse yli eikä ympäri.
Joria
New B
New B

ViestiKirjoittaja Dragon » Ti Syys 18, 2007 10:55

Joria kirjoitti:Itse sain lahjaksi sarahin levyn mutta en jostain syystä innostunut siitä kuitenkaan hirveästi, california on kyllä kuitenkin hieno biisi, siitä ei pääse yli eikä ympäri.

Sulla on siis Day One -albumi. Se on enemmän sellaista kabaree/musikaalityyppistä, eikä välttämättä uppoa kovin hyvin, jos ei ole Sarahiin aiemmin tutustunut. Harmi vaan, ettei niitä sen ekoja levyjä löydy oikein mistään. :(
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ma Joulu 17, 2007 18:31

Sarah uutisia!

Uusi levy tulossa näillä näkymin maaliskuussa ja ekan sinkun demo versiota voi jo kuunnella Sarah:n myspace sivulla. Ja liittymällä mailing list:iin saa tuon biisin myös ladattua. Nimi on Get Home ja mun mielestä se on upea vaikka ehkä vähän erilaista Sarah:a onkin? :kohautus: Käykää kuuntelemassa ja kertokaa mielipiteenne. Sanallisesti heti yhdistin tuon biisin California biisiin koska aihe on vähän samanlainen.. suhde varattuun mieheen ym..

Tanya
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » La Maalis 01, 2008 13:30

Uuden levyn tracklist:

1. Hopeful Hearts
2. Get Home
3. Euphoria
4. Goodnight Trouble
5. Notes from the Underground
6. Sound of Water
7. No Place at All
8. Please be Good to Me
9. Willow
10. So Many Miles
11. Shadowland
12. Looking for Someone

Toivottavasti tuota levyä saa Suomesta samaan tapaan kun edellistäkin.. :) Ai niin.. levyn kun tilaa ennakkoon iTunes:sta niin saa bonus biisin nimeltään Parasol.. hehe.. outo yhteensattuma. Tuskin kyseessä kuitenkaan cover versio Torin Parasol:sta.. en semmoisia huhuja ainakaan ole kuullut.

Tanya
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Pe Maalis 07, 2008 22:29

Sarah:n The Baroness levyä voi esikuunnella nyt Flare sivulla:

http://www.flare.com/celebrity/article. ... 55305_7096

Kuulostaa hyvältä kyllä. Jollain tapaa tämä uusin levy on aika rauhallinen.. kyllä menoakin löytyy mutta suurin osa on semmoisia surullisen rauhallisia..

Get Home musa videokin on sitten tehty:

http://uk.youtube.com/watch?v=e3yDNk8shYg

Ja YouTubessa on myös se Parasol biisi jonka siis saa kun tilaa levyn ennakkoon iTunes:n kautta:

http://uk.youtube.com/watch?v=IytVz7xc9 ... re=related

Tanya
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

Paluu Muut artistit