Kate Bush konsertoi livenä syksyllä!!

Keitä muita löytyy levyhyllystäsi?

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Kate Bush konsertoi livenä syksyllä!!

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Pe Maalis 21, 2014 15:16

:omg: Ja tuonnehan on sitten ihan pakko yrittää saada liput.. Sisko lupautu tulla mun kanssa Lontooseen :) En olis ikinä uskonut näkeväni tätä päivää ja nyt pelottaa että en ehdi saada lippuja. Kai ne jostain ebaysta saa sitten kovaan hintaan jos ehtivät mennä kaikki nenän eestä ensi viikolla. Ei helvetti sentään.. nyt en sitten pysty rauhoittumaan ennen kun saan ne liput varattua ja maksettua..

Muita jotka yrittää saada lippua??
Kuva
Avatar
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper
 
Viestit: 940
Liittynyt: Ti Elo 07, 2007 16:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kate Bush konsertoi livenä syksyllä!!

ViestiKirjoittaja Dragon » La Maalis 22, 2014 1:36

Tämä on kyllä ainutlaatuista.... mulla tosi vaikea lähteä, mutta kyllä mä sitä tässä nyt kuitenkin harkitsen. Mun ei ole pakko päästä ensi-iltaan, mikä tahansa kävisi... Mutta saas nähdä! Enkä tiedä, onko mahdollista sitten ebaysta ostaa, kun ainakin yrittävät saada nää niin henkilökohtaisiksi kuin pystyy... siis kuulemma periaatteessa voivat ovella tarkistaa henkkareista, onko lipun omistaja sama kuin ostaja....

Ja jollain Kate-postituslistalla kuulemma jaettu etukäteen jo koodeja pre-saleen, joka olis keskiviikkona.... mutta en tiedä onko nämä luotettavia juttuja. Facen keskusteluja lähinnä oon seurannu.

Mutta..... argh!!!!!!
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Avatar
Dragon
B-Keeper
B-Keeper
 
Viestit: 843
Liittynyt: Ti Elo 07, 2007 19:05
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kate Bush konsertoi livenä syksyllä!!

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » La Maalis 22, 2014 3:20

Joo sain itse ton presale koodin ja aion yrittää tuuria jo keskiviikkona.. katsoo sitten jos yrittäis perjantaina saada toiset liput eri päivälle vaikka.. En itse edes yritä saada lippuja ekalla päivälle vaan päinvastoin sinne aika loppupuolelle.
Kuva
Avatar
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper
 
Viestit: 940
Liittynyt: Ti Elo 07, 2007 16:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kate Bush konsertoi livenä syksyllä!!

ViestiKirjoittaja Dragon » La Maalis 22, 2014 12:51

Oi, vau sä sait koodin! Siis mihin piti olla liittynyt, että sen sai? Mäkin oon luullut olevani jollain postituslistalla, mut en näköjään ollut....

Aattelitko sit mennä katsomaan ehkä kaks kertaa ton, jos saat liput kahdelle päivälle?
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Avatar
Dragon
B-Keeper
B-Keeper
 
Viestit: 843
Liittynyt: Ti Elo 07, 2007 19:05
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kate Bush konsertoi livenä syksyllä!!

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » La Maalis 22, 2014 16:06

Katen omien sivujen mailing listillä piti olla et sai ton koodin.. Eli sen on saanut sitten aika moni ihminen kyllä. Riippuu ihan siitä millaisen lipun saan(jos saan) keskiviikkona, että yritänkö perjantaina saada parempia. Noi kai joutuu heti maksamaan ja mulla nyt ei oo tilillä ihan hirveesti rahaa et sais ne maksettua molemmat jos hinta on jotain 100e kpl. Jotenkin veikkaan että noi presale liput eivät ole niitä parhaimpia. Mut tuskin otan stressiä siitä et pääsis eturiviin kun ne kalleimmat liput on tosi kalliita.
Kuva
Avatar
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper
 
Viestit: 940
Liittynyt: Ti Elo 07, 2007 16:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kate Bush konsertoi livenä syksyllä!!

ViestiKirjoittaja Dragon » Su Maalis 23, 2014 11:10

Tsemppiä! Lippuja tulee myyntiin noin 55 000, mikä kuulostaa paljolta, mutta saa nähdä miten riittää....

JOS mä yritän lippua saada, niin pakko varmaan ottaa perjantai töistä vapaaks sen takia. :/ Joten siinä mielessä tulee kalliimmaks vielä, kun sehän menee palkattomaks sitten.....
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Avatar
Dragon
B-Keeper
B-Keeper
 
Viestit: 843
Liittynyt: Ti Elo 07, 2007 19:05
Paikkakunta: Riihimäki

Re: Kate Bush konsertoi livenä syksyllä!!

ViestiKirjoittaja Lilith » Ti Maalis 25, 2014 22:32

Toivottavasti saatte liput! :) Itse en ole niin kova Kate-fani että lähtisin Lontooseen nyt, mutta varmasti upea konsertti on luvassa.
Kuva
Avatar
Lilith
Queen B
Queen B
 
Viestit: 1747
Liittynyt: Su Elo 05, 2007 11:09

Re: Kate Bush konsertoi livenä syksyllä!!

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ke Maalis 26, 2014 13:10

Paikka on ihan salin perällä mutta sainpa liput kuitenkin. 16.9 tiistaiksi. Liput meni saatananmoista vauhtia eikä kone antanu mun valita itse paikkaa vaikka jotkut olivat pystyneetkiin niin tekemään. Kalliit liput vaikka paikka perällä mut toi on niin "once in a life time" tapahtuma et ei se hirveesti harmita.

London here I come :) Harmi vaan ettei äiti nyt sitten pääse mukaan.. puhuttiin sen kanssa niin moneen kertaan Lontooseen menosta.. :(
Kuva
Avatar
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper
 
Viestit: 940
Liittynyt: Ti Elo 07, 2007 16:00
Paikkakunta: Helsinki

Re: Kate Bush konsertoi livenä syksyllä!!

ViestiKirjoittaja Dragon » Ke Maalis 26, 2014 21:23

Wow, upeeta että pääset!!!!! :sydis:

Saa nähdä, miten mulle käy perjantaina.... miten se lipunmyynti toimi? Siis valitsitko ensin päivän ja sitten vaan tartuit kiinni lippuihin, jotka sait?

Nythän tuli seitsemän uutta iltaa myyntiin.... oliskohan käyny niin, että kaikki 15 iltaa meni täyteen jo tänään?! Jos näin on, ei taida olla mahdollisuuksia kyllä perjantaina enää saada mitään....
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Avatar
Dragon
B-Keeper
B-Keeper
 
Viestit: 843
Liittynyt: Ti Elo 07, 2007 19:05
Paikkakunta: Riihimäki


Paluu Muut artistit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron