Ihan pakko vielä kommentoida tuota viimeisintä Pipin keikkaa... siis tuo Me and a gun sinänsä on jo jotain aivan uskomatonta ja teatraalisempaa ja raaempaa ja aggressiivisempaa mitä Tori on IKINÄ tehnyt, mutta jos jaksatte vielä Pipin Cruelia (kaiken Provinssinpalvomisen jälkeen

) niin tässä, olkaa hyvä:
http://www.youtube.com/watch?v=0HMs1oSq2-s
Siis... mä henkisesti putosin tietokonetuoliltani kun äsken katsoin ton. Nimenomaan se kohta siellä vähän puolen välin jälkeen, kun aloittaa "Yeah you can fuck her..." ja yleisö on ihan villinä. Onneks loppu kuuluu sitten myös: "I'll rip your cock off!!!" ja se kuulostaa tosiaan siltä, että ihan kohta tämä toteutuu, turha yrittää paeta! Ja millä tyylillä se tuon osuuden laulaa! En oo ikinä kuullu Torin tai edes Pipin artikuloivan tällä tavalla. Ennemminkin mulle tulee mieleen... Missy Elliot. Todella, todella vittuuntunut Missy. Tai Beastie Boys.. tai rajoilleen ärsytetty Madonna. Kuinka tämä nainen pystyy tähän?!?! Pip voisi aloittaa täysin oman uransa mun puolesta. Se on jotain aivan käsittämätöntä miten Tori pystyy kanavoimaan voimaa Pipin kautta. Se tunne, mikä mulle tuli Provinssissa, tuli äsken uudelleen kun katsoin tuon! Ja kyseessä on pelkkä youtube-tallenne...
Ja sitten vielä se MAAG... Ei helvetti tämä bootti on PAKKO saada! Eikä voi muuta kuin toivoa, että tästä olisi olemassa joku hyvälaatuinenkin video jossain... siis että tämä olisi kuvattu ihan oikeasti.
Dragon (sekaisin)
P.S. Jos et halua katsoa koko videota, aloita suunnilleen neljän minuutin tietämiltä! Tämä on se väliosuus, mikä on jo ilmankin mitään uutta improa aivan valtava kokemus.
P.P.S Joku olikin näköjään jo ottanut ylös sanat:
you think that you can fuck her
and fuck her
and make her a cunt
oh, you think you little fuck
i got your little spank my ass
and you think that you can take
her to your friends
and get her fucked
and drug her
well i'm gonna rip your cock off
yeah, yeah