Hannah Fury

Keitä muita löytyy levyhyllystäsi?

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

ViestiKirjoittaja Dragon » La Syys 22, 2007 20:14

No juu... olisin tietty voinu sulle samalla tilata, Tanya... :oops: En jotenki tajunnu, et haluat sen nyt jo... mut tietty. Sori.
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Dragon » Ke Syys 26, 2007 15:51

Tuli sähköpostissa eilen Amazonilta tieto, että Through the Gash on postitettu! :voitto: Arvioivat sen olevan perillä kuitenkin vasta 11.10... :roll:

Kuuntelin Hannahin haastattelun. Siinä oli lähinnä biisientekoprosessista ja -välineistä kyse. Ihan kiinnostava, mutta tosi pitkä ja sitten se toimittaja oli ihan hirvee... puhui oikeasti yli puolet ajasta omista asioistaan! Hannah vaikutti kyllä ihan fiksulta ja mukavalta. Se sanoi, että haluaisi opetella esiintymään livenä, mutta ei ole vielä koskaan tehnyt sitä. Sanoi inhonneensa koulussakin luokan eteen menemistä... ja haluaisi myös tehdä musiikkia ihan oikeiden soittimien kanssakin, mikä olis aika mahtavaa, koska noi täysin tietokoneella tehdyt biisit alkaa vähän muistuttaa toisiaan jossain vaiheessa. Varsinkin siihen rumpukoneeseen kaipaisin vähän elävyyttä. Vähän tuollaisia demon kuuloisiahan noi suurin osa Hannahin biiseistä tuntuu olevan. Toisaalta se äänimaailma on aika loppuun hiottu, varsinkin kerrostuneen laulun osalta. Joissakin biiseissä on kuulemma käytetty jopa 64 ääniraitaa, jotta äänimaailma olisi juuri se, mitä Hannah haluaa! :mrgreen:
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Dragon » Ke Loka 03, 2007 23:02

Yksinäni taidan täällä Hannahista kirjoitella... :P

No, Through the Gash tuli tänään postissa! Siinä on sanat! :tapu:

"You run like hell
Run like hell from me
You crawl away and you don't leave a trace
It could be real or it could be fake
The details don't matter to me anyway
I don't really care if you go or you stay
Just don't run like hell
Run like hell
You would be dumb as hell to run from me..."

"...I know that you're sort of scared of me
Let me be your wet nightmare, let me"
:twisted:

- You don't leave a trace

"You had me going out of my head
But now I walk away from you instead

I am on fire but you retreat
with arteries so tense they shriek
anemic secrets that won't keep
A heart that numb must choose to deceit
I am mayhem and treachery
And dead-ends never bothered me..."

- You had me

"Ooh, c'est tout
I curse the day that I laid eyes on you
You thirsty, dirty, stupid root
Status: Over; we are through."

- Status

:mrgreen:

Kuulostaa oikein hyviltä nää biisit. Edelleen kuitenkin oon sitä mieltä, että vähän demo-tunnelma juuri noiden yksitoikkoisten rumpukoneiden takia. Tai joissain biiseissä toimii paremmin, joissain huonommin.. Myös sellainen vaivaa, että ainakin meidän dvd-kotiteatterisysteemissä tuo laulu hukkuu tosi pahasti muiden soittimien alle. Siis vielä pahemmin, kuin tietokoneella kuultuna. Vaikkakin nuo syntikkaäänet tosi selkeinä ja hienoina kuuluukin, mutta laulu sitten ei... :kohautus: Kuulokkeilla kyllä aivan mahtavaa!!!

D
Viimeksi muokannut Dragon päivämäärä Ke Loka 03, 2007 23:22, muokattu yhteensä 2 kertaa
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » Ke Loka 03, 2007 23:18

Olisi ihan kiva tulla mukaan kirjoittelemaan tästäkin aiheesta, mutta aika ei anna periksi keskittyä juuri nyt uuden musiikin kuunteluun :kohautus:. On helpompi vain pistää joku vanha levy soimaan kuin yrittää etsiä uutta :(.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » To Loka 04, 2007 12:21

Odottelen tässä innolla myös omaa kopiotani tuosta levystä.. :) Kiva että löytyy myös sanat.. Tässä kun tuli puhe uusista cd ostoksista niin tilasin uusimman Pj:n ja se on jo postissa.. sitten uusin Happy cd on myös hankinnassa tässä lähiaikoina.

Tanya
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Dragon » La Loka 27, 2007 16:10

Odottelen täällä kommentteja... :floet2:

Käsittääkseni Junen ja Tanyan levyt ovat jo saapuneet! ;)

Eikä sillä, että se mua haittais, vaikka te ette sattuis pitämäänkään. Mulle tosta levystä on vaan tullut tosi tärkeä.

Dr. Dragon
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » La Loka 27, 2007 17:57

Niin siis.. joo.. Hannah:n levyn sain toissapäivänä mutta olen sen kuunnellut läpi oikeastaan vasta kerran. Levyltä löytyy kyllä hyviäkin biisejä tosin mua vähän hämää se että Hannah laulaa niin hiljaa ettei sanoista saa selvää muuten kuin lukemalla samaan aikaan vihkosta. Osa biiseistä kuulostaa edelleen hyvin demomaisilta.. sekavilta. Osa kuulostaa erittäin paljon Katen The Dreaming levyn tyyppiseltä :) Kuten esim toi Status joka nyt on yksi niistä jotka mieleen jäi ekan kuuntelun jälkeen.Ai niin.. sitten huomasin semmoisen hauskan jutun että Hannah voi palata aikaisempiin lauluihin jossain toisessa biisissä. Siis se käyttää samoja lauseita tai sanoja jossain toisessa biisissä. Ihan kun siis tuo koko levy olisi tarina joka jatkuu seuraavassa biisisssä. En osaa sitä selittää tuon paremmin.. :stupid:

Tekis mieli kyllä kuunnella Hannah:n vanhempaakin tuotantoa. Ehkä se June vaikka kopsais mulle cd:lle jotain jos pystyy? hehe.. :floet2: :dance:

Tanya
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Dragon » La Loka 27, 2007 18:43

Tosiaan käyttää samoja sanoja ja lauseita monissa biiseissä. Jännä juttu. Esim. tuo levyn nimi Through the Gash esiintyy vissiin kahdessakin biisissä. Ja haava/arpi-teeman ympärillä pyöritään muutenkin tosi paljon melkein kaikissa biiseissä! Kiinnostavaa.
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja June » Su Loka 28, 2007 13:15

Mulla on vielä niin vähällä kuuntelulla, etten kovin syvällisesti osaa vielä kommentoida. Mutta sen perusteella, mitä nyt on ehtinyt kuunnella, hyvältä vaikuttaa. Tilasin siis sen uusimman levyn lisäksi myös ekan levyn ja Soul Poison -ep:n, ja vaikka Through the Gash on myös hyvä, niin tässä vaiheessa oikeastaan tuntuu että tykkään enemmän noista alkupään tuotoksista. Jotenkin nyt tällä hetkellä tuntuu itselleni paremmin uppoavan vähän pelkistetympi tyyli - itse asiassa sama fiilis tuli jo näytebiisien perusteella, ja siksi tilasinkin myös noita vanhempia tuotoksia.

Täytyy jatkaa kuuntelua. Liian moni levy vaan taistelee paikasta stereoissa tällä hetkellä, niin ei oikein osaa mihinkään keskittyä kunnolla. :)
June
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Dragon » To Helmi 14, 2008 22:09

Hannahin levy jäi välillä vähemmälle kuuntelulle, kun nuo legs and bootsit vei mun kaiken musiikillisen ajan..

Mutta nyt oon taas kuunnellut ja tuo sopii kyllä erityisesti korvakuulokkeilla kuultavaksi.. tulee kaikki hienot yksityiskohdat upeasti esiin.

Mitkäs on teidän, jotka levyn tilasitte, suosikkibiisit? Mulle on noussut ykköseksi You don't leave a trace. Toisena ehdottomasti Girls that glitter love the dark. Noissa on jotain erityistä tunnelmaa.

You don't leave a trace on todella nerokkaasti tehty. Yli puolet on hypnoottista yhden-kahden sävelen ympärillä kiertelyä, sitten kaikki muuttuu, ratkeaa mielettömään melodisuuteen ja voimaan. Kaikki täysin ilman ns. aggressiivisempia soittimia. Ehkä sekin tässä biisissä vetoaa muhun, kun siinä ei ole käytetty tuota rumpukonetta, jonka Hannah saisi kyllä toivottavasti jo seuraavalla levyllä korvata oikealla rumpalilla (tai edes päivitetyllä ohjelmalla! :P )
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Pe Helmi 15, 2008 16:36

Hmm.. mun suosikeihin kuuluu myös tuo You Don't Leave a Trace ja Girls That Glitter Love the Dark. Sit yks ehdoton suosikki on Status.Hannah:n ekalta levyltä lemppareiksi vois sanoa Not Like You, Love Today (tämä on varmaan se levyn paras mun mielestä)ja Sweet Heart.. Koko toi eka cd on aika samankaltaista. Piano+Hannah periaatteessa.

Tanya

Thoughts are often ridiculed
Feelings often misunderstood
And all you do is rescue one little piece of your heart
And feed it sugar
And it will grow
So powerful and strong
You won't know what to do with all the warmth
You won't even remember all the harm
And it will be so much easier to lead
The life you always wanted
The life you always should have had
(Sweet Heart)
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

Re: Hannah Fury

ViestiKirjoittaja Lilith » Ma Marras 22, 2010 23:07

Olen varmaan parin viime vuoden aikana saanut yliannostuksen Toria, joten en ole vähään aikaan juurikaan kuunnellut Torin musiikkia.

Hannahiin sen sijaan olen hiukan tutustunut Spotifyn kautta, vaikka valitettavasti siellä ei olekaan kuin Through the Gash. Aluksi tuntui, että kappaleet olivat aika yksipuolisia ja olisin kaivannut jotain lisäpotkua, mutta nyt vähän ajan kuluttua se ei haittaa enää. No Man Alive on suosikkini.
Pitäisi varmaan katsoa mistä saisi tilattua levyjä. Vilkaisin cdonin hintoja ja Through the Gash näytti maksavan yli kolmekymppiä.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

Re: Hannah Fury

ViestiKirjoittaja Dragon » Su Joulu 05, 2010 11:43

Kiva, että olet Hannahin löytänyt! :)

Mun suosikki on edelleen vaan se Girls that glitter... mutta oikestaan koko Through the Gash -albumi on loistava. Vähän ehkä se "yksitoikkoisuus" johtuu siitä demo-tyylisyydestä. Varsinkin rumpukoneessa sais olla vähän enemmän vaihtelua... ;)

Myös b-puolet kuten Je t'aime ovat aika helmiä. Ekaa levyä en olekaan muuten kuunnellut kokonaan vieläkään! Jotenkin häiritsi ainakin aluksi niin paljon se sähköpiano...
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

Edellinen

Paluu Muut artistit