Almost Rosey

"then thought that I could decipher your message..."

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Almost Rosey

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ke Kesä 04, 2008 11:42

Pakko ottaa esille tämmöinen huhu minkä luin yhdeltä toiselta Tori foorumilta. Siellä luki että Almost Rosey kertoo keskenmenosta ja että biisi olisi tarkoitettu alunperin Choirgirl levylle.. tosin ei tuossa muodossa missä se nyt on. Eli että se olisi semmoinen remake version of a choirgirl song. "there's a rumor going around that "Almost Rosey" is a rewrite of a "miscarriage" song originally intended for Choirgirl..." Almost Rosey:ssa kun lauletaan että "We'll confide in small white sticks" niin oletteko miettineet mitä noilla small white sticks:llä tarkoitetaan? Nehän voisivat olla joo tupakkaa.. tai sitten raskaustestejä?

No.. luin vaan ton ja se jäi jotenkin mieleen niin ajattelin kirjoittaa asiasta :)

Tanya
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

Re: Almost Rosey

ViestiKirjoittaja Lilith » Ke Kesä 04, 2008 21:30

Mielenkiintoinen tulkinta. Voihan tuo olla mahdollista, mutta kappale on kuitenkin luultavasti aikojen kuluessa muuttunut paljonkin. "Now about when Violet died The cause still unidentified" olisi ehkä selvin viittaus tuohon suuntaan. Virginia Slims on joka tapauksessa tupakkaa, jota markkinoitiin erityisesti naisille.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ke Kesä 04, 2008 22:35

Miten muuten te tulkitsette sen lauseen "he bats as the virginian slim" ?? Tarkoittaako bat sana tuossa mailaa, lepakkoa vai kuten wikipedia sanoo voi kyseessä olla myös vanha nainen tai huora.. hmm.. Mua hämää tuo AS sana tuossa välissä.. olen miettinyt jo pidemmän aikaa miten tuon voisi suomentaa kokonaisuudessaan.. heh. Joo.. jos Almost Rosey on joskus ollut tarkoitus julkaista Choirgirl levyllä niin ihan varmasti se on ehtinyt muuttua niiltä ajoilta.

Tanya
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Dragon » Su Tammi 25, 2009 13:02

Enpä näköjään tähänkään ole aikoinaan edes vastannut... :nouvei: hyi minua! :)

Jaaha, mulle on aina tullu tosta lauseesta mieleen baseball.. eikö bat ole siinä se maila, vai onko se sittenkin se rällä...? Hmm.

Now some girls here will huddle with
No not footballers that are rich
but will confide in small white sticks
He bats as The Virginian Slim

Mielleyhtymäni kai juontuu tuosta footballers-sanasta. Kai siinä pelataan mielikuvilla, futiksenpelaaja vs. baseball-pelaaja...? Don't know, tää on kyllä tosi hankalaa Toria taas... Olisko sitten Virginian Slim-tupakkamerkki näiden pelaajien sponsori... tai todennäköisesti kyseessä on joku hurja urheiluun ja tupakkaan liittyvä vertauskuvallisuus, mitä kukaan muu ei ymmärrä paitsi Tori itse.
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

Paluu Musiikki ja sanoitukset