Hyvää syntymäpäivää Tori!

Yleinen Tori-aiheinen keskustelu tänne

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Re:

ViestiKirjoittaja blue_dress » Su Tammi 04, 2009 13:51

Poikkeaa täysin aiheesta :)

Dragon kirjoitti:Mun on pakko myöntää, että mua hämää todella paljon se, että sekä Tori, Kate Bush että Madonna ovat horoskoopiltaan leijonia. Mä en OLLENKAAN halua uskoa horoskooppeihin, mä en näe mitään järkeä siinä, että jotkut tähtien asennot vaikuttais yhtään mihinkään täällä meidän planeetalla. Huh. Ainoastaan yhtäläisyydet voi pitää paikaansa siten, että horoskoopit ovat itseään toteuttavia ennusteita, eli kun joku koko lapsuutensa kuulee olevansa jonkinlainen horoskooppinsa takia, hän ryhtyy sellaiseksi? Tai sitten kaikista kuvauksista löytyy jotain, mitä alkaa kehittelemään mielessään omaan suuntaansa.

Oih, horoskooppeja :D Uskon horoskooppeihin, en usko että tähdet määräävät tulevaisuuden, mutta uskon että tähtien asento syntymähetkellämme tekee meidät persommaksi tietyille asioille. Ja jos horoskoopit ovatkin ihan humpuukia, niin olenpahan oppinut itsestäni enemmän analysoimalla omaa käyttäytymistäni, lapsuutttani ja sitä miten käyttäydyn tietyissä tilanteissa.

Meihin vaikuttaa aurinkomerkkien (esim. Torin aurinkomerkki on leijona) lisäksi meissä vaikuttaa toinen hyvin vahva merkki, nouseva merkki. Se määräytyy syntymäajan ja -paikan mukaan. Se alkaa vaikutta parinkympin hujakoilla. Esim. itse olin lapseni aktiivinen ja sosiaalinen jousimies, kun nykyään minusta on tullut patalaiska, ihmisjoukkoissa ahdistuva nouseva vaaka.

Kaksonen on mm. Johnny Deppin, Angelina Jolien, Marilyn Monroen, Nicole Kidmanin ja Tom Jonesin aurinkomerkki. Kaksosia pidetään flrttailevina ja elohopean tavoin liikkeessä pysyvinä.
submission
Is my mission for a
Strong Black Vine
blue_dress
New B
New B

Re: Hyvää syntymäpäivää Tori!

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Su Tammi 04, 2009 15:09

Itse olen Vaaka ja nousevaltani olen Oinas.. Osaan siis olla aika itsepäinen joskus.
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja blue_dress » Ti Tammi 06, 2009 20:55

SisterClitorides kirjoitti:Itse olen Vaaka ja nousevaltani olen Oinas.. Osaan siis olla aika itsepäinen joskus.

Vaaka ei osaa päättää ja oinas on päättäväinen. Good luck with that ;)

Itelläni on aurinko-jousimiehen haluttomuus pariutua ja nousevan vaa'an kyvyttömyys olla onnellinen ilman parisuhdetta. Tiedänpähän ainakin syyttää tähtiä kun olen tällainen tuuliviiri joksi oon syntyny.
submission
Is my mission for a
Strong Black Vine
blue_dress
New B
New B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ti Tammi 06, 2009 22:30

Hehhehe.. ei ihme että välillä tuntuu etten liiku eteenpäin ollenkaan vaan paremminkin sivuttain.. :lol: Olen itsekin tutkinut jonkun verran horoskooppeja ja omaa tähtikarttaani..
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

Edellinen

Paluu Yleinen Tori-keskustelu