Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Sen perusteella mitä olen lukenut, ennakkomyynti ei välttämättä takaa hyviä paikkoja.

Miten kukaan ulkomailta asti tuleva voi päättää päivässä että mihin suuntaan sitä lähtee.. haluisin tietää kaikki päivämäärät et voisin suunnitella vaikka pidempääkin reissua..

Eikös Torin pitäny mennä Moskovaan? Vai kuuluuko se sitten Aasiaan vai Baltiaan vai mihin ryhmään?? Ei vissiin kumpaankaan.. ei hemmetti. Se olis kai melkein pakko yrittää saada lippu Saksaan sitten.. mut miten kun ei ole sitä luottokorttia..

Itse aion yrittää lippuja myös Birminghamiin, mikäli uusia päiviä ei listaan ilmesty ennen perjantaista lipun myyntiä. Ja itse en jaksaisi uskoa että tuossa ovat kaikki päivät vielä. Julkistettiinhan USAn keikat myös ja myöhemmin sinne ilmestyi lisää keikkoja...ainakin Ruotsia odottaisin, kumma jos sitä ei tule. Tässä vaiheessa ei edes haittaa vaikka Suomi jäisi välistä, kunhan joku keikka saataisiin tänne lähemmäksi! On kyllä ollut ihan perseestä tämä järjestely, toivottavasti myös järjestäjät tajuavat sen ja ottavat opikseen!

Sinänsä ihan hyvä, mutta harmittaa silti ihan pirusti tuo O-rivin missaus...

olen varmaan ainoa mun ikäinen jolla ei luottokorttia ole koskaan edes ollut..
tosin ei kai sitä saakaan ellei ole vakituisessa työsuhteessa? Pelottaa nyt sit se et kun ne Puolan liput tulee myyntiin niin en yksinkertaisesti vaan pysty niitä ostamaan.. ellei joku täällä lähde sinne myös ja olisi ystävällinen ja ostaisi samalla liput mulle ja Dragonille.. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa