Parhaat tv-sarjat

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Su Elo 26, 2007 12:41

Itse kyllä katsoin ihan kaikki X-Files jaksot.. olen kunnon ufofriikki ;) Eli kaikki yliluonnollinen ja paranormaali kiinnostaa ja uskonkin niihin.. olen nähnytkin.. roll: Varmaan yksi syy miksi tykkään Supernatural sarjasta todella paljon vaikka se nyt ei ufoista kerrokaan mut kaikesta muusta oudosta. Ja kohta alkaa se Invasion (Uhka) sarja jota pitää alkaa seuraamaan vaikka se tuleekin niin hemmetin myöhään.. :mad14:

Tanya
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Dragon » Su Elo 26, 2007 13:16

Selvisikö siinä X-filesissä sitten lopuksi jotain, Tanya? Taisi jäädä paljon auki. Siinä on just se noin monimutkaisten sarjojen kanssa, että tuskin tekijätkään enää tietää omien sotkujensa seurauksia... :P

Mä tykkäsin varhaisteininä yliluonnollisista sarjoista todella paljon! Nyt tuli mieleen sellainenkin, kuin Perjantai Kolmastoista (enkä tarkoita sitä elokuvasarjaa), jossa mies ja nainen alkoivat hoitaa jotain antiikkikauppaa, jonka esineisiin liittyikin sitten toinen toistaan kummallisempia tarinoita... ;)
Muistaako kukaan sellaista, kuin Naarassusi? Tykkäsin siitä aluksi tosi paljon. Amerikkalainen nainen tuli englantiin tutkimaan jotain kansanperinteitä, ilmeisesti juuri ihmissusi-uskomuksia ja sitten saakin pureman ja muuttuu kerran kuussa ihmissudeksi... :mrgreen: Se oli silloin tosi jännä ja kiva sarja! Nykyään varmaan lähinnä naurattaisi. Hmm. Sitten oli sellainen vampyyrisarja, minkä nimeä en muista, mutta se alkoi joka kerta siten, että nuori tumma nainen puhui: "My name is Anna Winters..." Hän sitten tutustui joihinkin vampyyreihin.. en muista juuri mitään tuosta, paitsi että se oli jännittävä. Heh..

Sitten Buffyn alkaessa tunsin olevani jo liian kaukana tuosta ajasta, kun nuo yliluonnolliset jutut kiinnostivat mua. Toisaalta tykkään edelleen lukea Stephen Kingiä... ja onhan Harry Potterkin yliluonnollista ja silti se kiehtoo mua! :kohautus:
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Su Elo 26, 2007 13:48

No siis.. tuo X-Files:n viimeinen jakso.. siis no se oli aika perseestä.. anteeksi nyt vaan kirosana :) Sanotaan että se oli iso pettymys. Mulder vaan sai kuulla ettei ufoja ole oikeasti olemassa :blaa: jne. En muista tuosta viimeisestä jaksosta paljoakaan mutta idea oli siis se että Mulder oli ollut väärässä koko ajan ja kuvitellut vaan kaiken ym. Pitäisi katsoa se uudestaan kun en nyt muista tarkkaan minkä selityksen Mulder sai siltä vanhalta mieheltä joka jotenkin liitty koko juttuun. Jos joku muu muistaa niin kertokaa ihmeessä..

Tanya
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja blue_dress » Su Elo 26, 2007 15:01

Yli kaikkien on sarja nimeltä Arrested Development, näytetty Suomessa nimellä Sukuvika. Olen katsonut kaikki jaksot ainakin kymmenen kertaa ja edelleenkin sieltä löytyy vitsejä joita en huomannut. White Power Bill!

BBC:n Ylpeys ja Ennakkoluulo on loistava. Lostista jäi toinen kausi välistä, mutta olen taas mukana kuvioissa. Dexteriä alan seuraamaan vaikka pakolla. Ruma Betty jättää aina hyvän mielen ja on sopivan kevyt annos maanantai-iltaisin. Ponille kyytiä on aivan loistava sarja, joka ilokseni alkaa taas uusintana :D

Big Brother... Kaipa sitä tulee taas tapitettua luvattoman paljon kun se alkaa.
blue_dress
New B
New B

ViestiKirjoittaja June » Su Elo 26, 2007 15:27

Dragon kirjoitti:Muistaako kukaan sellaista, kuin Naarassusi?

Muistaa! (Tai siis oli jo täysin unohtanut mutta nyt muisti kun muistutettiin. :D) Tuokin oli yksi muinaisista suosikeista, taisin nauhoitellakin sitä talteen. Vieläköhän niitä vanhoja VHS:iä löytyisi kotikotoa jostain komeroiden kätköistä, niin voisi tarkistaa millaista huttua se itse asiassa olikaan... :mrgreen:
June
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Lilith » Su Elo 26, 2007 18:03

Sinkkuelämää ja CSIt jäivät mainitsematta jostain syystä :).

Alkaako Ponille kyytiä uusintana? En selvästikään seuraa televisiota tarpeeksi usein, meinasin missata Lostinkin alun ellen olisi sattumalta katsonut televisio-ohjelmia lehdestä :doh:. Mutta kiva, mietinkin joskus pari viikkoa sitten tulisiko se joskus uudestaan. Omituisen usein käy niin, että ajattelen jotain vanhaa tv-sarjaa ja sitten se alkaa pian uusintana. Pitäisiköhän ruveta ennustajaksi :mrgreen:.

X-Filesia katsoin yhden jakson, joka oli vielä 1/2. Onneksi sarja jäi tauolle ettei tarvinnut jäädä katsomaan. Hui.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Dragon » Su Elo 26, 2007 20:34

Ponille kyytiä oli tosiaankin juu hyvä! Tykkään myös kovasti Pokka Pitää -sarjasta... roll: Erittäin hauska ajoittain.

Tuota Sukuvikaa en katsonut, vaikka piti alunperin. Olisko tullut sitten huonoon aikaan tai jotain...? :kohautus:

Ally McBeal oli ihan hyvä omituisuuksineen...

Rumaa Bettyä en halunnut periaatteesta alkaa katsomaan, vaikka se varmaan onkin ihan hauska sarja? Mua vaan jotenkin niin ärsyttää, kun siinäkin on periaatteessa se tyttö ihan kivannäköinen, sillä vaan on rillit ja hammasraudat, niin sitten se on heti "ruma"!! Mikä malli tuokin taas on keskenkasvuisille tytöille...? Voisin ainakin kuvitella, että moni saattaa miettiä, että jos TOI on ruma, niin mikä MINÄ sitten olen...? :(

Frendit oli ehdottomasti paras valmiiksi nauretuista jenkkisarjoista, mun mielestä!
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja blue_dress » Ke Elo 29, 2007 12:38

Rumassa Bettyssä korostetaan sisäistä kauneutta. Ja Bettyontosirumakunsilläonällötrillitjayökjotkuthammasraudat-mielipiteen omaavat hahmot on poikkeuksetta jotenkin sekaisin. Mutta ei siitä enää lisää :D Bettyn esimerkistä NBC väsää nyt toisesta kolumbialaisesta telenovelasta amerikkalaista sarjaa. Sarjan nimi? Ilman tissei ei oo paratiisii :D

Subtv kohteli Sukuvikaa rumasti. Sarjan suomennettu nimi ja lähetysaika anto kuvan Saman katon alla-tyyppisestä sitcomista, kun Sukuvika sopisi mielestäni paremmin alkuiltaan.

Ponille kyytiä aloittaa uusintansa sunnuntaina 2.9.07 klo 23.10 TV1.
blue_dress
New B
New B

ViestiKirjoittaja Lilith » Ke Elo 29, 2007 13:30

blue_dress kirjoitti:Ponille kyytiä aloittaa uusintansa sunnuntaina 2.9.07 klo 23.10 TV1.

Kiitos tiedosta! Vähän pahaan aikaanhan tuo tulee, mutta pitäähän se katsoa. Tai laittaa digiboksi käyttöön :D.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Joria » To Elo 30, 2007 11:13

smack the pony on kyllä ihan huippu, se edustaa juuri sitä huumoria mistä itse tykkään kovasti.

Noin muuten en kauheasti katso teeveetä joten mitään ultimatefavoriteja ei sillai ole listattavana mutta aikanaan kun Twin Peaks tuli ensimmäisen kerran teeveestä, (minun ollessa ala-asteikäinen) (juu, olen vanha, i know) se teki lähtemättömän vaikutuksen ja sarja on tullut hankittua itselle nyt dvd-aikakautena ihan hyllyyn asti. Olen sarjan nähnyt kokonaisuudessaan varmaan nyt 8 kertaa ainakin. Muutenkin David Lynchin kättentyöt ovat olleet omia suosikkejani aina. Tarantinon leffat myös.
Joria
New B
New B

ViestiKirjoittaja nanae » Pe Syys 14, 2007 23:42

Katson kyllä ihan minimaalisen vähän telkkaria, lomilla yleensä ehkä enemmän mutta silloinkin lähinnä elokuvia. Tykkään lähinnä kattoa sellasia ohjelmia jotka viihdyttää tarpeeks ja voi pistää aivot naulaan. Mun mieelestä se on älykästä viihdettä, nii.
Paras sarjahan nyt tietysti on Serranon perhe, hyvää on se kans että nyt tulee niitä ekan kauden jaksoja, mitä on siisti katsoa koska en ole nähny niitä. Rupesin kattoon serranoja vasta joskus kesän puolivälissä niin jäi ne välistä :P Serranot oli ehdottomasti suuri osa minun kesälomaa ja rytmitti päivän aina hyvin. Saatto aina nousta kattomaan serranoja ja sitte nukkua taas vähän aikaa.
Sitten tietysti on Sinkkuelämää, se on hyvä kun sitä voi katsoa ja niin samaistua naisena ja sitten kuitenkin todeta ettei jotkut asiatkaan nyt ihan niin oo. Ja sinkkuelämää-jaksoja on maailman parasta katsoa kavereiden kanssa.

Tällä hetkellä en seuraa muita, mutta sitten on tietysti ystävämme Viisas Dr Phil, jota joskus aiemmin katsoin kun oli aikaa. On kyllä vaan kivempi kattoa sitä kun siellä on jotai maalaisjärjen kadottaneita, entä jos oikeesti sellasia ahdistavampia juttuja (Oprah on kans..mutta tykkään silti enemmän philistä). Ja viime keväänä minun ja kämppiksen suokkari oli etenkin krapulassa katsoa Tuhkimotarina, nyt se on taas vähän jäänyt. Frendit on myös hyvä, frendit on niin hyvä, frendit on niin hyvä..

En tykkää sellasista läskeistä muka älykkäistä amerikkalais ja brittisarjoista. No siis no paljon muunkaan maalaisista. Ai niin ja Venus & Apollo on kans hyvä katsoa joskus aina vahingossa.[/b]
nanae
New B
New B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » To Joulu 27, 2007 22:19

Tämän hetkiset suosikkisarjat ovat ehdottomasti Heroes ja Lost. Molemmissa muuttuu juoni melkein joka jaksossa niin dramaattisesti että välillä heikottaa.. hehe.. Sit olen katsellut Usa Talent:a. House on myös yksi ehdoton suosikki. Ensi kuussa alkaa taas Huippumalli Haussa. Joo.. vaikka ala onkin pinnallinen niin silti on mielenkiintoista seurata niitä itse kuvausessioita ym. Jerichoa edelleen seuraan myös..

Tanya
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Dragon » To Joulu 27, 2007 23:04

Mä kattelen Lostia ja Heroesia myös. Joskus tuntuu vaan, ettei ne tekijätkään ihan tiedä, mihin kaikki päättyy... avoimia kysymyksiä jää enemmän kuin niihin edes varmaan ehditään vastata! ;)

Mutta ehkä mun lemppari tällä hetkellä on maanantaisin neloselta tuleva Damages! Se on jotenkin tuore ja häijy sarja. :tapu: Eikä milloinkaan oikein tiedä, mihin tai kehen luottaa...
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » To Joulu 27, 2007 23:31

Itselläni on ollut niin kiireinen syksy, etten ole kerennyt katsomaan tv:stä muuta kuin Lostin ja Ponille kyytiä. Jossain vaiheessa syksyä Lost oli hiukan ennalta-arvattava (Jackin isä on myös Clairen isä, sen arvasi jo jakson alkuvaiheissa), mutta nyt se on taas muuttunut hiukan arvaamattomammaksi. Ehkä kyse on vain siitä, että sarjan logiikasta on päässyt kärryille, joten se ei enää niin yllätä.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » To Joulu 27, 2007 23:52

Unohdin ihan tuon uuden Damages sarjan.. Olen itsekin sitä seurannut alusta alkaen ja on ollut kyllä todella hyvä. Glenn Close on jotenkin aika kylmä ja häijy.. sopii se rooli sille hyvin.

Tanya
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

EdellinenSeuraava

Paluu TV ja elokuvat