Katson kyllä ihan minimaalisen vähän telkkaria, lomilla yleensä ehkä enemmän mutta silloinkin lähinnä elokuvia. Tykkään lähinnä kattoa sellasia ohjelmia jotka viihdyttää tarpeeks ja voi pistää aivot naulaan. Mun mieelestä se on älykästä viihdettä, nii.
Paras sarjahan nyt tietysti on
Serranon perhe, hyvää on se kans että nyt tulee niitä ekan kauden jaksoja, mitä on siisti katsoa koska en ole nähny niitä. Rupesin kattoon serranoja vasta joskus kesän puolivälissä niin jäi ne välistä

Serranot oli ehdottomasti suuri osa minun kesälomaa ja rytmitti päivän aina hyvin. Saatto aina nousta kattomaan serranoja ja sitte nukkua taas vähän aikaa.
Sitten tietysti on
Sinkkuelämää, se on hyvä kun sitä voi katsoa ja niin samaistua naisena ja sitten kuitenkin todeta ettei jotkut asiatkaan nyt ihan niin oo. Ja sinkkuelämää-jaksoja on maailman parasta katsoa kavereiden kanssa.
Tällä hetkellä en seuraa muita, mutta sitten on tietysti ystävämme Viisas
Dr Phil, jota joskus aiemmin katsoin kun oli aikaa. On kyllä vaan kivempi kattoa sitä kun siellä on jotai maalaisjärjen kadottaneita, entä jos oikeesti sellasia ahdistavampia juttuja (
Oprah on kans..mutta tykkään silti enemmän philistä). Ja viime keväänä minun ja kämppiksen suokkari oli etenkin krapulassa katsoa
Tuhkimotarina, nyt se on taas vähän jäänyt.
Frendit on myös hyvä, frendit on niin hyvä, frendit on niin hyvä..
En tykkää sellasista läskeistä muka älykkäistä amerikkalais ja brittisarjoista. No siis no paljon muunkaan maalaisista. Ai niin ja
Venus & Apollo on kans hyvä katsoa joskus aina vahingossa.[/b]