Pitkästä aikaa täällä taas.
Nykyään täällä suomessa ainakin tuntuu, että feminismi on noussut jotenkin kaikille päähän, kun alkaisi jo tarvita niitäkin jotka tukevat miesten oikeuksia. Tietysti täälläkin on paljon korjattavaa naisten oikeuksissa, mutta ei mun mielestä feminismiä paljoa enempää suomessa tarvittaisiin. Aikuisten keskuudessa ollaan jo asiassa kyllä hyvällä mallilla, mutta kouluissa sitten ei. Pojat on heti sanomassa jotain kaikkeen mitä tytöt tekee, mutta ei sitten toisinpäin. Niinkuin joku sanokin jo, niin poikien keskuudessa ei kyllä paljoa erilausuutta suvaita. Tuntuu että kaikki on ihan samanlaisia, ja vaan joskus sitten joku viitsii tehdä jotain erilaista. Meidän luokalta yks poika meni tässä pari päivää sitten yhelle vähän kiusatulal tytölle joka istu yksin, niin sanomaan että "Onks sulla ja sun kavereilla oikeen hyvät välit? Miks sä sitte istut tässä yksin? No mut sä tiedät jos sulla menee huonosti ni mä oon aina täällä". Oli ihana kuulla että joku pika menee sanomaan jotain tollasta, mutta sitä tyttöä kiusataan ihan syystä. Kröhöm, ite oon vähän mukana kiusaamassa, mutat ku se nyt sattuu roikkumaan perässä, mielistelemään ja tekemään kaikkea tyhmää. Ja yritän pitää itteni hyvissä porukoissa.. No joo mutta ohi aiheen taas..
Ja Perla tossa mainitsi "Vihaan miehiä" -kaudestaan.
Mun mielestä taas poikien kärhämiä oli helpompi selvitellä kun tyttöjen. Tyttöjen kanssa sai kokoajan kuulla juttua selän takana, kun pojat tuli suoraan sanomaan. Oli helpompi alkaa tappeleemaan poikien kanssa sitten, kun tyttöjen kanssa selvitellä välejä. Mistä en kyllä tiedä mitään. Oisin tähän laittanut esimerkin mutta ei aavistustakaan miten selvitellä asiaa seläntakana puhuvien kanssa.
Kyllä on kommentointi vaikeaa..
Lauren

Ilmeisesti liikaa sairaslomaa (olin koko viikon sitkeässä flunssassa).