Elikkäs ensimmäiseksi mielipiteeni tuohon netistä LAITTOMASTI lataamiseen. Itse en voi sietää ihmisiä, jotka sanovat olevansa jonkun artistin faneja ja silti lataavat kaiken laittomasti netistä. Ja mitä tulee lailliseen netistä lataamiseen, niin en ole innostunut siitäkään. Itse en jaksa eikä kyllä kiinnostakaan nämä netistä lataamiset siis laillisestikaan. Minulle on erityisen tärkeää saada levy ihan aitona omaan käteen, nähdä kansitaide ja lyriikat sun muut. Ja kaikkein tärkeimpänä, tukea artistia, josta pidän, tukea jonkun tekemää työtä. Omistan monia kymmeniä levyjä, joita olen kuunnellut vain muutaman kerran, mutta olen halunnut kannattaa artistin työtä. Ja Tori on todellakin nykyään VALITETTAVASTI aivan liian aliarvostettu ja liian vähän myyvä artisti. Verrattuna siihen, miten mahtavaa MUSIIKKIA hän tekee verrattuna siihen kaikkeen kauheaan kuraan, mikä soi soittolistoilla.
Ja sitten Tori "kokoelmaani", joka on kyllä suhteellisen mitäänsanomaton teidän muiden kokoelmiin.
Eli: Kaikki pitkäsoitot (Beekeeper ja ADP ltd-versioina), vinyylit (rakastan vinyyleitä), Tales of librarian, A Piano, Fade to red ja Welcome to sunny florida dvd:t, Piece by Piece-kirja.
Haluaisin omistaa paljon enemmän, mutta aika vain ei pakkaa riittämään erikoisuuksien etsimiseen. Joskus sitten.
Muista artisteista/bändeistä voisin mainita Led Zeppelinin, jolta omistan kaikkea mahdollista ja mahdotonta.

aina ja ikuisesti.