Tori Amos Collection

Yleinen Tori-aiheinen keskustelu tänne

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

ViestiKirjoittaja Dragon » Ti Syys 18, 2007 10:52

Tää onkin hankala juttu kaikin puolin, että kuinka pitäis suhtautua piraatteihin ja netistä lataamiseen... siis mäkin kyllä periaatteesta aina ostan Torin levyt ja muutkin yleensä, koska haluan kannattaa artistia ja keräilyluonne kun olen, eihän piraatti tai muut kopiot ole yhtään mitään keräilymielessä. Mahtavaa omistaa "virallinen" tuote! :)

Mutta sitten ymmärrän kyllä niitäkin, joilla ei vain yksinkertaisesti ole rahaa.. jos fanittaa Toria täysillä, eikä ole mahdollisuutta ostaa, on tosi ikävä juttu, jos joutuu sitten kieltäytymään sen takia kuuntelemasta. Tehtiinhän ennenkin kavereille aina kassuja... :kohautus:
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » Ti Syys 18, 2007 19:14

Piraatteja en hyväksy, koska ne rahat menevät järjestyneelle rikollisuudelle. Ja jos on varaa ostaa piraatteja, on varmasti varaa ostaa myös oikeita levyjä vaikka sitten vähemmän. Netistä lataaminen on sitten vähän hankalampi kysymys. Itse en lataa virallisesti julkaistuja kappaleita lukuunottamatta muutamia b-puolia joita en ole vielä saanut muualta. Kirjaston levyjä olen kopioinut kasetille, mutta ostanut ne heti kun on ollut varaa/ne on löytänyt. Oma aito versio kansitaiteineen kaikkineen sen pitää olla :D.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja lorien » Ke Syys 26, 2007 21:27

Vitsi, tilasin juuri Boys for Pelen ja Under the Pinkin vinyylit. Uuh. Jänskää. Kun sitä nyt toitotetaan kuinka halpaa on tilata Amerikasta tavaraa ku dollari on niin heikoilla, niin tokihan heti suuntasin ebayhin!

Toistaiseksi saavat levyt olla lähinnä hyllyn koristeina, kun ei ole toimivaa levysoitinta, mut ehkäpä seuraavaksi hankin sellaisen...
I've never been an extrovert, but i'm still breathing
lorien
New B
New B

ViestiKirjoittaja sanna. » Su Joulu 09, 2007 15:12

Elikkäs ensimmäiseksi mielipiteeni tuohon netistä LAITTOMASTI lataamiseen. Itse en voi sietää ihmisiä, jotka sanovat olevansa jonkun artistin faneja ja silti lataavat kaiken laittomasti netistä. Ja mitä tulee lailliseen netistä lataamiseen, niin en ole innostunut siitäkään. Itse en jaksa eikä kyllä kiinnostakaan nämä netistä lataamiset siis laillisestikaan. Minulle on erityisen tärkeää saada levy ihan aitona omaan käteen, nähdä kansitaide ja lyriikat sun muut. Ja kaikkein tärkeimpänä, tukea artistia, josta pidän, tukea jonkun tekemää työtä. Omistan monia kymmeniä levyjä, joita olen kuunnellut vain muutaman kerran, mutta olen halunnut kannattaa artistin työtä. Ja Tori on todellakin nykyään VALITETTAVASTI aivan liian aliarvostettu ja liian vähän myyvä artisti. Verrattuna siihen, miten mahtavaa MUSIIKKIA hän tekee verrattuna siihen kaikkeen kauheaan kuraan, mikä soi soittolistoilla.

Ja sitten Tori "kokoelmaani", joka on kyllä suhteellisen mitäänsanomaton teidän muiden kokoelmiin.
Eli: Kaikki pitkäsoitot (Beekeeper ja ADP ltd-versioina), vinyylit (rakastan vinyyleitä), Tales of librarian, A Piano, Fade to red ja Welcome to sunny florida dvd:t, Piece by Piece-kirja.
Haluaisin omistaa paljon enemmän, mutta aika vain ei pakkaa riittämään erikoisuuksien etsimiseen. Joskus sitten.

Muista artisteista/bändeistä voisin mainita Led Zeppelinin, jolta omistan kaikkea mahdollista ja mahdotonta. :P
aina ja ikuisesti.
sanna.
New B
New B

ViestiKirjoittaja LaurenLasiaurinko » La Joulu 22, 2007 12:10

Mä varmaan kuulun niihin joilla ei oo rahaa niitä levyjä ostaa. Tietty tarkotuksena olis alkaa nyt kasaamaan kokoelmaan aitoja levyjä. Kun vasta pari levyä löytyy aitoina. Kirjaston levyjä kopioituina löytyy kaks, muita levyjä kuuntelen sitten netissä. Ja samaa mieltä kansitaiteesta, levy on levy vasta aitona, kopioilla ei oo mitään arvoa. Kopiot lähtee kauas pois heti kun saan tilalle aidot levyt.
[font style = courier]Uskallatko piirtää
ympyröitä raitapaperille?[font]
LaurenLasiaurinko
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja blue_dress » Ti Helmi 19, 2008 19:11

Lueskelin tätä ketjua ja vasta viimeisissä viesteissä muistui mieleeni http://www.levykauppax.fi/ Jos joku on jo maininnut tämän niin tökätkää silmään.

Sieltä löytyy ihan kiitettävästi Toria ja ostin joku aika sitten sieltä Crucify-levynjulkaisunminkälie. Siinä on aivan ihana versio Crucifysta, joka on aina silloin tällöin lempparibiisini.
blue_dress
New B
New B

ViestiKirjoittaja choirgirl » To Helmi 21, 2008 16:40

Hei, mulla olisi kysymys niille, jotka omistavat bfp & utp-vinyylit: minkä väriset ne teillä ovat? Itselläni on pinkki utp, ja bfp on sellainen vihertävän läpikuultava. Niistä kummastakin on tietääkseni olemassa myöskin tavalliset versiot, mutta itse en ole törmännyt niihin. Omistaako kukaan täällä ns. "normaaliversioita" noista vinyyleistä?
choirgirl
New B
New B

Re: Tori Amos Collection

ViestiKirjoittaja Joria » Ma Maalis 31, 2008 7:20

moikka pitkästä aikaa.
mulla on UTPstä sekä tavallinen musta kiekkoinen ja pinkki. BFP on vain se tavallinen musta vinyyli. Ei ole keräilyinnostukseni kasvanut siihen pisteeseen että keräisin kaikki värit. Toki ostaisin jos eteen tulisi.
Joria
New B
New B

Edellinen

Paluu Yleinen Tori-keskustelu