Oltiin siis Dragonin kanssa Hampurissa silloin konserttipäivänä joskus vasta klo puoli kahden maissa. Kentältä nopeasti Hostelliin ja sieltä heti konserttipaikalle katsomaan että miten paljon porukkaa on meet & greet:iin tullut. Kello oli silloin vähän yli kolme ja oli todella outoa ettei paikalla ollut kun joku parikymmentä henkeä. Suomalaisiin ei törmätty ollenkaan (tosin yhteen semmoiseen törmättiin konsertin jälkeen yöllä kun oltiin baarikierroksella joka kestikin sitten aamuun klo 11 asti..hehe) eli taisivat olla Saksalaisia suurin osa. Varmaan joku vähän yli tunti seisottiin.. minä peruukki päässä ja kana kädessä
kunnes järjestäjät alkoivat m&g aluetta aitaamaan köydellä.. Pari sekuntia emmittiin (kauhea sana) kunnes rynnättiin äkkiä köyden viereen. Saatiin paikat siis ihan edestä. Hui!
Ei mennyt kauan kun Tori sitten ilmestyi paikalle ja se tunne oli hurja
En voinut millään uskoa että siinä se nyt on.. parin metrin päässä ja lähenee koko aika. Olin todella hermona. Sitten Tori olikin siinä ihan nenän edessä ja pari fania vähän etuili vaikka olin seuraavana jonossa ja Tori hyvin äidillisesti kosketti mun kättä ikään kuin sanoakseen että "Odota vähän aikaa..kaikki hyvin" Itse asiassa Tori teki sen 2 kertaa
Kunnes!!
Tori vihdoin katsoi mua silmiin ja sanoi "And NOW you.."
Olin ihan hermona ja sopersin jotain että olen ensimmäistä kertaa sen konsertissa enkä ole koskaan ollut niin lähellä sitä ja että olen Very nervous right now
Kysyin että "Will you sign my chicken" ja Tori oli ensin sen näköinen et mitä hemmettiä kunnes se tajus sen miksi mulla se oli mukana. Annoin Torille myös lyhyen kirjeen ja sitten Dragon otti kuvan musta ja Torista.
Sitten Tori siirtyikin Dragonin eteen ja se varmaan kertoo oman osuutensa tuosta ? Vai mitä?
En vieläkään voi kunnolla uskoa että olen Torin kanssa jutellut.
Konsertti sitten oli todella upea. Vaikka se savu alkoi silmiä kirvelemään lopussa ja se alkoi tehdä vähän ilkeetä. Itse en ymmärrä sitä lavan eteen ryntäämistä siinä encore:n aikana. Miksi semmoinen edes sallitaan? No.. en viitsinyt neljänneltä riviltä lähteä hyppimään penkkien yli. Mutta sitten oli pakko puoliksi seisoa loppuaika että näki jotain..tyhmää..
Tanya

Pitäis oikeastaan teettää isot suurennokset noista kuvista missä olen Torin kanssa ja missä Tori signeeraa mun kanaa.. pistää kehyksiin vaikka. Jonnekin mun noi kuvat on ainakin siirrettävä turvaan. Koskaan ei tiedä hajoaako kone. Pitää kai ostaa muistitikku.