Hampuri 4.6.2007

Keskustelua Torin esiintymisistä

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Hampuri 4.6.2007

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ma Elo 20, 2007 17:30

Kai munkin pitää sitten jotain kertoa :)

Oltiin siis Dragonin kanssa Hampurissa silloin konserttipäivänä joskus vasta klo puoli kahden maissa. Kentältä nopeasti Hostelliin ja sieltä heti konserttipaikalle katsomaan että miten paljon porukkaa on meet & greet:iin tullut. Kello oli silloin vähän yli kolme ja oli todella outoa ettei paikalla ollut kun joku parikymmentä henkeä. Suomalaisiin ei törmätty ollenkaan (tosin yhteen semmoiseen törmättiin konsertin jälkeen yöllä kun oltiin baarikierroksella joka kestikin sitten aamuun klo 11 asti..hehe) eli taisivat olla Saksalaisia suurin osa. Varmaan joku vähän yli tunti seisottiin.. minä peruukki päässä ja kana kädessä roll: kunnes järjestäjät alkoivat m&g aluetta aitaamaan köydellä.. Pari sekuntia emmittiin (kauhea sana) kunnes rynnättiin äkkiä köyden viereen. Saatiin paikat siis ihan edestä. Hui!

Ei mennyt kauan kun Tori sitten ilmestyi paikalle ja se tunne oli hurja :rotfl: En voinut millään uskoa että siinä se nyt on.. parin metrin päässä ja lähenee koko aika. Olin todella hermona. Sitten Tori olikin siinä ihan nenän edessä ja pari fania vähän etuili vaikka olin seuraavana jonossa ja Tori hyvin äidillisesti kosketti mun kättä ikään kuin sanoakseen että "Odota vähän aikaa..kaikki hyvin" Itse asiassa Tori teki sen 2 kertaa :sysilma: Kunnes!! :dance: Tori vihdoin katsoi mua silmiin ja sanoi "And NOW you.."

Olin ihan hermona ja sopersin jotain että olen ensimmäistä kertaa sen konsertissa enkä ole koskaan ollut niin lähellä sitä ja että olen Very nervous right now :heheh: Kysyin että "Will you sign my chicken" ja Tori oli ensin sen näköinen et mitä hemmettiä kunnes se tajus sen miksi mulla se oli mukana. Annoin Torille myös lyhyen kirjeen ja sitten Dragon otti kuvan musta ja Torista.

Sitten Tori siirtyikin Dragonin eteen ja se varmaan kertoo oman osuutensa tuosta ? Vai mitä? :lol: ;) En vieläkään voi kunnolla uskoa että olen Torin kanssa jutellut.

Konsertti sitten oli todella upea. Vaikka se savu alkoi silmiä kirvelemään lopussa ja se alkoi tehdä vähän ilkeetä. Itse en ymmärrä sitä lavan eteen ryntäämistä siinä encore:n aikana. Miksi semmoinen edes sallitaan? No.. en viitsinyt neljänneltä riviltä lähteä hyppimään penkkien yli. Mutta sitten oli pakko puoliksi seisoa loppuaika että näki jotain..tyhmää..

Tanya
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Dragon » La Elo 25, 2007 0:50

Torin tapaamisesta jäi hyvät muistot. Lämmin, fiksu ihminen.

Täytyy tuosta Tanyan kanasta vielä sanoa, että Tori oli jotenkin kyllä tosi ihana sen kanssa... Kun Tanya kysyi, "Can you sign my chicken?", Tori oli heti, että "OF COURSE I can sign your chicken!" roll:

Sitten Tori vasta tajusi, että kana oli nimenomaan viittaus siihen levyn kannen kanaan "Oh, this is the YAKA chicken!!!"... kääntyi Smittien puoleen ja kyseli häneltä, että "what was it, yaka-tori....? Yaka-tori....? Yes" ja kirjoitti sen jutun kanaan. (Katsoin myöhemmin, mitä tuo Yaka tarkoittaa ja se on nimenomaan joku afrikkalainen voodoohon viittaava heimo, mikä käyttää kanoja uhrausmenoissaan... joten tuosta voi päätellä, että se on ollut heillä joku oma vitsi Torilla ja staffilla tuo Yaka-juttu.....?)

Sitten Tori kääntyi muhun päin ja ekana kysyi "Hi, how are you?"
"I'm fine", vastasin äkkiä, ja jatkoin heti perään, näyttäen tekemäämme melkoisen suurta lakanaa: "We made this, because you're coming to Finland the first time!"
Tori luki lakanan ("Oh!!") ja kysyi: "Do you have any requests for Finland?"
Minä: "Well, I'd like to hear Indian Summer... but we're also curious about Miracle. Whose song is it? I mean ist it Clyde's or...?"
Tori: "Oh, haven't I already told you that?!"
"No you haven't!"
"Well, maybe I'll save it for Finland!" (merkitsevä hymy)

Ja sitten signasi mun Pretty Good Year -singlen! :voitto:

No, mä en ollenkaan odottanutkaan, että muistais tota juttua tai että edes sitä pitäis ottaa tosissaan. Lähinnä vaan heitti ton jutun. Mut oli niin jännää jutella Torin kanssa oikeesti!!!! Vaikutti tosi hauskalta tyypiltä. Onneks. Olis ollu hirveää, jos se olis ollu joku ylimielinen bitch... No, tuskin olis saavuttanu tätä fanijoukkoa, jos olis sellainen.

Konsertti oli mahtava! Kun Santa astui lavalle ja teki sen tanssin, se oli jotain todella suuren tuntuista.

Mua ei niin häirinnyt se lavan eteen meneminen, mä tiesin, että se kuuluu Torin keikkoihin ja olisin itsekin mennyt, jos olisin ehtinyt... ja kun Tanya et halunnut itse lähteä, päätin pysyä sun kanssa, vaikka olisin halunnutkin mennä! wave:
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Dragon » La Helmi 23, 2008 2:40

Mitä löysinkään youtubesta! Joku on kuvannut vahingossa kun Tori signeeraa mulle... :mrgreen: Mä olen tässä ihan alussa vasemmassa yläkulmassa. WOW!!!!!!! :kohautus:

http://uk.youtube.com/watch?v=nLr3PM4c3_o&locale=en_GB&persist_locale=1

Ja tässä Body and Soul... Tanya, memories? :voitto:

http://uk.youtube.com/watch?v=E4JdEmDYOEY

Vielä parempaa kuvanlaatua (Precious Things)...

http://uk.youtube.com/watch?v=WS7ZFxN5tEE

Just tollanen ääni Torilla oli Hampurissa! :)
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » La Helmi 23, 2008 18:05

:voitto: Aika siistii :) Meikä ei ihan näy vaikka seisoinkin siinä vieressä vielä silloin kun Tori sulle kirjoitti nimmaria. En kyllä vieläkään tahdo uskoa että olen Torin kanssa jutellut :nouvei: Pitäis oikeastaan teettää isot suurennokset noista kuvista missä olen Torin kanssa ja missä Tori signeeraa mun kanaa.. pistää kehyksiin vaikka. Jonnekin mun noi kuvat on ainakin siirrettävä turvaan. Koskaan ei tiedä hajoaako kone. Pitää kai ostaa muistitikku.

Tanya
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » La Helmi 23, 2008 21:23

Vau, tuo on kyllä hienoa :D.

Hienoja nuo videotkin. Harmi vain, että tuo Precious Things loppui kesken.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

Paluu Kiertueet ja konsertit