Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Voisin kuvitella että jollain lailla suhteesta? Tombigbee taitaa olla näitä historiallisia biisejä.. ? intiaaneihin jotenkin liittyvä? Olenko täysin väärässä??
Bug a Martini on todella hauska.. heh.. Indian Summer.. hmm.. jotenkin aika pitkäveteinen.. tai sitten en vaan edelleenkään tajua biisin tarkoitusta..

Tai sitten uudemmassa valossa, sehän on tietenkin Santa. Santa sais mun mielestä ottaa tän biisin repertuaariinsa ja heti!
Mutta kuitenkin, tämä on niitä biisejä, joihin ei varmaan kyllästy ikinä. Käsitän kyllä hyvin, että sitä voi olla vaikea käsittää. Tässä on vaan jotain, mikä osuu muhun syvälle, enkä edes oikeastaan tiedä, miksi!! Onko se sitten vaan tuo maanläheisyys, mikä mulla edustaa jonkinlaista uskonnollisuutta ilman jumalia.
En oikeasti tiedä. Tiedän kuitenkin, että kun kuuntelen tätä biisiä, tulee tunne, että maailmassa kuitenkin on jotain järkeä. Ja että olen osa jotain suurta.

Perla kirjoitti:Ruby on minunkin suosikkeja - en ole kyllä oikein saanut tolkkua sanoituksesta... Olisiko kellään lisää ajatuksia?
)
(Älkää hyvät ihmiset vaan ottako tota lausetta tosissaan... harrastin tässä vaan vähän itseironiaa. Tekee hyvää välillä...)

Lempparini ovat Apollo's Frock ja vielä enemmän Indian Summer. Indian Summerista sanoisin jokseenkin samoin kuin Dragon:Dragon kirjoitti:Mulle tämä on jotenkin kummallisen rauhoittava ja "nollaava". Vaikka onkin aika pitkä. Vaihtelua tuo kuitenkin välikohdat. Oikeastaan pidän pikkuisen enemmän live-versiosta, minkä Tori esitti Scarlet-kiertueella jo ennen tämän studioversion ilmestymistä. Se oli vielä kauniimpi. Onneksi on melko hyvälaatuinen äänitys, vaikka tietty fanit kiljuu ihan himona, kun tajuavat, että tämä on nyt tämän biisin ensiesitys ikinä!Mutta kuitenkin, tämä on niitä biisejä, joihin ei varmaan kyllästy ikinä. Käsitän kyllä hyvin, että sitä voi olla vaikea käsittää. Tässä on vaan jotain, mikä osuu muhun syvälle, enkä edes oikeastaan tiedä, miksi!! Onko se sitten vaan tuo maanläheisyys, mikä mulla edustaa jonkinlaista uskonnollisuutta ilman jumalia.
En oikeasti tiedä. Tiedän kuitenkin, että kun kuuntelen tätä biisiä, tulee tunne, että maailmassa kuitenkin on jotain järkeä. Ja että olen osa jotain suurta.
![]()

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa