STRANGE LITTLE GIRLS

"then thought that I could decipher your message..."

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

STRANGE LITTLE GIRLS

ViestiKirjoittaja Dragon » Pe Syys 28, 2007 23:41

Ajatukset tästä levystä tänne.
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » La Syys 29, 2007 12:20

Strange Litte Girls on myös sellainen levy, jonka kuunteleminen on jäänyt vähemmälle. Ajatus on loistava, mutta toteutus ei ihan koko aikaa toimi. Helpointa on kai syyttää kappaleita kun ne eivät ole Torin tekemiä :mrgreen:. PBPn lukemisen jälkeen on helpompaa ymmärtää, miksi Tori ylipäätään teki tämän levyn.

'97 Bonnie & Clyde on oikeastaan ainut, josta pidän. Strange Little Girl on myös hyvä, ja opin jopa pitämään I Don't Like Mondays'istä, jonka alkuperäistä versiota vihaan. Myös Raining Blood on ihan mielenkiintoinen.

Ai niin, kansikuvana minulla on I Don't Like Mondays.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » La Syys 29, 2007 18:08

Mullakin on kansikuvana tuo I don't Like Mondays. Tori on siinä todella kauniin näköinen ja ehkä eniten oman itsensä näköinen kun niissä muissa kansissa. Ja se pollarilätsä on aikas sexy.. heheh..

Tätä levyä en kans ole pahemmin kuunnellut koska biisit eivät ole Torin "omia". Onhan ne kyllä tosi hyvin tehty ym. Ne lempparit on varmaan Rattlesnakes ja Heart of Gold. Bonnie & Clyde on aika pelottava.. ehkä kuitenkin liian pitkä jotenkin.. en ole sitä jaksanut kuunnella pitkään aikaan. Strange Little Girl on ihan hyvä myös.. Ai niin ja sinkkuna julkaistu After All on tosi hyvä ja se olis kyl saanu olla levyllä mukana.

Tanya
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » Ma Loka 01, 2007 19:57

Itse pidän Bonnie & Clydesta samasta syystä kuin MAAGsta: se on ahdistava ja pysäyttää kuuntelemaan. Ei todellakaan mikään sellainen kappale, jota voisi joka päivä kuunnella, mutta silloin tällöin. Varsinkin lopusta tulevat kylmänväreet selkään...

Tuon After Allin olen kuunnellut muutaman kerran mutta se ei ainakaan vielä ole herättänyt mitään suurempaa ihastusta :kohautus:.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Dragon » To Loka 04, 2007 13:13

Mä tykkäsin tämän levyn ideasta ja toteutuksestakin. Tori tuo biiseihin niin paljon uutta, että ne tuntuvat "puoliksi omilta" mun makuun.

Rattlesnakes on kyllä se suosikki, ehdottomasti. Lisäksi pidän tosi paljon New Agesta! Se on raju! Erityisesti se "You sick little fucks!" -kohta! :mrgreen:

Lisäksi I don't like mondays, Strange little girl ja Real men kuuluvat tämän albumin parhaimmistoon mun mielestä. I'm not in love ja Enjoy the silence ovat jänniä, kun niin riisuttuja versioita alkuperäisestä. Puhumattakaan nyt tuosta Bonnie and Clydestä! Se on häiritsevä, mutta siksi niin puhutteleva. Kerran soitin tuota levyä kuudesluokkalaisten kuullen, ja pari tyttöä joutuivat poistumaan luokasta Bonnien aikana, kun oli kuulemma niin pelottava biisi! Huh, onneksi en joutunut tuosta vastuuseen... roll:

Raining Blood on mielenkiintoinen. Happiness ja Heart of Gold ovat kyllä jääneet vähimmälle kuuntelulle.

Mulla on tuosta levystä Happiness-kansi, kun se oli mun mielestä niin nätti! Olisin halunnut Timen, mutta sitä sai vain jenkeissä. Sinänsä olis kannattanut tuo Mondays-kansi ottaa, kun oli kuitenkin julkaistu vain Euroopassa, eli siitä harvinaisempi. Ellen nyt ihan väärin muista.

Ja Strange Little Girl-video on Torin ihan parhaita! Harmi, ettei sitä ole Fade to Redillä.
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » To Loka 04, 2007 20:47

Tosiaan, Torilla on kyky tehdä covereista ikään kuin omia kappaleitaan.

Itsekin taisin miettiä Mondays- ja Happiness-kansien välillä, mutta päädyin sitten Mondaysiin, koska se oli seksikkäämpi :lol:.

Harmi, ettei Strange Little Girlsiä ollut Fade to Redillä. Luin jostain, että sitä ei ollut mahdollista laittaa, koska se oli cover-kappale. Samoin Glory of the 80's puuttui joidenkin sopimusten takia :kohautus:. Onneksi molemmat saa Youtubesta :D. Myös Big Picture olisi ollut ihan hauska saada Fade to Redille. roll:
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

Paluu Musiikki ja sanoitukset