Mä tykkäsin tämän levyn ideasta ja toteutuksestakin. Tori tuo biiseihin niin paljon uutta, että ne tuntuvat "puoliksi omilta" mun makuun.
Rattlesnakes on kyllä se suosikki, ehdottomasti. Lisäksi pidän tosi paljon New Agesta! Se on raju! Erityisesti se "You sick little fucks!" -kohta!
Lisäksi I don't like mondays, Strange little girl ja Real men kuuluvat tämän albumin parhaimmistoon mun mielestä. I'm not in love ja Enjoy the silence ovat jänniä, kun niin riisuttuja versioita alkuperäisestä. Puhumattakaan nyt tuosta Bonnie and Clydestä! Se on häiritsevä, mutta siksi niin puhutteleva. Kerran soitin tuota levyä kuudesluokkalaisten kuullen, ja pari tyttöä joutuivat poistumaan luokasta Bonnien aikana, kun oli kuulemma niin pelottava biisi! Huh, onneksi en joutunut tuosta vastuuseen...
Raining Blood on mielenkiintoinen. Happiness ja Heart of Gold ovat kyllä jääneet vähimmälle kuuntelulle.
Mulla on tuosta levystä Happiness-kansi, kun se oli mun mielestä niin nätti! Olisin halunnut Timen, mutta sitä sai vain jenkeissä. Sinänsä olis kannattanut tuo Mondays-kansi ottaa, kun oli kuitenkin julkaistu vain Euroopassa, eli siitä harvinaisempi. Ellen nyt ihan väärin muista.
Ja Strange Little Girl-video on Torin ihan parhaita! Harmi, ettei sitä ole Fade to Redillä.