Marina Diamandis (Marina and the Diamonds)

Keitä muita löytyy levyhyllystäsi?

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Marina Diamandis (Marina and the Diamonds)

ViestiKirjoittaja Dragon » Ti Elo 03, 2010 10:44

Pakkohan tämä on tänne lisätä. :)

Kyseessä on siis kreikkalais-walesilainen nuori laulaja Marina Diamandis, jonka lavanimi on Marina and the Diamonds. Diamonds ei ole taustabändi, vaan kuulemma nimitys faneille, joten tämä lavanimi koostuu sekä Marinasta että faneista. (Vähän ehkä kornia, tai laskelmoivaakin, vai pelkkä hyväntahtoinen ele? :kohautus: )

Marina tekee musiikkinsa suurimmaksi osaksi itse, mutta tämän levyn taustalla on myös muita tuottajia, esimerkiksi Sneaker Pimps -yhtyeessä vaikuttanut Liam Howe.

Marinan tyyliä on luonnehdittu monella tavalla... levyltä löytyykin kaikkea syntsadiskopopista kabaree-balladeihin. Mulle henk. koht. tulee mieleen välillä äänestä Fiona Apple ja tyylistä Sarah Slean. Toisaalta esim. sinkkubiisi Hollywood tuo mieleen vähän Lady Gagan, mutta ehkä näin on tarkoituskin.

Levy on mun mielestä monipuolinen ja hyvä. Marinalla on taito tehdä tarttuvia kertosäkeitä, mutta silti myös vähemmän kaupallisella tyylillä. Sanoitukset on välillä osuvia, välillä vähän ontuviakin... mutta hei, tyttö on vasta 24! :mrgreen:

Tässä youtube-tarjontaa:

Hollywood:

I am not a Robot:

Rootless:

Numb:

Guilty:

Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

Re: Marina Diamandis (Marina and the Diamonds)

ViestiKirjoittaja Perla » La Elo 07, 2010 19:01

Olen innoittamanasi nyt kuunnellut Family Jewels -levyä. ;) Ihan hauska... Kate Bush tulee mieleen kyllä usein, mutta niin taitaa olla monen muunkin artistin kohdalla. Jotkut lyriikat on tosiaan vähän kökköjä, kuten Obsessions. Mutta komea ääni on mielestäni tytöllä!
Perla
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Dragon » La Elo 07, 2010 23:45

Niin, ääni on komea ja värikäs. Ikää kun tulee, ehkä tämä lyriikkapuolikin tästä syvenee... ite pidän Obsessions-biisistä musiikillisesti ja tyylillisesti tosi paljon, mutta sanat menee ehkä vähän pieleen... :nouvei:
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Dragon » Ma Syys 06, 2010 21:56

Uusi video Marinalta:

Tämä on yks mun lemppareita, ja myös yks harvoja mielestäni onnistuneita uuskasari-biisejä, mitä nyt on tehty!

Drinking champagne, feeling celestial! Yes!
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

Paluu Muut artistit