Foorumin nimi?

Risuja, ruusuja, kysymyksiä, parannusehdotuksia? Tänne vain!

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Foorumin nimi?

ViestiKirjoittaja Dragon » Su Elo 12, 2007 14:30

Moip!

Aloin miettimään, että mulla on muutamien suomalaisten Tori-fanien yhteystietoja, ja voisin kutsua heitä tänne foorumille.. mutta tuo osoite on vähän hankala, eikä googlettamallakaan tätä löydä, kun ei ole varsinaisesti nimeä... :mrgreen:

Voisiko vaikka sen Unrelenting Light:n pistää tälle nimeksi? Jos ne sivut nyt ei kuitenkaan ihan heti ole valmistumassa...? :kohautus:

Pystyis sit alkaa tätä mainostaa! :-P
Viimeksi muokannut Dragon päivämäärä Pe Syys 28, 2007 23:15, muokattu yhteensä 3 kertaa
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » Su Elo 12, 2007 19:38

Hei!

Muutin sitten tuon foorumin nimen. Osoitetta se ei tee tosin yhtään sen helpommaksi ;). Omituista ettei Google enää löydä tätä, viikon alussa se vielä tuli hakusanoilla "Tori Amos foorumi" toiseksi :(.
Katsotaan miten pitkään menee ennen kuin Google löytää tämän, yleensä siihen kuulemma menee pari päivää.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Dragon » Su Elo 12, 2007 23:08

Ai se löytyi sieltä aiemmin...? Jaa, en sitten tiedä missä vika, kun tuon saman jutun kirjoitin hakusanaksi...

No, mutta kiva, että tällä on nyt nimi! :)

D :voitto:

P.S. en toki tarkoittanut, etteikö se nimi voisi olla joku muukin... tämä oli vaan se ehdotus, mikä sai ylexin foorumilla kannatusta silloin.. onko se nyt sitten kaikille ok?
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja LaurenLasiaurinko » Ma Elo 13, 2007 8:41

Mun puolesta nimi ainakin voi olla sama kuin itse sivun nimi, ettei siinä kai mitään..?
[font style = courier]Uskallatko piirtää
ympyröitä raitapaperille?[font]
LaurenLasiaurinko
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Lilith » Ma Elo 13, 2007 20:51

Minusta Unrelenting Light on todella hyvä nimi :).

Tuo Google-juttu on kyllä vähän omituinen. Alkuviikosta löytyi, mutta nyt ei millään. Luulen, että Google oli se kävijä, joka näkyy etusivun alareunassa niinä parinakymmenenä vieraana, jotka olivat täällä maanantaina 6. päivä (suunnilleen heti sen jälkeen kun olin mainostanut tätä Ylex:llä) - sitä että hakukone näkyy useana vieraana on tapahtunut muillakin foorumeilla täällä. Mutta sitten kun kukaan ei ole googlettanut tätä foorumia, se on hävinnyt jonnekin listan häntäpäähän. Eikös Googlella ole joku pisteytyssysteemi; mitä useammassa paikassa on linkki tai viittaus tähän sivuun, sitä korkeammalle se sijoittuu haussa? Eli kannattaa mainostaa mahdollisimman paljon :mrgreen:.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja LaurenLasiaurinko » Ti Elo 14, 2007 6:31

Mainostamaan, mainostamaan.
Pitäisköhän laittaa gallerian Tori-yhteisöön/yhteisöihin linkki? :mrgreen:
Ja laitan omien sivujeni etusivulle sitten kanssalinkit.
Kaikki mainostamaan!

Ja ihan kiva tuokin että hakukone näkyy monena käyttäjänä,
ulkopuoliset voi luulla että täällä on useamminkin paljon porukkaa :mrgreen:
LaurenLasiaurinko
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Lilith » Pe Elo 17, 2007 18:38

Nyt Google taas löytää hakusanoilla "Tori Amos foorumi", muttei vielä nimellä "unrelenting light".

Yahoo ei ole vielä onnistunut saamaan foorumia näkyviin, vaikka vierailikin täällä maanantai-iltana kolmenkymmenen ip-osoitteen voimin...
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Dragon » La Elo 18, 2007 0:37

Onko ok, että tätä foorumia mainostetaan ulkomaalaisilla sivuilla? Siis esim. Afterglow:ssa on muutamiakin suomalaisia...? :kohautus:

Dragon (Just moderatorated!) :voitto:
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja LaurenLasiaurinko » La Elo 18, 2007 9:02

Mun mielestä kyllä olis ihan kiva jos ulkomaalaisillakin sivuilla mainostettaisiin, jos siellä kerran edes joitain suomenkielisiä käy.

Mutta muut sanokoon oman mielipiteensä :mrgreen:
LaurenLasiaurinko
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » La Elo 18, 2007 10:47

Kyllä mun mielestä voi ihan hyvin kertoa noilla ulkomaalaisilla foorumeilla oleville suomalaisille faneille että tämmöinen on nyt perustettu. Eikös se ole se tarkoitus saada tänne lisää porukkaa?? roll:

Tanya
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » La Elo 18, 2007 14:22

Kyllähän se käy, jos vaan foorumin säännöissä sitä ei erikseen kielletä spämmäyksenä. Afterglow'lla taitaa olla erityinen foorumi, jossa voi mainostaa. En nyt ihan varmasti muista, kun en itse sinne kirjoita ja vierailenkin siellä aika harvoin. Jos ei ole varma, niin kannattaa kysyä foorumin moderaattoreilta. Tarkoituksena ei kuitenkaan ole ärsyttää ketään :).
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Lilith » La Elo 18, 2007 20:55

Kysäisin @forumzilla moderaattorilta, saako siellä mainostaa, ja vastaus oli että ei. Mutta pistin linkin allekirjoitukseeni, jos joku sen siellä lukisi ja eksyisi tänne :). Ei tosin taida siellä olla kovin monta suomalaista.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

Paluu Palaute ja kysymykset