Paras musiikkivideo

Musiikkivideot, Youtube...

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Paras musiikkivideo

Äänestys päättyi Ke Joulu 26, 2007 23:05

Winter
0
Ei ääniä
Pretty Good Year
2
25%
Hey Jupiter
0
Ei ääniä
Spark
4
50%
1,000 Oceans
2
25%
A Sorta Fairytale
0
Ei ääniä

Ääniä yhteensä : 8

Paras musiikkivideo

ViestiKirjoittaja Lilith » Ma Marras 26, 2007 23:05

Ensimmäisen kierroksen tulokset ovat selvillä, ja on finaalin vuoro. Tämäkin äänestys on voimassa 30 päivää.

Ensimmäisen kierroksen tulokset:

Winter, 42 % äänistä
Pretty Good Year, 71 %
Hey Jupiter, 60 %
Spark, 83 %
1,000 Oceans, 85 %
A Sorta Fairytale, 66 %

Pitkän pohdinnan jälkeen äänestin Sparkia. Osittain siksi, että pidän myös kappaleesta näistä eniten. Video sopii kappaleeseen todella hyvin, tarina on koskettava ja toteutus huippuluokkaa. :sysilma:
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja June » Ma Marras 26, 2007 23:50

Hankala valinta, mutta Sparkin puoleen kääntyi täälläkin. Video tosiaan sopii biisiin täydellisesti. Yhtä aikaa kaunis ja ahdistava; varsinkin lopusta sekä niistä vedenalaisista kohdista tulee aina kylmät väreet.
June
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Dragon » Ti Marras 27, 2007 0:14

Mä olen aina ajatellut, että Spark on Torin paras musavideo.. kai se onkin, ja sitten kun se itse biisikin on niin kamalan hieno! :) Mutta nyt annan ääneni kuitenkin 1000 Oceansille, koska mitä enemmän tuota videota katsoo, sitä enemmän siitä pitää. Ja tavallaan se avautuu silleen pikku hiljaa. Spark oli heti sitä mitä se oli ja on edelleen.. mutta Oceansista pidän tosiaan aina vaan enemmän! Se on vaan yksinkertaisesti niin uskomattoman kaunis.. ja yhtä aikaa surullinen. Thumbs up!! :)
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

Paluu Videot