Have yourself a merry little Christmas!

Kaikkea maan ja taivaan väliltä

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Have yourself a merry little Christmas!

ViestiKirjoittaja Dragon » Ma Joulu 24, 2007 9:35

Oikein hyvää joulua koko Unrelenting Light -foorumin porukalle!!!

:pukki:

Dragon

"For now you have hijacked the Son
Last time I checked
he came to light the lamp for everyone"
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » Ma Joulu 24, 2007 11:21

Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Perla » Ma Joulu 24, 2007 16:30

Hauskaa joulua ja hyviä (levy)lahjoja kaikille! :piano:

Perla
Perla
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ti Joulu 25, 2007 18:29

Itse tulin tänään vasta kotiin ja koneen ääreen joten vaikka vähän myöhässä niin toivottelen minäkin kaikille Hyvää Joulua :pukki: :malja: Toiko pukki paljonkin lahjoja? Itse en saanut yhtään mutta se nyt ei ole niin erikoista. Harvemmin meidän perheessä lahjoja ostellaan. Ei ole rahaa semmoisiin.. Äidin kanssa joulun vietin ja meinas mennä välillä hermot :mad14: Nyt sitten iiiihanaaaa olla kotona rauhassa.. :dance: Pääsee omaan sänkyyn nukkumaan :uni:

Hyvää Joulua!!

Tanya
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Dragon » Ti Joulu 25, 2007 22:21

Vai et saanu lahjoja lainkaan!!! :kohautus: Mä sain mm. kirjan "Maailman myytit ja tarut", joka on ollut todella kiinnostavaa luettavaa!!! Sieltä löytyy mm. nuo kreikan jumalhahmotkin, jotka innoittivat Toria doll possen synnyssä.
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » Ti Joulu 25, 2007 23:22

Kotona olen myös viettämässä joulua varmaan uuden vuoden yli. Muutamia lahjoja tuli, lähinnä käytännöllisiä lusikoita ja lakanoita, ja muutama kirja. Sain myös mytologiaan liittyvän kirjan (nimeltään kekseliäästi Mytologia), harmi vain että olin ostanut sen jo itselleni :kohautus: No, onneksi sitä ei löytynyt veljeltäni, joka sai myös lahjaksi kirjan joka hänellä jo oli, joten kirjat vaihtoivat saajaansa onnellisesti :). Mitä pitemmälle vuodet vierivät, sitä vaikeammalta tuntuu miettiä, mitä ostaisi tai haluaisi lahjaksi. Vaikka ei noita nyt niin hirveästi tarvitsekaan.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Perla » Ke Joulu 26, 2007 0:33

Mie ostin ite itelleni näköjään parhaat lahjat :mrgreen: , Fiona Applen levyt nimittäin... olen tykännyt, erittäinkin Tidal on nyt ollut vahvasti kuuntelussa.
Perla
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Dragon » Ke Joulu 26, 2007 11:56

Perla kirjoitti:Mie ostin ite itelleni näköjään parhaat lahjat :mrgreen: , Fiona Applen levyt nimittäin... olen tykännyt, erittäinkin Tidal on nyt ollut vahvasti kuuntelussa.

Juu, Fiona on ihan hyvä! Tidalissa on lähes kaikki biisit hienoja, When the pawnissakin on omat huippunsa! Muista levyistä en sitten oikein tiedäkään niin...
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Swirl » Ke Joulu 26, 2007 12:44

Dragon kirjoitti:
Perla kirjoitti:Mie ostin ite itelleni näköjään parhaat lahjat :mrgreen: , Fiona Applen levyt nimittäin... olen tykännyt, erittäinkin Tidal on nyt ollut vahvasti kuuntelussa.

Juu, Fiona on ihan hyvä! Tidalissa on lähes kaikki biisit hienoja, When the pawnissakin on omat huippunsa! Muista levyistä en sitten oikein tiedäkään niin...

Onpa jännä, itselläni Fiona Apple on myös yksi ehdottomista suosikkiartisteista, mutta Tidal ei ole koskaan oikeen uponnut, tuntuu lähinnä vähän haparoivalta debyyttilevyltä. When the Pawn sitten taas.. aivan uskomattoman upea levy! Extraordinary Machine on myös erittäin hieno, vaikka osa biiseistä oli vieläkin parempia levy-yhtiön hyllylle pölyttymään jääneellä alkuperäisversiolla..

Ja tosiaan, hyvää joulua myös kaikille, tässähän sitä vielä päivä onkin jäljellä! :D
Swirl
New B
New B

ViestiKirjoittaja Perla » Ke Joulu 26, 2007 14:51

Käynpä perustamassa Fionalle oman ketjun tuonne Muihin Artisteihin, niin voidaan jatkaa juttua siellä! ;)

Perla.
Perla
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja June » Ke Joulu 26, 2007 19:00

Vähän myöhäiset hyvän joulun toivotukset täältäkin!
Aattona oli peräti vähän lunta maassa - tai no, kuuraa kai se lähinnä oli, mutta valkoista kuitenkin! Ihan kivoja lahjojakin tuli, vaikka itselle joulun kohokohta onkin aina syöminen (usein ja paljon :D) ja veljen lasten lahjaintoilujen seuraaminen. Rupesinkin nyt käännyttämään vekaroita laatukirjallisuuden pariin Tolkienin Hobitilla, niin ensi jouluna saattaa pukki sitten tuoda TSH:n. :)
June
Honey B
Honey B

Paluu Yleinen keskustelu