Fiona Apple

Keitä muita löytyy levyhyllystäsi?

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Fiona Apple

ViestiKirjoittaja Perla » Ke Joulu 26, 2007 14:58

Monen levyhyllyssä näytti olevan Fionaa, ja tuli jo keskustelua vähän avattua tuolla toisaalla.

Tosiaan, hankin kaikki kolme levyä tässä vähän aikaa sitten. Tidalia olen kuunnellut nyt paljon, tykkään melkeinpä kaikesta mitä sillä on - levyn loppupuoli ei tosin ole oikein vielä selkiytynyt. Erityisesti Sullen Girl ja The First Taste :sysilma: ! When the Pawniin ja Extraordinary Machineen en ole vielä oikein ehtinyt perehtyä, mutta jälkimmäiseltä kyllä O'Sailor ja Parting Gift jo kolahtaa.

Perla.
Perla
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ke Joulu 26, 2007 17:25

Itselläni on myös nuo kaikki 3 levyä. Tidal:a tuli kuunneltua todella paljon silloin kun sen hommasin. Nyt en ole taas pitkään aikaan kuunnellut Fionaa ollenkaan. Välillä tulee tuollaisia pitkiäkin taukoja joidenkin artistien kohdalla.

Mun mielestä tuo Fionan uusin on todella hyvä.. vaikka itsekin kuulin ensin sen demoversion siitä ja sen takia sitten jotkut biisit olivat pienoisia pettymyksiä kun niitä oli muutettu niin paljon. Mutta tuohan oli Fionan oma päätös siis.. ei levy-yhtiön. Levy myöhästyi niin paljon koska Fiona ei ollut tyytyväinen biiseihin ja halusi ne muuttaa. Harmi .. ainakin joidenkin biisien kohdalla. En edes älynnyt säilyttää niitä ekoja versioita koneellani :stupid:

Tanya
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Dragon » Ke Joulu 26, 2007 21:32

Mä en oikein päässy noihin uusiin biiseihin sisälle. Kuulostaa erilaiselta. Tidalilla on tosiaan koko setti tosi hyvä, mutta ehkä tällaisena pianofanina Never is a Promise iskee eniten! Tosi kaunis biisi. Myös Carrionista pidän. Sen tunnelmassa on jotain ainutlaatuista..

Hmm, pitäiskin taas kuunnella tuota levyä... :hmm:
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

Paluu Muut artistit