Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Itse en vielä ole ehtinyt sitä katsomaan kun haluan lukea kirjan ensin. Olen jo puolen välin yli ehtinyt, mutta väsyttää niin peevelisti nykyään iltaisin, etten ehdi lukea kuin pari sivua...

nanae kirjoitti:Miekin kävin katsomassa Kultaisen kompassin teatterissa, ja tykkäsin siitä ihan hirveästi kyllä, mm. Joskus lapsena olen ne kirjat lukenu niin se tuntui niin siistiltä käydä katsomassa ne.
Narniasta tehdystä elokuvasta en pitänyt yhtään, vaikka ne kirjat on kyllä tosi hyviä. Enkä mie nyt tiedä yhtään että mitä uskonnollista Narniassa nyt muka on :G Sen enempää kuin missään muussakaan. Se on tosi hieno ja kauniisti kirjotettu satukirja-sarja joka tapauksessa.

Perla kirjoitti:Sen kaveriksi tuli otettua Little Miss Sunshine, jonka huumorista tykkäsin tosi paljon. Se auto...![]()

Miksi mennä katsomaan leffaan ja maksaa siitä jos sitten pitää jutella koko aika omia juttujaan??
Odottelen niitä innolla. Ja sitten Narnian toinen jakso eli Kaspianin Prinssi on tulossa teattereihin muistaakseni Toukokuussa..Sitä kirjaa en olekaan lukenut. Millainen lienee sitten tarina??

SisterClitorides kirjoitti:Hmm.. millä tavalla se Aslan:n henkiinherääminen liittyy uskontoon? Katsoin tuon leffan vähän aikaa sitten ja en kyllä oikein tajua yhteyttä. Kysessähän oli se kivipaasi johon oli kirjoitettu jotain että "se joka uhraa itsensä herää henkiin" tai jotain.. En siis huomannut ainakaan mitään Raamattuun liittyvää siinä. Ainoa Raamattu viittaus minkä huomasin tuossa leffassa nyt oli se Aatamin pojat ja Eevan tyttäret juttu.

Dragon kirjoitti:Eikö tuo Crash tullut vähän aikaa sitten telkkaristakin? Hyvä elokuva muuten! Ahdistava, mutta hienosti ajatuksia herättävä.. lähinnä juuri noista rotuennakkoluuloista.

Saa nähdä sitten miten hyvin ymmärrän kirjan englantia.. Potter nyt oli vielä helppoa tosin en siinäkään tiennyt ihan kaikkia sanoja. Osa meni arvailun puolelle..

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa