Tori-testejä ja triviaa

Tori-aiheiset pelit ja testit

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Tori-testejä ja triviaa

ViestiKirjoittaja Lilith » Pe Helmi 01, 2008 22:25

Google löysi tällaisenkin sivun, jossa on valtavasti Tori-aiheisia testejä. Toistaiseksi on mennyt ihan hyvin, ainoastaan The Goddess Tori Amos -testissä tulokseksi tuli "vaivaiset" 7/10. Muissa viidessä testissä, jotka olen tehnyt, on tullut täydet tulokset :D. Tämän parissa menisi kyllä koko ilta...

http://www.funtrivia.com/quizzes/music/music_a-c/tori_amos.html
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Dragon » Pe Helmi 01, 2008 22:59

No joo, huh!! BTW Lilith, mä sain tosta Goddess-testistä 9/10! :voitto: ;)

Mut sit taas toi B-sides etc... tosi vaikeita kohtia, sain vain 15/20... :nouvei:

Tässä sais kyllä illan kulumaan mukavasti... täytyy kokeilla vielä paria!
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » Pe Helmi 01, 2008 23:58

Saanko udella mihin kysymykseen Goddess-testissä et tiennyt vastausta? Itse en tiennyt vastausta high school-, elokuvarooli- ja YKTR-kysymyksiin. Vaikka olihan tuokin tulos parempi kuin keskiarvo :D.

Itse sain B-sides testistä 17/20, vaikka pari oli vain arvauksia... Esimerkiksi viimeisen "I'm on fire" kysymyksen arvasin säkällä oikein :P. Eniten harmittaa se, etten muistanut mistä kappaleesta "and when the world can't understand you" oli. Se oli kyllä ihan kielen päällä :mad14:
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » La Helmi 02, 2008 0:07

Mä sain kans tosta Goddess testistä 9/10 ja se kysymys jonka arvasin väärin oli se että Which of these did Tori NOT win in high school? heh.. aika visaisia kysymyksiä. Se b-puoli quiz oli kans aika hankala.. en kyl muista tulosta mut oli mulla muutama ainakin väärin.

Tanya
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Dragon » La Helmi 02, 2008 10:49

Mulla kans toi high school -juttu väärin.. mistä liene urkkinu tuonkin asian tietoonsa kyselyn tekijä! :)

Ja siinä toisessa, ärsyttävää kun oli ihan just sellasia kielen päällä -kokemuksia monestakin sanoituksesta, mutta sitten oli pakko luovuttaa... huoh. Mä oon tosi huono tollasissa.

Laitan seuraavan kommentin spoileriksi siltä varalta, että joku, joka haluaa tehdä testin, eikä vielä ole tehnyt, lukee tätä...

Spoiler:
Ja se til the chicken nyt oli ihan mahdoton, en varmaan oo kuunnellu koko biisiä ku pari-kolme kertaa...
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » La Helmi 02, 2008 12:41

Aika moni noista testeistä oli helppoja, suurimpaan osaan vastasin kaikki oikein. :voitto:

Tosin Beekeeper-testissä en tiennyt kuka oli maalannut "Seated woman with parasol" -taulun. Impressionisti-taiteilijat eivät oikein ole hallussa...
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Dragon » La Helmi 02, 2008 13:56

Sama ongelma mulla, Lilith...
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

Paluu Pelit ja testit