Paras biisi -äänestys 10: Finaali!!!

"then thought that I could decipher your message..."

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Paras biisi -finaali

Äänestys päättyi La Helmi 23, 2008 11:46

Fire on the Side
0
Ei ääniä
Precious Things
5
45%
Mother
0
Ei ääniä
Icicle
0
Ei ääniä
Yes, Anastasia
1
9%
Caught a Lite Sneeze
0
Ei ääniä
Doughnut Song
0
Ei ääniä
Black-Dove
1
9%
i i e e e
0
Ei ääniä
Bliss
1
9%
Spring Haze
0
Ei ääniä
1000 Oceans
0
Ei ääniä
Pancake
0
Ei ääniä
Gold Dust
0
Ei ääniä
Parasol
0
Ei ääniä
Original Sinsuality
0
Ei ääniä
Code Red
3
27%
Smokey Joe
0
Ei ääniä

Ääniä yhteensä : 11

Paras biisi -äänestys 10: Finaali!!!

ViestiKirjoittaja Dragon » La Helmi 09, 2008 11:46

No niin. Otan finaaliin nyt sitten kaikkien kiusaksi peräti 18 biisiä - alkuperäisen suunnitelman mukaan puhuin kymmenestä, mutta kun mietin tarkemmin, nuo prosentit eivät välttämättä kerro ihan kaikkea, koska levyillä on niin eri määrä biisejä. Otan mukaan kaikki, jotka ovat saaneet enemmän kuin yhden äänen, koska kaksi ääntä saaneita on niin paljon.

Tosi hankala homma, mutta mennään ihan intuitiolla, äänestä siis sitä, mikä ekana tulee mieleen! :) Meitä on kyllä niin vähän, että äänet jakautuvat varmasti aika paljon. No, katotaan, mitä tästä tulee!!
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Dragon » La Helmi 09, 2008 11:49

Mulla ei oikeastaan ollut kuin kaksi vaihtoehtoa - Doughnut Song tai Code Red, ja nyt sitten intuitiolla äänestin Code Rediä, kun se on vaan niin täydellinen kokonaisuus! Ihmeellinen biisi kaikin puolin. Doughnut Song olisi saattanut eri aikaan päivästä saada mun ääneni... :kohautus:
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » La Helmi 09, 2008 12:07

Todella vaikeaa! :omg: Kolmen kärki hahmottui aika helposti; Precious Things, Yes, Anastasia ja Gold Dust. Äänestin sitten Precious Thingsiä, se vaan tällä hetkellä tuntui parhaalta. Ja onhan se niin klassikkokappale.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » La Helmi 09, 2008 12:58

Code Red! Code Red!! :P Se on Torin paras biisi kyllä.. ehdottomasti..

Tanya
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja sanna. » La Helmi 09, 2008 13:14

Code Red. ehdottomasti.
aina ja ikuisesti.
sanna.
New B
New B

ViestiKirjoittaja Hoochie Woman » La Helmi 09, 2008 21:52

Precious Things. Intuitiolla myös täällä, aiheuttaa suurimmat väristykset noista..
(tällä hetkellä :P en minä osaa noista loppujen lopuksi vain yhtä valita!!)
Hoochie Woman
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Lilith » Su Helmi 10, 2008 0:07

Tämähän menee jännäksi, kun Code Red ja Pecious Things ovat tasoissa :D. Tosiaan, aika vaikea noista on vain yhtä valita, tuossa listassa on niin monta hyvää kappaletta.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja June » Su Helmi 10, 2008 16:51

Olin erilainen nuori ja äänestin Black-Dovea. Pää sanoi että Precious Things, mutta intuitiolla mentiin.
June
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja LaurenLasiaurinko » Ma Helmi 18, 2008 7:10

Itse menin ja äänestin Blissiä. Tuli vähän yllätyksenä, että taisin olla ensimmäinen O_O Mutta joo, Precious Things on klassikko ja monen mielestä hyvä, niin en kyllä ihmettele että se saa ääniä.
Mulla itellä on niin, että Blissiin oon ekana iskeny kiinni näistä. Tuntu parhaalta valinnalta. Noh, jännäks menee.
[font style = courier]Uskallatko piirtää
ympyröitä raitapaperille?[font]
LaurenLasiaurinko
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Dragon » Ke Helmi 27, 2008 18:41

Jaaha, aika vähän ääniä ja tuskin niitä enää tulee.. joten kai voidaan julistaa jo voittaja, eli Precious Things! :) :voitto:

Olen itse iloinen tuosta, sillä se on kyllä tosi merkittävä biisi Torin uralla. Vaikka tällä kiertueella jotenkin jo ajattelin, että alkaa kyllästyttää kun vetää sen joka ilta (melkein), mutta sitten taas, kun sitä kuunteli, niin on siinä vaan sellasta voimaa, ettei voi kun ihmetellä.

Hieno juttu muuten, että toiseksi tuli Code Red, joka on niin uusi biisi. Todistaa lienee hyvin jo tunnetun tosiasian, että Tori ei ole yhtään huonompi kuin alkuaikonaan! :tapu:

Bliss ja Black-Dove edustavat sitten sitä väli-Toria ja eli tavallaan kaikki aikakaudet tuli esiin tässä finaalissa!

Hyvä näin!
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » Ke Helmi 27, 2008 22:24

Todella hyvä että äänestykseen tuli vähän hajontaa, mutta kiva että oma suosikkini voitti :mrgreen:. Vaikka eihän noista vaihtoehdoista yksikään ole huono kappale.

Code Red on kyllä viime aikojen parhaita Torin kappaleita. Ja livenä se on vielä parempi kuin levyllä.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

Paluu Musiikki ja sanoitukset