Kuinka moni aikoo kyseisen levyn ostaa? Itse olen rehellisesti sanoen yrittänyt tuota levyä netistä jo metsästää ja mitä olen lukenut se on jo nettiin vuotanut. Haluan silti kuitenkin ensin sen kuunnella ennen kun ostan koko levyn.
Tanya
Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Dragon kirjoitti:Oletteko kuulleet PJ:n esittämän, mutta ei vissiin kuitenkaan itse säveltämän, "Who will love me now":n? Se on niin kaunis ja surullinen, että suorastaan pelottaa...

SisterClitorides kirjoitti:Aah.. tuo on yksi mun lempparibiiseistä koko maailmassa. Tuo kai tehtiin jotain elokuvaa varten koska muistan kuulleeni sen jonkun leffan lopputekstien aikana.. en nyt vaan millään muista että mikä leffa se oli tai kuka siinä näytteli..![]()

)

.. mistäköhän sen löytäisi.. hmm.. ei ole tullut vielä vastaan. Turvallisempaa ensin se kuunnella ja sitten vasta miettiä ostaako. Muutenkin kun en Pj:n musaa niin hirveesti sillai diggaile..

Dragon kirjoitti:Huomennahan tämän levyn pitäisi ilmestyä.

Siirsinkin sit noi kaikki biisit mp3 soittimeen.. helpompaa kuunnella..

SisterClitorides kirjoitti:Harmi että suurin osa biiseistä on todella lyhkäisiä..Koko levy ei varmaan kestä edes tuntia.. Jos nyt joku ei pidä ylipitkistä levyistä niin ei tämmöiset todella lyhyetkään ole mitään kivoja..

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa