Väärin kuullut sanoitukset

"then thought that I could decipher your message..."

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Väärin kuullut sanoitukset

ViestiKirjoittaja Lilith » Ma Maalis 17, 2008 0:29

Muutama joka tuli mieleen:

Just on of my lucks to see
Just one of my larks to see
(Digital Ghost)

Hear the prayer of disobedient
Hear the prayer of this supplicant
(Marys off the Sea)

Never could go to Glascow
Never could go so fast
(Father Lucifer)
Oikeista sanoista en ole varma, kun tuo on siitä kohdasta jossa on kolme ääntä päällekkäin ja sanoja ei vihkossa oli mukana. Nuo ovat jostain netistä ja luultavasti oikeammat kuin mitä itse olen kuullut :lol:.

Got to go to the pharmasist
Got a goat and a fawn I said
(Little Armsterdam)
Tuonkaan oikeista sanoista ei ota mitään selvää: pikaisella googlettamisella löytyi vaihtoehdot "Goat and fawn", "Goat and a phone", "Goat and a farm", "Gun and a phone"... Laitoin nyt sen jonka olen useimmista paikoista lukenut.

Got a cloud slipping off my tongue
Got a cloud sleeping on my tongue
(Cloud on my tongue)

Tämän olen alunperin kuullut oikein, mutta kun luin väärin kuullut sanat jostain, niin nyt kuulen väärät sanat :roll: :
The serpent lied
This urban light
(Girl Disappearing)
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

Re: Väärin kuullut sanoitukset

ViestiKirjoittaja Perla » Ma Maalis 17, 2008 15:35

Kuulin joskus aikoinaan Playboy Mommyssa sen "somewhere where the orchids grow" väärin "where the all kids grow"... :oops:
Perla
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja June » Ti Maalis 18, 2008 20:28

Luulin pitkään (=monta vuotta), että Cornflake Girlissä lauletaan "rabbi, where'd you put the keys girl". Wtf-reaktio oli melkoinen, kun asian oikea laita sitten joskus vihdoin selvisi. :D
June
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ti Maalis 18, 2008 20:36

Itse en edes muista mitä kaikkea Torin sanoituksia olen kuullut väärin.. Yleensä kun ne sanat on mulle tärkeimmät niin odottelen että saan ne oikeat sanoitukset nenäni eteen ennen kun lähden arvuuttelemaan Torin sanoituksia.. hehe.. ok ok.. tulee yks mieleen tältä uusimmalta levyltä. Roosterspur Bridge:ssa on se kohta
"Can't remember when you stopped laughing or when I stopped wanting to win". Pitkän aikaa luulin että Tori laulaa "Can't remember when you stopped laughing or when I stopped wanting to live" ja musta toi olis ollut jotenkin paljon dramaattisempi...hehe.. Tosin ei ehkä Torimaista kuitenkaan.

Hmm.. nyt alkoi tekemään mieli kuunnella Posse levyä.. pitääkin kaivaa mp3 soitin jostain ;)

Tanya
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja blue_dress » La Elo 23, 2008 15:16

but I have to get two taxis
but i have to get to TEXAS
- Black-Dove (January)

Fiilareissa aina lauleskelin himassa väärin, ennen ku keksin selailla kansilehtistä. Lauleskelen varmaan nykyäänkin puolet Torin lauluista väärin. Sue me.
submission
Is my mission for a
Strong Black Vine
blue_dress
New B
New B

Paluu Musiikki ja sanoitukset