Valvojat: SisterClitorides, Dragon

SisterClitorides kirjoitti:Sitten löytyy lapsuuden traumoja ym ihmissuhdeongelmia.. pahaa masennusta.. syömishäiriötä.. eli olen kai sitten todella repaleinen sielu. Vaikkakin parempaan suuntaan menossa.

Dragon kirjoitti:Niin, kyllähän elämässä kaikille sattuu ja tapahtuu.. ehkä kuitenkin melko kuvaavaa monien Tori-fanien kohdalla oli se, kun Tori vihdoin kuulosti Beekeeperillä seesteisemmältä ja onnelliselta, nousi karvat pystyyn monilla faneilla...![]()
D

syystä tai toisesta. tori on ollut minulle todella merkittävä apu kriiseissäni, toisaalta auttanut vellomaan asioissa mutta toisaalta auttanut niistä ylöskin. olen ikään kuin "ympäröinyt" itseni torilla kun on ollut vaikeaa. toisaalta torin musiikki vaikuttaa muhun niin kokonaisvaltaisesti että välillä on pakko pitää taukoa. olen tunneihminen ja vähän liiankin ajattelevaisuuteen ja masennukseen taipuvainen, joten joskus on pidettävä ikäänkuin "tyhjäpää"-vaihetta, ettei niin kamalasti ajattele elämää ja asioita. toivon mukaan joku ymmärtää mistä puhun

eilen tuli pohdiskeltua tätä aihetta pitkään ja omasta mielestäni onnistuin referoimaan aika hyvin selkeään suomenkieleen sen mitä ajatuksissani sillä hetkellä aiheeseen liittyen oli. Mutta kas, netti katkesi ja viestini katos bittiavaruuteen. Teki mieli mennä potkimaan joku.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa