Paikkakunnan vaihto edessä!

Kaikkea maan ja taivaan väliltä

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Paikkakunnan vaihto edessä!

ViestiKirjoittaja Dragon » To Touko 08, 2008 23:29

Moi kaikille Torifoorumilaisille! Mä olen ollut vähän matalalla profiililla viime aikoina. Itse asiassa en ole ehtinyt tekemään juuri mitään tavallista. Työt kärsii, kotitöistä puhumattakaan... :roll: Eli ollaan nyt parisen kuukautta tässä kierrelty Etelä-Suomea omakotitalon kuvat silmissä. Täältä Helsingistä meillä ei tule ikinä olemaan varaa ostaa omaria, joten suosiolla katsellaan vähän kauempaa. On kuulkaa intensiivistä hommaa, kun tähän tosissaan rupeaa. Kymmenkunta kaupunkia tosiaan kierretty esittelyissä ja kymmeniä taloja käyty katsomassa. Kaikki illat menee joko kohteiden tarkasteluun paikan päällä tai netissä. Tai sitten vaan haaveilemalla ja talojen pohjakuvia piirrellessä... :P

Nyt alkaa näyttää, että se olis Riihimäki meidän tuleva kotikaupunki. Hyvinkää on myös aika vahvoilla.

Hih, yks musiikillisesti kiva juttu omakotitalossa on se, että musaa voi ainakin periaatteessa soittaa kovalla (siis periaatteessa, täytyyhän perhettäkin ajatella.. ;) ) ja saisin vihdoin oman "musiikkihuoneen", mistä rivariasumisessakin voi vain haaveilla.

Tässä nyt ollaan siis aika tosissaan ja ratkaisun hetket käsillä. Oma asuntokin jo myyty...

Mutta tässä siis syy hiljaisuuteeni foorumilla ja muutenkin. Hävettää vähän, mode kun kuitenkin olen... :oops:
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

Re: Paikkakunnan vaihto edessä!

ViestiKirjoittaja Perla » Su Touko 11, 2008 21:42

Omakotitalo kuulostaa oikein luksukselta. Onnea vaan etsintöihin, toivottavasti unelmien talo tulee vastaan (niin kuin siinä mainoksessa!)... :)
Perla
Honey B
Honey B

Paluu Yleinen keskustelu