Pip: Unrelenting Light

Yleinen Tori-aiheinen keskustelu tänne

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Pip: Unrelenting Light

ViestiKirjoittaja LaurenLasiaurinko » Pe Elo 10, 2007 14:02

Vihdoinkin älysin lukea tuota Pipin blogia.
Ei ole kyllä muitakaan tullut luettua, mutta tämä nyt nopsaan löytyi.
Clyden blogin lukisin mielelläni, kaikkein mieluiten itse Torin.

Pipin blogi oli.. jotenkin tyhjentävä. Sai pään tyhjäksi, ja ajattelemaan asioita tarkemmin. Kaiken tarkoitusta, ja edes olemassa oloa. Lukemsien jälkeen pää oli kauhean tyhjä, ei siinä mitään voinut tehdä, olla vain hiljaa itsekseen. Pelottavaa melkeinpä.

Hieno selostus, mutta apua, en ole ikinä lukenut noin tyhjentävää ja pohtimiseen johtavaa tekstiä. Jotenkin niin olematon olo. Pakko alkaa tekemään jotain suurta :D

Ketkä ovat lukeneet tämän blogin, ajatuksia?
Entä ne muut blogit, millaisia?
[font style = courier]Uskallatko piirtää
ympyröitä raitapaperille?[font]
LaurenLasiaurinko
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Dragon » Su Elo 19, 2007 9:58

Mä luin kaikki blogit läpi ennen sitä Provinssin keikkaa. Oli muuten mielenkiintoista!!! Suosittelen. Torin kirjoitustyyli on välillä niin arvoituksellinen, että se on jopa hankalaa. Mutta nämä blogit on melko selkeitä. Provinssin jälkeen en ole ehtiny käydä katsomassa päivityksiä kuin Pipin blogissa.. Pitää tehdä se joku päivä. Onkohan tullut paljon uutta....? Mutta mutta, siis mielenkiintoisia tarinoita!

D
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » Su Elo 19, 2007 16:28

Itse yritin seurata blogeja alkuvaiheessa, mutta Torin kirjoitustyyli on toisinaan kyllä niin vaikeaselkoista...

Ei sitten ole riittänyt aikaa ja energiaa paneutua aiheeseen. Ne muutamat, jotka liittyivät Suomeen, olivat kyllä ihan mielenkiintoisia. Pitänee yrittää tässä joskus vilkuilla muutamia, jos aikaa vaan olisi.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

Paluu Yleinen Tori-keskustelu