Regina Spektor

Keitä muita löytyy levyhyllystäsi?

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Regina Spektor

ViestiKirjoittaja Hoochie Woman » Pe Heinä 04, 2008 1:34

Onko Reginan musiikki kellekään tuttua? Itse vasta tutustuin ko. artistiin YouTubessa. Ja ihastuin :sysilma:
Nyt täytyy suunnata levyostoksille....ja oih tuota venäjän kieltä :D

Hoochie Woman
Honey B
Honey B

Re: Regina Spektor

ViestiKirjoittaja June » Pe Heinä 04, 2008 9:38

Joo, tykkään! Ei ihan-ihan suurimpiin suosikkeihin kuulu, mutta Soviet Kitsch ja Begin to Hope löytyvät hyllystä. Tutustuin Reginan musiikkiin lähemmin aikalailla tasan vuosi sitten, kun päätin vihdoin ottaa selvää, kuka tämä Tori-fanien suosikkiartistilistauksissa usein esiintyvä neitonen on. Ehkäpä just siksi Regina onkin mulle vähän "kesämusaa", ja huomasin taas loppukeväästä kaivelevani levyt esiin, vaikka talvella ei kovin hirveästi tullut kuunneltua. Itselleni kolahtaa levyistä paremmin tuo Begin to Hope, mutta on Soviet Kitschilläkin kivoja biisejä. Ja viime vuonna Darfur-hyväntekeväisyyskokoelmalla julkaistu Beatles-coveri Real Love on hieno myös (taisikin olla itse asiassa eka biisi jonka Reginalta kuulin).

Mutta nyt mä lähden Ruikseen!
June
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Perla » Ke Elo 19, 2009 10:19

Reginalta on vastottain ilmestynyt uusi levy Far, ja olen sitä tässä kesällä kuunnellut. Joissakin arvosteluissa levyä on dissattu aika lailla, mutta olen tykännyt esim. Eet- ja Human of the Year -kappaleista tosi paljon.
Perla
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ke Elo 19, 2009 16:11

Itse en Regina fani ole mutta juuri tuo sen uusin levy on kyllä todella hyvä.. enemmän mieleeni kun sen aiempi tuotanto.. Machine on ihan paras!!!

Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

Paluu Muut artistit