Legs and Boots

Keskustelua Torin esiintymisistä

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

ViestiKirjoittaja Dragon » To Joulu 27, 2007 13:35

No niin, kiertue päättyi jo yli viikko sitten ja mä vielä tänään latasin viimeiset legs and bootsit, mitä aion ostaa! :)

Mulla on nyt siis seuraavat konsertit:

Syracuse
Philadelphia
Boston 1
Boston 2
Montreal
Pittsburgh
Chicago 2
Lawrence
Nashville
Ft. Meyers
Melbourne, FL
Clearwater
West Palm Beach
Dallas
Houston
Boise
Vancouver

Biisejä noissa on yhteensä siis 361! :mrgreen: Mutta tietty suurin osa samoja. Vaikea sanoa suosikkikonserttia.. mutta jotkut biisit kyllä paistaa oikein hyvin esiin. Tällaisia ovat tietty Chicagon Cruel ja Me and a Gun, Vancouverin lähes kymmenenminuuttinen Doughnut Song, Dallasin Raspberry Swirl+Pro Widow remix, Clearwaterin Professional Widow Pipin esittämänä ym ym...

Mutta tästä paljoudesta on kyllä lähes mahdoton valita esim. parasta Code Rediä! :) Tai no, se menis jo pahasti obsession puolelle! :stupid: :mrgreen:

Dragon

P.S. Tein lupauksen itselleni, etten enää osta yhtäkään konserttia, mutta multa jäi puuttumaan kyllä vielä muutama biisi... :( My Posse can do, Take me with you, Here. In my head, Crazy, Strange-pätkä ja muutama impro... ei voi mitään, en sentään yhden biisin takia ala näitä ostelee! Rajansa kaikella.... :pa:
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja BloodSport » Pe Joulu 28, 2007 10:36

^Ihan pakko sanoa, kun mainitsit tuon vaikeuden tietää esim. paras Code Red, että kannattaa kuunnella tuo Bostonin ekan illan versio. Ihan mahtava. Danin kitara on ihan hullun hyvä koko biisin läpi, ja Torin laulu on todella hyvää.

Paljon tosiaan kertyi biisejä noista bootlegeistä ja kun jaksaisikin esim karsia kaikista samoista biiseistä yksi tai pari parasta, että tietäisi mitä kunnella niistä kymmenistä eri versioista.

Todella hieno idea nämä bootlegit mielestäni edelleen, ja teki tästä kiertueesta vielä maagisemman :) Toivottavasti trendi jatkuu tulevaisuudessakin Torin kohdalla, ja ehkä tämä tosiaan tarkoittaa, että Tori olisi valmiimpi julkaisemaan myös studiomatskuansa netissä.
BloodSport
B minor
B minor

ViestiKirjoittaja Dragon » Pe Joulu 28, 2007 12:02

Joo, näinhän tuo tulee menemään... just tänään huomasin Undentedissä seuraavaa:

Speedie sent us a link to a new Tori interview from Polish radio where she discusses many subjects, including the “Light Princess” musical and thoughts on her future as a recording artist; she even said she might offer future albums for download, rather than publishing them through a record label. Head on over to Speedie’s MySpace blog to listen to the whole thing.

Mä kyllä toivoisin, että tavallisiakin levyjä vielä julkaistaan.. on niin kiva omistaa jotain konkreettista! Ja tästähän putoaa kokonaan keräilypuoli pois, jos kaikki kotona ite valmistaa omat levynsä...? :kohautus:

Mä olen ton Bostonin Code Redin kuunnellu, ja hienohan se on. Mutta tällä hetkellä olen tykästynyt Pittsburghin ja Nashvillen hurjiin versioihin. Noissa samoissa konserteissa myös Precious Things on saanut kovasti uutta "itämaista" verta! :D Erittäin hienon kuuloista!!!
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja BloodSport » Pe Joulu 28, 2007 12:31

^ Hmm, pitää tsekata nuo mainitsemasi versiot ja eritoten tuo Precious Things. Olen huomannut itsessäni sen, että jos oikein tykästyn johonkin esitykseen, oon hieman sokea muille sen jälkeen :P

Tykkään myös kovasti tuon Boston1 keikan Precious Thingsistä, mutta ehkä sanoisin se olevan sellainen täydellinen esitys perus sovituksesta. Eli jos esimerkiksi noissa Nashvillen ja Pittsburghin vedoissa on jotain itämaista tai yleensäkkin löytyy jotain erityisiä versiotia, pitää kuunnella.

Oon vaan huomannut olevani todella nirso Torin laulusuorituksista, varsinkin nyt kun on valittavana hurja määrä virallisia bootlegejä. Valitsen aina parhaat laulusuoritukset ja niistä on vaikea poiketa, vaikka muita vahvuuksia löytyisikin enemmän toisista versioista.

Luulen muuten että Tori tulee edelleen julkaisemaan suuren osan materiaalistaan tulevaisuudessakin ihan konkreettisessa muodossa. Ehkä tuo nettilataaminen alkaa ensin jotenkin ns. extrana ja koskee b-puolia etc. Who knows.
BloodSport
B minor
B minor

ViestiKirjoittaja Dragon » Pe Joulu 28, 2007 12:38

Niin, no, ei nyt niin itämaista... :) Mutta siis kitaroinnista tulee mieleen joku intialainen musiikki.. tai siis Alanis-tyyliin! :) Tykkään, kun Tori vähän muuttelee tyylejä.

Tein tässä jo kolmannen oman kokoelmani legs and booteista, mulla on tässä nyt mm:

Bug a Martini
Roosterspur Bridge
Siren (mielettömältä Vancouverin keikalta!!!)
Honey (tosi pitkä you like your babies tiiiii, tiiii, tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight...)
The Power of Orange Knickers (toimii hyvin ilman Riisi-setää! ;) )
Gold Dust
Frog on my toe
Mother Revolution
The Beekeeper (jälleen upeasta Vancouverista...)
Happy Phantom (Pittsburghista bändin kanssa)
Shining-Twinkle (Melbournesta)
Taxi Ride (Syracusesta, I fucked it up välissä...)
Code Red
Precious Things

:tapu:
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja BloodSport » Pe Joulu 28, 2007 13:17

En ole itse tehnyt vielä soittolistaa tai CD:tä noista bootlegeistä, mutta jatkuvassa soitossa on tietyt biisit joita pidän parhaina.

-Code Red
-Precious Things (jotenkin menevä ja toimiva tällä kiertueella)
-Liquid Diamonds (mistäs konsertista se "You're A Diamond" impro olikaan)
-You Can Bring Your Dog (Lontoo radio lähetys tai Philadelphia)
-Blood Roses
-Pro Widow ("albumi" versio)
-Cruel
-Caught A Lite Sneeze (erityisesti Pittsburgh)
-Siren
-Little Amsterdam
-Orange Knickers
-He has a Well, You have An Ocean
-She's Your Cocaine (Pittsburgh)
-Swirl (San Diego tai Dallas)
-Bliss
-God (Clearwater)
-Hotel
-Digital Ghost

ja monta muuta :)
BloodSport
B minor
B minor

Re: Legs and Boots

ViestiKirjoittaja Lilith » To Maalis 20, 2008 19:44

Legs & boots sivusto lopettaa toimintansa 31.3. joten vielä on vähän aikaa ostaa viimeiset bootit jos kiinnostaa. Alennustakin saa, jos on ostanut useampia.

http://undented.com/news/1431/legs-boots-last-legs
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Hoochie Woman » Su Maalis 30, 2008 16:13

Menipäs työpäivä tänään nopeasti kun otin urakakseni kuunnella siinä ohessa nuo kaikki Legs and Boots:it, järjestyksessä tietty :)
Tietenkään ei kaikki ihan yhteen päivään mahtuneet, mutta Syracuse, Philadelphia ja Boston 1 kuitenkin, vain 24 jäljellä....
Phillyn keikasta tykkäsin kovasti, Cloud On My Tongue oli iiihaaanaaa :sysilma: ja Leather ja Hotel, oih!
Improt on kyllä ihan huippuja! Spank that miss Massachusetts` ass!
Hoochie Woman
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Dragon » Ma Maalis 31, 2008 19:39

Ihana työ sulla, kun voit kuunnella musaa samalla! :) Noi livet on kyllä niin mahtavaa kamaa, ettei niihin varmaan kyllästy ikinä!
Don't believe the lie
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » Ti Heinä 22, 2008 9:17

Sain sähköpostia jossa kerrottiin, että kaikki L&B:t tulevat uudelleen myyntiin mm. iTunesin kautta, ensin pelkästään USA:ssa ja myöhemmin maailmanlaajuisesti.

Tori Amos Bootlegs - AVAILABLE TOMORROW ON ITUNES

All twenty seven of Tori Amos' Bootlegs from her American Doll Posse tour will be available tomorrow on iTunes in the U.S.!

Other online vendors (Rhapsody, Napster, etc.) will follow with release on August 5th, as well as iTunes internationally.

:dance: toivottavasti nyt saisi jonkun noista hankittua itselleen :D
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ti Heinä 22, 2008 11:21

Onko ne muka loppuneet? Play.com ainakin myy niitä edelleen sivuillaan..

Ps.Tarkistin levyjen saatavuuden ja Bostonin ja Lontoon konsertit ovat saatavilla.. muiden kohdalla näyttää lukevan että out of stock.

PPS: Siis hetkinen.. sä tarkoitatkin noita Possen aikaisia live bootleggeja...heheheh.. Mä luulin että puhe oli niistä vuoden 2005 levyistä.. :lol: Soriiii...
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » Ke Elo 06, 2008 22:35

Legs & bootsit ovat saatavilla nyt ainakin netanttilan kautta. iTunes vaikuttaa jotenkin sekavalta enkä ole koskaan saanut selvää miten se systeemi toimisi :? Siihen kai tarvittaisiin luottokortti? Netanttilassa voi ainakin maksaa suoraan tililtä nettipankin kautta. 15,95 levyltä ei vaikuta kovin pahalta. Saa nähdä miten hyvin pystyy hillitsemään itsensä...

Huomautuksena lukeva "Tuote voi sisältää kielenkäyttöä joka voi olla vahingollista lapsille!" on kyllä aika huvittava :lol:

2005 original bootlegsien boksi muuten löytyy ainakin levykauppa äxän kautta, sieltä itsekin tilasin sen.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Perla » To Elo 07, 2008 11:39

Netanttilassakin!? No oho.

iTunes tosiaankin vaatii luottokortin - olen sitä toisinaan käyttänyt, ei ole ollut ongelmia.
Perla
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Lilith » To Elo 07, 2008 15:59

Näyttää löytyvän myös mtv3 storestakin, vähän halvemmalla (15,50/levy). Harmi vaan, ettei kummassakaan näytä olevan juuri sitä jonka haluaisin kaikkein eniten, eli Chicago 2:sta :mad: Pitää kai odottaa muutama pävä, jos se sinne eksyisi mukaan.

iTunesin nettisivuilla en osaa oikein liikkua. Kerran meni pari minuuttia, kun etsin hakukenttää, ja joka kerta kun jotain löytyy, ruutuun pärähtää ilmoitus että pitäisi ladata soitin. Ennen kuin voi edes katsoa löytyisikö mitään ostettavaa! Itseäni tuommoinen ärsyttää. Enkä sitä paitsi omista iPodiakaan. Suomalaisissa nettimusiikkikaupoissa voi sentään rauhassa katsella ja jopa kuunnella lyhyitä pätkiä ilman mitään soittimen lataamista. :nouvei:
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Hoochie Woman » To Elo 07, 2008 18:39

Itselläni on käytössä iTunesin soitin ja pidän siitä kovasti. Onhan se turhan sekava ensiksi mutta kun sitä oppii käyttämään niin huomaa miten mainio se on toiminnoiltaan. Aikoinaan kokeilin itse tuota Anttilan mp3-kauppaa, ja en kyllä tykännyt yhtään, en soittimesta enkä musiikki-valikoimasta :nouvei: Voihan toki olla että kehitystä on tapahtunut..
Vai on Legs and Bootsit jo rantautuneet tännekin...Itseltäni ne jo löytyvät, tosin täytyy tunnustaa etten niitä kaikkia ihan laillisesti ole hankkinut :roll: 27*15,50 tekee aika paljon...
Hoochie Woman
Honey B
Honey B

EdellinenSeuraava

Paluu Kiertueet ja konsertit