Emilíana Torrini

Keitä muita löytyy levyhyllystäsi?

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Emilíana Torrini

ViestiKirjoittaja June » Ma Helmi 09, 2009 22:10

Huomasinpas tuossa, että Islanti-osaston artisteille omistetuista ketjuista puuttuu vielä yksi, nimittäin Emilíana Torrini. Mulle tarttui Jungle Drum -biisi joskus viime kesänä/syksynä/mitä-aikaa-se-nyt-mahtoikaan-olla radiosoitosta päähän kuin purkka tukkaan, ja kun sitten siitä inspiroituneena kuulostelin Youtubessa ym. enemmäkin Emilíanan biisejä, tykästyin enemmän ja enemmän, ja hankin ensin uusimman Me and Armini -levyn ja melkein heti perään kaksi muutakin (Love in the Time of Science ja Fisherman's Woman). Varsinkin tuo Me and Armini oli mulla yksi viime vuonna eniten soittimessa viihtyneistä levyistä. Tätä ennen Emilíana oli tuttu oikeastaan vain nimenä ja siitä, että lauloi Kahden Tornin soundtrackilla Gollum's Songin.

Onko kenellekään muulle kolahtanut?

June
Honey B
Honey B

Re: Emilíana Torrini

ViestiKirjoittaja Dragon » Ti Helmi 10, 2009 12:25

Jees, mulla on tuo Love in the time of science, se on kyllä hieno levy, erityisesti "Telepathy", "Dead Things" ja "To be free" -biisit.

Aika laillahan tuo levy oli Björk-ish, mutta ilmeisesti sen jälkeen Emiliana on lähtenyt omille teilleen? En ole niin ehtinyt perehtyä uudempaan tuotantoon, mitä nyt kerran levyraadissa oli joku folk-tyyppinen biisi ja sitten Idols-Anna esitti juuri tuon Jungle Drum -biisin, mikä oli mielestäni rohkea ja hyvä veto.

Ai niin ja Collum's Song on nätti..

Ootkos June kuullu Emilianan ekaa levyä (en muista nimeä), mutta siinä on nättejä covereita ja muitakin Emilianan alkuajan biisejä..
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » Pe Helmi 20, 2009 22:19

En ole tutustunut, mutta sattui silmääni, että Emilíana olisi tulossa Provinssirockiin kesällä.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Perla » Su Helmi 22, 2009 20:49

Minulla myös Love in the time of science, ja tykkään siitä kovasti. Pitäisi kuunnella loputkin tekeleet, jahka ennättää...
Perla
Honey B
Honey B

Paluu Muut artistit