Abnormally Attracted to Sin

"then thought that I could decipher your message..."

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Re: Abnormally Attracted to Sin

ViestiKirjoittaja June » Ma Maalis 02, 2009 20:32

(Mulla rupesi tuota em. kohtaa lukiessani heti soimaan päässä "good year for hunters, and christmas parties"...)

Tuntuu lähinnä siltä, että noihin Jacobin tekeleisiin on poimittu Torin biiseistä sieltä täältä sanoja ja fraaseja, joita on vähäsen muokattu ja pistetty peräkkäin. Voxin lyriikoista tuli jotenkin Scarlet-viboja, varsinkin ICSNY tuli jostain kumman syystä mieleen joistakin sen tekstiriveistä. En osaa kyllä selittää mistä tuo mielleyhtymä tuli.

Krhm, en taida kehdata edes sanoa, mutta... mun pääni on varmaan pehmenemässä, kun jollakin kierolla tavalla tykkään noista "Luna Basen" lyriikoista. :nouvei:

"just a little taste of you
that has been branded in my mouth
because the night where you devoured me
it still pulses within my very cells
i might as well just melt into the dirt
and years have not been kind
from the twisting cliffs to a long cold slumber
this much i surely know
but it is you inside my body
deep inside of me
destroying me from within
the big crunch
am i afraid of you or am i afraid of myself?
lately i have been terrifying myself
with how little i can feel
i barely feel a thing

and you're paranoid enough to just take his word
and i've worn you down to the earth
without moving a muscle
a ferocious charade"

Tuntuvat itse asiassa suorastaan pelottavan osuvilta, ja JOS nuo nyt jollain ihmeen kaupalla sattuisivat olemaan aitoa tavaraa, niin voin jo etukäteen julistaa tuon biisin omaksi tämän kevään angstisoundtrackikseni. :P
Ok, I'll get me coat...
June
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Dragon » Ma Maalis 02, 2009 22:58

June, mä tunnustaudun kans Jacob-faniksi! :D Siis ihan huttuahan se on, että nuo olis Torin biisejä, mutta jotenkin pidän näistä sanoituksista.. varsinkin uusin Luna Base.

Tuo "Jacob" whoever elää tosiaan jotain fantasiaa, jossa hänen sanoituksensa ovat Torin biisejä.. mikäs siinä!
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja June » Ma Maalis 02, 2009 23:50

Dragon :jes:
Hmm, oliskohan tuolla Jacobilla myös sävellyksellisiä lahjoja - tiedä millaisia hittejä noista vielä tulisi :mrgreen:
June
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Dragon » Ke Maalis 04, 2009 16:29

June kirjoitti:Dragon :jes:
Hmm, oliskohan tuolla Jacobilla myös sävellyksellisiä lahjoja - tiedä millaisia hittejä noista vielä tulisi :mrgreen:

Niinpä, "Jacob Amos; Abnormally Attracted to Tori" ;)
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » La Maalis 07, 2009 20:10

LevykauppaX mainostaa Torin uuden levyn ilmestyvän 20.5 !!

http://www.levykauppax.fi/search/?q=tori+amos

Lähetin niille mailia ja kysyin että mistä ne on tuon päivämäärän saaneet ja onko se tieto virallista vai jotain hatusta vedettyä.. Lähetin mailia vain Helsingin pisteeseen ja pitäis varmaan muillekin se sama lähettää.. te muutkin pistäkää mailia X:lle ja kiusataan niitä nyt oikein kunnolla ;) Jos ne ei vastaa niin ajattelin alkaa pommittaa niitä maileilla..

Sama tieto löytyy myös Suomen Universal sivuilta

http://www.universalmusic.fi/julkaisut. ... m=&ucat=8&

Eli.. sen on oltava totta :) Outoa että Suomi on nyt ensimmäinen joka tuota tietoa levittää.. kertooko se jotain?? Tori Helsinkiin!!!!!!!!!!!!!! :sysilma:
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » La Maalis 07, 2009 20:44

Olin itse tulossa postittamaan saman! :)

Upeaa, että julkaisupäivä on saatu. Toivottavasti se vielä pitää paikkansa (luultavasti, kun Universalinkin sivuilla niin lukee!). Ja toivottavasti Tori tulisi Suomeen! :mrgreen:
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja June » La Maalis 07, 2009 21:27

Whatwhatwhatwhatwhaaaat?! Ja vieläpä Suomi tästä ensimmäisenä tietämässä? Johan nyt jotakin. :D Aika hyvä ajoitus... olen toukokuun alkupuolen reissussa, ja tämähän sopivasti lievittää kotiinpaluuangstia. :)

:dance:
June
Honey B
Honey B

ViestiKirjoittaja Lilith » Su Maalis 08, 2009 20:15

Nyt on sitten tullut tällainen biisilista, tästä blogista: http://lexypengirl.livejournal.com/781.html

Artist: Tori Amos
Album: Abnormally Attracted to Sin
Release Date: May 19th
Format: CD/DVD/Vinyl
Label: Universal Republic

01. Hex [3:55]
02. Layer Storm [4:05]
03. As Far In [3:49]
04. Sex Diva Divorce [4:36]
05. The Cosmetic Procedure [4:17]
06. I Thought I Told You [5:05]
07. Parallel Lines [4:33]
08. Sweet Computer Girl [4:09]
09. Messy [4:03]
10. Void Now [4:59]
11. Sad Gauntlets [3:53]
12. Peach Blossom Fiction [4:05]
13. Tower [4:44]
14. Cigarette Burns [3:51]
15. Paradise Down [5:32]
16. These Dirty Secrets (Paris) [4:11]
17. Irradiation [6:09]

Lisäksi kirjoittaja antaa informaation käytetyistä soittimista. Yksikään kappale ei olisi soolona!

Viesti on kirjoittajan ensimmäinen ja nimistä päätellen lista on jälleen feikki (Sex Diva Divorce? The Cosmetic Procedure? :rollol:)
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Su Maalis 08, 2009 20:27

Voi eiiii.. taas tämmöinen.. Eikä tietty kerro tuokaan mistä olevinaan on tietonsa kaivanut.. Tulis nyt ihan virallista tietoa niin ei tartteis enää arvuutella. Mua alko Afterglow:lla ärsyttää se että niiden Usa fanien kirjoituksista saa semmoisen kuvan että Suomi saa aina viimeisenä uuden Tori cd:n.. Suomi on aina viimeisenä.. ne on olevinaan niin fiksuja.. Mä en oikein tajua tuollaista. Esim Choirgirl levyn ostin päivää ennen virallista julkaisupäivää. Tuskin Suomi nyt aina on viimeisenä jonossa..argh!
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » Su Maalis 08, 2009 20:38

ADP:n kanssa noin taisi tapahtua, kun julkaisupäivä muuten oli 1.5. (olisiko vielä jossain ollut 30.4.? ellen ihan väärin muista...), mutta Suomessa tietysti vapun takia levyn sai vasta 2.5. (ellei joku kauppa myynyt aiemmin, en käynyt silloin katsomassa). Muistan joskus 90-luvulla kyllä, kun levyn julkaisupäivä oli maanantai, sen sai kaupasta jo perjantaina. En tiedä oliko se vain jollain levyillä vai yleinen käytäntö.

Mielenkiintoista tuossa (feikki)listassa on se, että siellä on useamman kappaleen kohdalla mainittu harpsichord. Mikä, valitettavasti, vahvistaa mielipidettäni feikkiydestä. :(
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Su Maalis 08, 2009 20:49

Joo.. itse sain ADP:n silloin 2.5. Ei mua siis noi päivämäärät ärsytä vaan se että jenkit luulee tietävänsä kaiken paremmin.. ja se että eri maissa on aina se sama päivä jolloin julkaistaan uusia cd:tä.. en itse ole huomannut tuollaista Suomessa. Mut se et heti lähdetään olettamaan että Suomi saa tuon uuden levyn sitten viimeisenä, no.. se mua ärsyttää.

Itse huomasin tuosta uudesta feikkilistasta sen että mukana olisi taas sähkökitara. Jostain syystä en usko että Tori tekisi toisen Posse tyylisen levyn.Mutta mistä senkin sitten tietää.. ennen kun itse pääsee kuuntelemaan :)
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » Su Maalis 08, 2009 21:04

Sähkökitaroitahan on ollut kaikilla Torin levyillä, ei tosin aina niin tärkeässä roolissa kuin ADP:lla. Mac/Markin akustinen kitara on ihan kiva, mutta sähkökitara ei niinkään - mitä enemmän sitä kuuntelee, sitä enemmän se alkaa häiritsemään. Mieluummin Dan Phelps tilalle. Tosin joku fani lähetti Jon Evansille sähköpostia ja sai tiedon, ettei Dan olisi mukana :(. Samoin Jonin viestissä sanottiin, että hän ja Matt soittavat koko levyllä - niin kuin tuossa listassa olisi. Itse toivoisin kuitenkin edes jonkun soolokappaleen.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Lilith » Ma Maalis 09, 2009 15:29

Lähetin viestiä Universal Music Finlandille julkaisupäivästä ja kysyin olisiko muuta infoa. Julkaisupäivä on kuulemma ainoa asia, jonka he tällä hetkellä tietävät. Kun kysyin, oliko julkaisupäivä lopullinen, vastaus oli, että mitä tahansa voi tapahtua. Eli sen enempää infoa ei nyt ole ainakaan Suomen päässä.

June kirjoitti:Hmm, oliskohan tuolla Jacobilla myös sävellyksellisiä lahjoja - tiedä millaisia hittejä noista vielä tulisi :mrgreen:

@forumzilla joku käyttäjä teki version Voxista ja se kuulosti mielestäni ihan hyvältä.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ma Maalis 09, 2009 16:43

Mäkin meilasin viidelle levykaupalle ja tähän asti olen saanut vastaukseksi vain ettei ole tietoa milloin Torin levy tulee.. ja ettei kuulemma ole mitään tietoa tukussakaan.. Siis nehän näkee koneelta sen että onko levyä tulossa vai ei. Eli.. toi 20.5 saattaa muuttua kyl sit vielä. On se kumma kun festarikeikka on jo ensi viikolla (!!!) eikä vieläkään ole uutta infoa levystä ja sen julkaisupäivästä :nouvei:

Itse sain 3 päivää sairaslomaa kun selkä meni töissä viime torstaina ja se on vieläkin ihan jumissa :( Eivätkä prkl edes määränneet mitään kovempaa särkylääkettä mulle. Äidiltä saamani kolmiolääkkeen sitten tossa otin ja kyllä helpotti oloa :) Pitää huomenna hakea siltä niitä lisää.. Mut.. nyt on ainakin aikaa seurata Tori uutisia seuraavat 3 päivää..
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » Ma Maalis 09, 2009 16:57

Pikaista paranemista! :hali:

Tietoa ei välttämättä tipu ennenkuin Tori on sitä valmis antamaan, nyt kun levyä ei tarvitse hyväksyttää levy-yhtiöllä ennen julkaisua. Sen takia ei ole ihmekään, ettei kukaan tiedä mitään. Sitähän ei tiedä vaikka Tori yllättäen julkaisisi levyn netissä ennen fyysistä julkaisua (minun puolestani vaikka tänään! ;)). Jatkuva uutispuute kuitenkin alkaa näin fanin näkökulmasta käydä kestämättömäksi. Tulisi nyt edes jotain infoa...
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

EdellinenSeuraava

Paluu Musiikki ja sanoitukset