Abnormally Attracted to Sin

"then thought that I could decipher your message..."

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Re: Abnormally Attracted to Sin

ViestiKirjoittaja Dragon » Ti Maalis 31, 2009 19:13

Siis onhan ne visualettet samanpituisia kuin biisit. Ikäänku musavideoita, mut niissä ei lauleta.

No, hah, jos sä et Tanya tota Torin "lahjaa" vois ottaa, ni entä minä? ;)
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ti Maalis 31, 2009 19:24

Vähän eri asia jotenkin koska Tori on itse nainen.. ja jos Tori ei itse olisi äiti niin ei se olis koskaan kirjoittanut Maybe California biisiä.."What's so special about mothers?"

Joo mut.. ihan sama.. en vaan tule tuota biisiä pahemmin kuuntelemaan..Ja kuuntelin just Lady In Blue:n live version ehkä peräti toista kertaa kaiken kaikkiin ja täytyy sanoa että on tylsä biisi.. :( Ainakin tuo live versio.. sanatkin on hyvin laimeat..
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » Ke Huhti 01, 2009 10:27

WTE videon (tai visualetten) ensi-ilta on tänä perjantaina (12 EST taitaa olla illalla Suomen aikaa). Torin nettisivuilta:

Tori Amos World Premiere Video
Check out Tori Amos' World Premiere of "Welcome To England" video on Yahoo! Music this Friday, April 3 at 12:00am EST.

Kappaleiden kestot (Hereinmyheadistä):
Give 4:12
Welcome to England 4:04
Strong Black Vine 3:26
Flavor 4:05
Not Dying Today 4:01
Maybe California 4:24
Curtain Call 4:51
Fire To Your Plain 3:01
Police Me 3:52
That Guy 4:02
Abnormally Attracted to Sin 5:32
500 Miles 4:05
Mary Jane 2:41
Starling 4:01
Fast Horse 3:51
Ophelia 4:42
Lady in Blue 7:09

Pitkä levy jälleen tiedossa, mutta lyhyempi kuin TBK ja ADP.

Itseänikin ärsyttää hiukan tuo Torin jatkuva äitiyden korostaminen. Ymmärrän sen kuitenkin, Tori puhui lapsen saamisesta jo 90-luvun alussa ja useiden keskenmenojen jälkeen asia on varmasti todella tärkeä Torille. Siitä huolimatta, on maailmassa nyt muitakin asioita kuin äitiys...

LIB joko täytyy kuunnella useamman kerran tai sitten se on tylsä, en osaa päättää. Odotan levyversiota, jos se bändin kanssa kuulostaisi mielenkiintoisemmalta (omituista, yleensä se on toisinpäin :?)
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Dragon » Ke Huhti 01, 2009 17:44

Korostaako Tori sitä äitiyttä sitten niin paljon? Onhan se yksi maailmain isoimmista asioista, ihan konkreettisestikin ja sitten symbolisella tasolla varsinkin. Tuskinpa siinä on sellaista tarkoitusta, että hähhähhää mäpäs oon äiti ja te ette! :mrgreen:

Olis aika mahdotonta olla artisti, joka pystyis tekemisillään miellyttää kaikkia. Pitäis olla aika väritön, hajuton, mauton.. mutta sekin sitten kyllä ärsyttäisi... :kohautus:

Ehkä mun pitäis lopettaa foorumeiden lukeminen, alkaa vaan harmittaa, kun suurin osa (oikeasti) faneista enemmän arvostelee Torin tekemisiä kuin kehuu. Siis en nyt tarkoita tätä foorumia, mutta Afterglow'kin on taas muuttunu melko negatiiviseks ja @-sivuille en edes uskalla mennä.. :shock:

Ai niin, Nme.com -sivuilla väitetään, että levyn UK-versiossa olisi viel äbonustrack "Oscar's Theme". Oliskohan toi nyt sitten jo aprillipila.. ? ;)

http://www.nme.com/news/tori-amos/43832

Edit: Tämä on sieltä samalta sivulta:

"I wanted to make a treasure, something people will value," said Amos of 'Abnormally Attracted To Sin'.

Surettaa jotenkin, että hän ajattelee noin, ja sitten todennäköisesti suurin osa "faneista" vaan nauraa tuollekin lausahdukselle, tyyliin "Yeah, make a new Pele and we'll value it, bitch"... :huokaus:
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » Ke Huhti 01, 2009 20:16

No.. Tori saa toki tehdä semmoista musaa kun haluaa. Onhan Ribbons Undone myös semmoinen mitä en koskaan kuuntele.. sanat kun eivät kosketa mua millään tavata.Ja tuskin Tori tosiaan ajattelee noin että "hähää.. olen äiti jä sä et".. vaikka moni nainen joka EI pysty saamaan lapsia, varmaankaan ei niin innoissaan tule olemaan Maybe Californiasta. En tiedä mikä siinä ärsyttää sitten.. jotenkin se menee liian henk.kohtaiseksi. Jos Tori nyt teki biisin masennuksesta niin olishan se voinu tehdä sen niin että ne sanat koskis kaikkia.. ei vaan ainoastaan äitejä. Olkoon nyt kuinka symbolista tahansa niin "mother" sanaa Tori kuitenkin siinä käyttää..kyllä mä miehenäkin olisin vähän näreissäni.Millä tavalla tuo biisi nyt sitten olisi symbolinen? En ymmärrä..Selitäs mulle D millä muulla tavalla tuon voisi ymmärtää..

Eli.. ei mua se ärsytä että Tori semmoisen biisin on tehnyt, mut ne on ne biisin sanat jotka tökkii.. se biisi ei ainakaan tuu olemaan mun "treasure" mut makuja on niin monenlaisia.. Ja uskon et se biisi tulee olemaan todella tärkeä jollekin uudelle äidille joka ON sairastunut synnytyksen jälkeisiin masennukseen.. En oikein tiedä mistä muustakaan tuo biisi nyt sitten kertoisi.. varsinkin kun Tori on valinnut nuo sanat tuolleen..
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » Ke Huhti 01, 2009 21:33

Ehkä "ärsyttää" on liian voimakas sana. Tärkeintähän on, että Tori on onnellinen. Joka tapauksessa tuntuu siltä, että joidenkin naisten (ei välttämättä Torin) elämä pyörii liikaa oman lapsen ympärillä, jota taas niiden, joilla ei ole lapsia, on vaikea ymmärtää.

MC:n tapauksessa ärsyyntyminen johtuu pelkästään sanoista, kun kuulen sen, saatan jopa pitää siitä. Ribbons Undone on mielestäni ihan nätti kappale, ja se miten Tori puhui kappaleesta jossain TBK:n aikaisessa haastattelussa (olisiko TBK bonus-DVD:llä) oli mielestäni koskettavaa. Silti kappale ei herätä mitään suuria tunteita minussa. Toisin on Gold Dustin kanssa, jonka sanat on yleispätevämmät.

Dragon kirjoitti:Ehkä mun pitäis lopettaa foorumeiden lukeminen, alkaa vaan harmittaa, kun suurin osa (oikeasti) faneista enemmän arvostelee Torin tekemisiä kuin kehuu.

Niin, valitettavasti negatiivisuus on helpompaa kuin positiivisuus. Sorrun siihen itsekin. :(
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja piirtoheitinkalvo » To Huhti 02, 2009 18:15

Mua hieman huolettaa että tuleekohan tästä Beekeeperiäkin huonompi ablumi... Kovin usean mielestä Beekeeper ei yllä Torin muiden levyjen tasolle ja mä taidan kuulua vähemmistöön ollessani eri mieltä. Harmi vaan kun mun mielestä, siis niiden muutaman kappaleen perusteella mitä oon kuunnellut, tää tulee olemaan huonompi. Mutta mä oletan että nää kappaleet vielä aukeaa mulle, ei oo paljoa tullut kuunneltua paitsi nyt WTE:tä.

Olis muuten kyllä ollu järkevämpää jättää Maybe Californian sanat vähän laajemmiks. Nyt se tuntuu olevan jotenkin liian tarkka ja kirjoitettu vaan harvoille, joka on sinänsä sääli koska varmaan aika moni haluais ymmärtää sitä kappaletta paremmin.

Kurjempi homma muuten kun osaa kappaleista ei enää löydy youtubesta...
piirtoheitinkalvo
New B
New B

ViestiKirjoittaja Lilith » To Huhti 02, 2009 18:28

Lilith kirjoitti:WTE videon (tai visualetten) ensi-ilta on tänä perjantaina (12 EST taitaa olla illalla Suomen aikaa). Torin nettisivuilta:

Tori Amos World Premiere Video
Check out Tori Amos' World Premiere of "Welcome To England" video on Yahoo! Music this Friday, April 3 at 12:00am EST.

Korjaan itseäni (en koskaan muista onko 12 a.m. keskipäivä vai puoliyö): 12 a.m. taitaa olla puoliyö, joten video olisi nähtävissä jo huomenaamulla Suomessa.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Kat » To Huhti 02, 2009 18:57

Joo, 12 am on yöllä. Itekin aina menen siinä sekaisin. Heh. Eli aamulla kello 7 (?) Suomen aikaan tuo on saatavilla. Tota Welcome to Englandia on nyt tullut kuunneltua jonkin verran ja kyllä se hyvältä kuulostaa. Tykkään myös Fire to Your Plainista, eikä 500 Mileskaan enää niin kamala ole...
Kat
New B
New B

ViestiKirjoittaja Lilith » To Huhti 02, 2009 19:53

Liskokuva ja jotkut muut kuvat näyttävät hävinneet, tämä on uusi:
Kuva
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » To Huhti 02, 2009 19:59

Siis.. jos tuo videon ensi-ilta on 3.4 eli perjantaina niin silloinhan se on suomen aikaa vasta perjantaina keskiyöllä?? Eikö näin..Friday, April 3 at 12:00am EST. Vai mikä aikavyöhyke tuo EST on? Eikös se ole eastern time? hmm.. eli minkä maan aikavyöhykkeen mukaan tässä mennään? Jos usan niin sittenkin se olis vasta klo 7 aamulla lauantaina.. Suomen ajassa siis.Miten se voisi olla jo huomenna aamulla jos tuossa lukee että FRIDAY?? ööö....
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » To Huhti 02, 2009 20:33

EST on USA:n itärannikon aikaa eli 7 tuntia Suomen aikaa jäljessä. Vuorokausi vaihtuu puolenyön aikaan, joten eikös perjantai puoliyö ole sitten ensi yönä? :??? No, jos videota ei näy huomenaamulla, se on sitten lauantai.

Suomen mediakin on herännyt uutisoimaan tulevasta levystä:
Soundi
Voice
Viihdeimperiumi
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » To Huhti 02, 2009 21:07

Niin.. eli jos se on Usan aikaa perjantaina klo 12pm niin silloin se on Suomen aikaa vasta lauantaina klo 7 aamulla..ellei tuota nyt lasketa jo torstaiksi tuota 12pm aikaa.. siinä tapauksessa se olisi suomen aikaa perjantai aamuna.. itse käsitän kuitenkin että vuorokausi vaihtuu vasta minuutin yli 12.Eli laskisin tuon 12pm ajan vielä kuitenkin perjantain puolelle..No.. ihan sama.. sen näkee sitten kun näkee.. En kuitenkaan voisi huomenaamuna sitä heti nähdä kun lähden töihin sitä ennen.
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » Pe Huhti 03, 2009 9:29

Vuorokausi vaihtuu tasan 00.00 eli 12 a.m., esim. uutta vuotta juhlitaan tasalta eikä vasta minuutin yli. Joka tapauksessa, video on nyt nähtävillä: http://new.music.yahoo.com/singleVideo/?vid=208583135

Pistänkö spoilerin vai en... no jos joku ei ole vielä nähnyt.
Spoiler:
Ei eroa mitenkään musiikivideosta, ellei huulisynkkaa nyt sitten pidetä musiikkivideon tärkeimpänä piirteenä. Ihan nätti, mutta ei jää erikoisemmin mieleen. Muistuttaa enemmän jotain muotinäytöksen kuvausta, tai Lontoon mainosvideota. Ja mikä "noir twist" tässä on? Anteeksi negatiivisuuteni, mutta tuntuu että tämän(kin) olisi voinut tehdä paremmin. :(
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja piirtoheitinkalvo » Pe Huhti 03, 2009 14:53

Spoiler:
Joo kyllähän tämän paremmin ois voinut tehdä. Alko aika nopeasti ärsyttää, että tätäkö tää on koko video, mutta kiva tuo.. hetkinen.. Isabel tuossa lopussa kameroineen.
piirtoheitinkalvo
New B
New B

EdellinenSeuraava

Paluu Musiikki ja sanoitukset