Tori Twitterissä

Yleinen Tori-aiheinen keskustelu tänne

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Tori Twitterissä

ViestiKirjoittaja Lilith » Ke Huhti 22, 2009 21:48

En ole tarkemmin tutustunut twitteriin, mutta Torilla(kin) on nyt sellainen:
http://twitter.com/therealtoriamos

Näyttäisi, että Tori on itse kirjoittanut sinne viestin:
"Just left Paddington Station after a few days of UK/European prom. Tash and I highly recommend Belgium Chocolate at the Krispy Kreme there."

Toivottavasti Tori jatkaa kirjoittamista, eikä twitter jää pelkästään uutiskanavaksi. Olisi kiva lukea Torin ajatuksia enemmänkin. Kun merkkirajoitus on 140, viestejä jaksaa lukea vähän paremmin kuin blogeja, joihin valitettavasti kyllästyin aika nopeasti (Pipin Suomi-viestiä lukuunottamatta en edes muista mitä niissä oli).
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

Re: Tori Twitterissä

ViestiKirjoittaja SisterClitorides » To Huhti 23, 2009 16:50

Onko teillä muilla Twitter:ä? Itse sinne liityin nimellä songlessrobin. Seuraan nyt vaan Imogen Heap:ä ja Toria.. kiva jos Tori on jotain raapustellut :)
Kuva
SisterClitorides
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Dragon » Pe Huhti 24, 2009 12:58

Siis, onko Tori tehnyt promoa Euroopassa??

Ja toi twitter on mulle vielä ihan vieras... täytyy varmaan tutustua nyt sitten.

Mä en varsinaisesti blogeihin kyllästynyt, mutta tuntui, ettei ikinä ole aikaa lukea niitä. Sitten kun kerran tulostin ne kaikki ja luin, tykkäsin kovasti.

Hmm.. vieläköhän ne on olemassa...? :kohautus:
Don't believe the lie
Your Dragon needs slaying
Dragon
B-Keeper
B-Keeper

ViestiKirjoittaja Lilith » Pe Huhti 24, 2009 13:16

Twitter näyttää tällä hetkellä olevan "it"-paikka, jossa pitää olla, niin kuin vuosi sitten facebook. En edelleenkään ole missään noissa sosiaalisen verkostumisen jutuissa mukana. Tässä hauska parodia Twitteristä:

Ainakin Pipin blogi on olemassa, kun kävin pari päivää sitten lukemassa Suomi-viestin uudestaan. Eiköhän muutkin löydy, undentedissä ainakin taitaa vielä olla linkit niihin.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Lilith » La Huhti 25, 2009 19:11

Uusi viesti Torilta:
Am I chirping? Bird song in FL consists differently than those in Cornwall. Rehearsing for the Savoy show. Not a gossip girl tonight.
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja mania » Ti Touko 19, 2009 14:09

Mielenkiintoista, mulle on aiemmin tullut vastaan tälläinen:
http://twitter.com/TerraTORIes
minkä luulin koko ajan olevan "oikea" Tori. Ainakin teksti on sen tyyppistä :D. Viimeisin päivitys tosin on maaliskuulta.
No kai sitä pitää alkaa seuraamaan kumpaakin. Tosin itse en ole yhtään päässyt kiinni tähän twitter-juttuun, mulle on fb riittänyt ihan hyvin..
mania
New B
New B

Paluu Yleinen Tori-keskustelu