Mua kans ärsyttää toi että noi keikat tulee tolleen parin päivän varoitusajalla ja siinä sit pitäis päättää heti että ostaisko liput vai ei.. en ymmärrä miksei voi tulla sitä koko keikkalistaa jo nettiin et vois miettiä rauhassa minne päin haluaisi mennä.. eri asia jos yksin on menossa.. silloinhan saa tehdä mitä haluaa, mut jos kaverin kanssa on menossa niin pakkohan siitä on keskustella ensin ja päättää sitten minne haluaa mennä. Jos nää kaikki keikkapäivät tipahtelee tälleen niin jää vielä näkemättä koko kiertue

Varsinkin kun meikä on sitten matkakaverin armoilla sen takia kun en itse pysty konserttilippuja ym lentolippuja varaamaan koska ei ole sitä luottokorttia. Pelkään että jään kokonaan kyydistä pois...
Onko teistä nyt joku tosissaan halukas menemään Venäjälle?? Kuinka moni on valmis hommaamaan viisumin ja kaikki vakuutuspaperit ym mitä sinne nyt tarvitsee?? Musta tuntuu että en itse kyllä jaksaisi vaivaa nähdä mutta jos joku muukin on menossa niin voihan sitä miettiä.. tuntuu vaan niin vaikealta päästä Venäjän puolelle.