Torin paheet?

Yleinen Tori-aiheinen keskustelu tänne

Valvojat: SisterClitorides, Dragon

Re: Torin paheet?

ViestiKirjoittaja mania » Ti Touko 19, 2009 14:40

Luin muistaakseni ADP-kiertueen aikana toiselta foorumilta, että ne Santan (vai Isabelin?) polttamat savukkeet eivät olisi olleet oikeaa tupakkaa vaan vain jotain yrtti-juttua.
Muutenkin olin tosi yllättynyt, että Tori on polttanut?! Mulle muistuu mieleen, että olisin lukenut Torin tykkäävän tupakan tuoksusta, mutta ettei polta äänensä vuoksi. No tästä on varmaan paljon eri juttuja liikkeellä :).

Mitään nenä-juttuakaan en tiedä, aika kummaa. Sen sijaan mun mielestä Torin silmät ovat uudemmissa kuvissa selkeästi erilaiset kuin vanhemmissa, joten jotain kasvonkohotusta tai silmäluomileikkausta epäilen.

Itselläni on tuohon asiaan vähän hankala suhtautuminen, koska itse olen aina nähnyt Torin sellaisena, joka ei ota paineita vanhenemisesta vaan "vanhenee arvokkaasti" tai muutenkaan pidä ulkonäköä niin tärkeänä, että sitä varten pitäisi leikkaukseen mennä. Joltain muulta en sitä niin paheksuisi, mutta kun jotenkin itse olen esim. juuri Torin kautta oppinut näkemään asioita sillä tavalla, niin jotenkin vähän pettynyt olo. Äh, tuntuupas tyhmältä kirjoittaa noin :? . No, ei voi mitään.

Punaviinin juominenhan on hyve eikä pahe :D
mania
New B
New B

ViestiKirjoittaja Kat » Ti Touko 19, 2009 16:41

mania kirjoitti:Mitään nenä-juttuakaan en tiedä, aika kummaa. Sen sijaan mun mielestä Torin silmät ovat uudemmissa kuvissa selkeästi erilaiset kuin vanhemmissa, joten jotain kasvonkohotusta tai silmäluomileikkausta epäilen.

Tästä on ollut paljon puhetta Torifanien keskuudessa ja suurin osa on sitä mieltä, että Torille olisi tehty joku otsankohotus ennen vuotta 2005. Silmäleikkauksesta en tiedä, mutta jos otsanahkaa vedetään ylöspäin, niin eikö ne silmätkin muuta muotoaan...
Kat
New B
New B

ViestiKirjoittaja mania » Ti Touko 19, 2009 17:11

No juu, just tuota meinasin, siitä vaan on aikaa kun olen viimeksi mitään fanijuttua lukenut, joten en muistanut mitä puhetta siitä täsmälleen oli.

Oli miten oli, Tori on mun mielestä ihan tyrmäävän hyvännäköinen uusissa promokuvissa :shock: :)!
mania
New B
New B

ViestiKirjoittaja Lilith » Ti Touko 19, 2009 17:37

Itse olen lukenut, että kyseessä olisi eyebrow lift, jossa kulmakarvoja nostamalla päästäisiin eroon riippuvista silmäluomista (jollaiset Torilla aiemmin oli). Sellaiset voivat olla silmien edessä haitaten näkemistä ja saada kasvot näyttämään väsyneiltä. Torin kohdalla vain on nostettu kulmakarvoja liikaa, joten sen takia Tori on nyt niin erilaisen näköinen.

Omasta mielestäni suurinta osaa ihan uusimmista promokuvista on photoshopattu liikaa, joissain on jopa Torin nenää muutettu ihan erinäköiseksi. :nouvei: Livekonserteissa otetuissa kuvissa Tori on edelleen upean näköinen. :)
Kuva
Lilith
Queen B
Queen B

ViestiKirjoittaja Perla » Ti Touko 19, 2009 18:49

Minäkään en oikein tykkää tuosta mallinukketyylistä. Tulee jotenkin muovinen vaikutelma, vaikka tyylikkäiltähän nuo uudet kuvat muutoin näyttävät.
Perla
Honey B
Honey B

Edellinen

Paluu Yleinen Tori-keskustelu